Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
להסתכל דרך הג'אנט זה הכי חאפר שיש.

צריך להוריד גלגל ולמדוד את הרפידה.

רק שמעתי שזה 200. ייתכן שטועה.

צריך להתקשר לבדוק.

 

זה ממש לא קשור לחאפריות... מה שתראה דרך הגאנט תראה גם אם תוריד גלגל אלא אם מדובר בברקס תוף אחורי וזה בטח לא קיים ברכב כזה. עוד לא מכיר מוסך שמודד את עובי הרפידה עם סרגל או מטר או קאליבר. אדם שמבין יודע לפי עובי הבשר שנישאר ברפידה כמה היא עוד תסחוב

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

חס ושלום לראות דרך הגנט זה הכי חובבני שיש ולא מקצועי

מורידים גלגלים ומסתכלים לא רק על עובי הרפידה אלא גם על מכלולי בלמים בכללי ובהרבה מקרים אני גם מרים קליפר לראות גומיה של הבוכנה

בדיקה בלמים של 4 גלגליים אמור לעלות 100-150 ש"ח במידה ולא נדרש פירוק של אומים לדרמים אחוריים כי אז זה קצת יותר

עריכה אחרונה על ידי Dan-idin
פורסם

אני אשמח אם תוכל להעלות תמונה שמראה לאן להסתכל.

ניסיתי ברכב שלי ולא הצלחתי.

ואצלי יש ג'אנטים קלים.

בג'אנט ברזל זה נראה בכלל בלתי אפשרי.

פורסם

אין ספק שכדי לבדוק את כל מערכת הבלימה בצורה מקצועית כולל צנרת שלא נוזלת או גומיות אבק של המובילי קאליפר עדיף להרים את הרכב להוריד גלגלים ולעבור על הכל אך אם לדוגמא אדם שומע חריקות בלחיצה על ברקס ומיסתבר שלא נישאר לו בשר ברפידות אז ישנם גאנטים שאת החוסר בבשר ואת העובי תוכל לראות דרכם במצב בו הרכב מונח על הכביש. השאלה מה בדיוק רוצה לבדוק פותח השירשור. בכניסה למוסך אמורים לעבור על כל מערכת הבלמים לשם בדיקה קפדנית ומיקצועית.

פורסם

מה שהוא רוצה לא רלוונטי כי הוא מרגיש משהו לא תקין בבלמים יכול להיות זה כלום אבל דרושה פה בדיקה מקצועית ולא בדיקה של מכונאי מדרכות

פורסם

למישהו עם רכבי קיה יש ניסיון עם מוסך הילוך שישי קיה באר יעקב ? האם הוא נחשב מוסך מורשה ? איך השירות שלהם ?

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

בדקתי לחץ אוויר הוא עמד על 27 PSI ולפני המדבקה בצד הדלת כל הגלגלים צריכים להיות על 32 PSI אז מילאתי 32 אבל עדיין אין שינוי כלשהו לדעתי נראה שהבלמים מתחילים לאבד מהיעילות שלהם אני באמת שוקל ללכת למוסך שיבדקו אותם .

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם
למישהו עם רכבי קיה יש ניסיון עם מוסך הילוך שישי קיה באר יעקב ? האם הוא נחשב מוסך מורשה ? איך השירות שלהם ?

הקיה שלי חדשה אז עוד לא הייתי שם, אבל כרגע זה המוסך שלדעתי אעשה בו טיפול ראשון.

שמעתי שהוא לא זול אבל מקצועי והשירות טוב.

וכן, הוא עכשיו גם מוסך מורשה של קיה.

אם אתה הולך אשמח אם תיתן ביקורת קלה.

פורסם

הרכב שלך באחריות.

 

כנס לכל מוסך מורשה קיה ותתאר לאיש דיאגנוסטיקה שם את הביעה שאתה מרגיש. שיצא איתך למסיעת מבחן אם צריך. אל תגיד שצריך לבדוק או להליחף רפידות.

 

יעלו את הרכב על הליפט ויבדקו. כל בדיקה/טיפול/תקיון יבוצעו ללא תשלום.

 

תשלם רק אם באמת צריך להחליף רפידות, מה שלא סביר לאחר ק"מ כזה גם אם אתה נהג חדש.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...