Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה לגבי הקפצת כיתה או מסגרת למחוננים כדי שלא ישתעמם?

הוא בוגר לגילו, או שהאובססיה לקריאה וכתיבה מבודדת יחסית?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב, אחרי חינוך של 4 ילדים......

1. שעתיים ביום זה הרבה. מספיק חצי שעה עד שעה.

2. כן ללמד...מספרים, אותיות, צורות הנדסיות. אבל בצורת משחק, שיהיה כיף לשניכם.

3. הלימוד הוא לא רק בבית, גם בחוץ : מספרי מכוניות, אוטובוסים, "מה כתוב בשלט", (לדוגמא: הנה א כמו בשם שלך...) וכד'.

4. חוץ מלימוד ממשי, להתעסק בגואש, צבעים, בדים, חול, גבס. יש גם לקנות ערכות יצירה מוכנות.

5. אפשר לקנות חוברות הפעלה, מגנטים למקרר עם אותיות ומספרים, משחקי אותיות.

 

אבל הכי חשוב, ללמד במידה, לא להעמיס. יותר חשוב להיות קשוב לילד ולשאול שאלות.

 

בהצלחה :)

סיגל

  • אחראי פורום
פורסם

בביה"ס הייתי מעדיף שישאר עם שכבת הגיל שלו, איתה הוא רץ מגיל שנתיים וגם יגמור איתה יב'.

אנחנו מאמינים שזה מחזק, כי אתה לא רק לומד עם אותם ילדים אלא גם חוזר איתם בהסעה ואז יש פעילויות ביישוב לכל שכבת גיל בנפרד.

פעילויות ייחודיות אחרי ביה"ס - בוודאי. עדיין לא התחלנו כי הוא בחוגים שלדעתנו יותר מחזקים אותו (שחיה וספורט).

הבגרות שלו די דומה לשאר בני הגיל שלו. הוא כן אובססיבי למידע. מכל סוג. ויש לו זיכרון פנומנלי.

אז את הקריאה והכתיבה הוא קצת עזב...אבל לטובת חשבון. אז הידע כבר נצבר ואנחנו מנסים טיפה להאט את הקצב

כדי שהוא יישר קו בכיתה ב' או ג'.

או יותר נכון, שיתיישרו איתו.

 

שלא יובן אחרת - אני גאה בו בטירוף. אבל אני גם זוכר את החברים שהיו חזקים משמעותית מהממוצע.

הם לרוב היו לבד, או עם דומים להם.

קשיים חברתיים בגיל ההתבגרות זה פטאלי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

קשיים חברתיים בגיל ההתבגרות זה פטאלי.

 

אבל התגברת, ותראה איפה אתה היום...:wink:

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

הבגרות שלו די דומה לשאר בני הגיל שלו. הוא כן אובססיבי למידע. מכל סוג. ויש לו זיכרון פנומנלי.

אז את הקריאה והכתיבה הוא קצת עזב...אבל לטובת חשבון. אז הידע כבר נצבר ואנחנו מנסים טיפה להאט את הקצב

כדי שהוא יישר קו בכיתה ב' או ג'.

או יותר נכון, שיתיישרו איתו.

 

שלא יובן אחרת - אני גאה בו בטירוף. אבל אני גם זוכר את החברים שהיו חזקים משמעותית מהממוצע.

הם לרוב היו לבד, או עם דומים להם.

קשיים חברתיים בגיל ההתבגרות זה פטאלי.

אתה מתאר אותי בגילו. אכן היו קשיים חברתיים בגיל ההתבגרות, הם נעלמו כלא היו ברגע שהגעתי לתיכון והייתה חלוקה למגמות. ברגע שהסובבים אותי היו עם מטרות ויכולות דומות, הכל הסתדר מאליו.

 

אני כמובן מדבר מהפוזיציה. הדברים שאתם עושים עבורו חשובים מאוד, אבל הייתי מנסה למצוא דרך בה הוא יהיה משולב חברתית עם אותו המעגל, אבל תאפשר לו לרוץ קדימה אינטלקטואלית.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • אחראי פורום
פורסם

גם אצלי זה היה דומה. לא חולשה חברתית בהגדרה אבל גם לא חזק בתחום.

רציתי יותר אך לא ידעתי איך ולא הצלחתי והייתי מתוסכל מזה.

בכיתה י' הלכתי למובן מאליו, מגמת אומנות וגרפיקה. פרחתי שם, גם חברתית.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
כל הנסיונות להביא את הילד אל הגן או הבי"ס כשהוא כבר יודע לקרוא או לכתוב - מיותרים בעיניי, פאטתיים ואולי אפילו יהירים משהו.

עזבו את הילדים במנוחה, בשביל ללמוד זאת יש להם כאמור את השלבים בגן ולאחר מכן את ביה"ס.

לכל גיל יש משחקים שמתאימים לו, ולא, לא יקרה כלום אם ילד בן 6 ישלוף פתאום משחק איתו שיחק כשהיה בן 4.

 

במצב שבו שרויה מערכת החינוך היום זו החלטה מצויינת, לא מיותרת.

 

לרגע לא זהיתי את השרשור, תודה על שינוי הכותרת.

ובכן, הכל טרי לנו, ילדה בכורה בבית.

לגבי החזר השקעה-אני אסתפק בשמחת חיים מצידה.

היום למשל השתמשתי בפסטה:

"תקחי 5, תביאי לי 3, כמה נשאר לך? " ודברים

בסגנון הזה.

 

נשמע מצוין. תשחק איתה את המשחקים האלה גם עם ממתקים וכו'. כ"כ לוח מגנטי עם אותיות פלסטיק זה אחלה רעיון, זה הופך את האותיות למשהו "מוחשי" יותר. ברמת העיקרון, אם אתה יכול להפוך משהו למשחק זה הכי טוב. זה מבטיח לך (פלוס מינוס) ריכוז של הילד והנאה שלו מהלמידה.

 

אותיות? מספרים? לילדה בת 4?

איזה שטויות יש לכם בראש?

 

ילדה כזו קודם כל צריכה לדעת לזהות כל יצרן רכב לפי הסמל, אח"כ עוברים לדגם ורק בסוף, אם זה בכלל מענין אותה, אותיות ומספרים. :wink:

 

אל תגזים, היא בסה"כ צריכה לזהות פאביה וI20 סופרים ולדעת את ההבדלים בין השתיים :D

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

לא מבין למה צריך לדחוף לילד כל כך הרבה מידע.

הוא גם ככה ילמד את זה ב12 שנות לימוד.

בגיל 4 זה עוד מוקדם להחליט אם הילד חלש או חזק.

 

חוץ מזה שלדעתי הרבה מה12 שנות לימוד האלו מיותרים לגמרי.

 

אם כבר כשהילדה תגדל תנסה לראות אם היא ראלית או הומנית.

במידה והיא ריאלית הייתי מכוון אותה (ועוזר לה כמובן) בכל מה שקשור למתמטיקה ופיזיקה.

They are trying to ban me...

פורסם

אותיות ומספרים זה הרבה מידע?

 

ב12 שנות לימוד עסוקים בלבזבז הרבה זמן וללמד בצורה לא יעילה. אם הורה יכול ללמד את הילד שלו (בהתאם ליכולותיו של הילד, כמובן) עדיף; ואם הילד יכול ורוצה ללמוד מוקדם אז למה לא? זה לא כאילו הוא מלמד אותה הנדסה גרעינית.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

קשיים חברתיים בגיל ההתבגרות זה פטאלי.

 

חלק הכרחי לחלוטין בהליך עיצוב האישיות העתידית של כל ילד/ה.

 

חכה שהחבר/ה הראשון/ה יזרוק אותו/ה, תראה מה זה קשיים! :-P

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אותיות ומספרים זה הרבה מידע?

 

ב12 שנות לימוד עסוקים בלבזבז הרבה זמן וללמד בצורה לא יעילה. אם הורה יכול ללמד את הילד שלו (בהתאם ליכולותיו של הילד, כמובן) עדיף; ואם הילד יכול ורוצה ללמוד מוקדם אז למה לא? זה לא כאילו הוא מלמד אותה הנדסה גרעינית.

 

זה הרבה לילד קטן.

ובדיוק בגלל שב12 שנה יש הרבה זמן מבוזבז אין טעם ללמד את הילד עכשיו.

כמו שאמרו הוא ישתעמם בעתיד ותאמין לי שזה ממש לא נעים לשבת בכיתה שאתה יודע הכל ומרגיש שאתה מבזבז את הזמן.

They are trying to ban me...

פורסם

אני ממש מצטער שהורים שלי לא השקיעו בי טרום בית ספר כמו שאני משקיע היום בילד ,הכל כמובן בקצב שלו בלי לדחוף אותו ,תמיד זה בא ממנו.

אני מדבר כמובן על דברים אלמנטריים זיהוי מספרים אותיות צורות בסיסיות.

לא יודע אולי אני נאיבי מידי, תקופה אחרת זמנים משתנים...

תמיד תזכרו ידע זה כוח.

פורסם
זה הרבה לילד קטן.

ובדיוק בגלל שב12 שנה יש הרבה זמן מבוזבז אין טעם ללמד את הילד עכשיו.

כמו שאמרו הוא ישתעמם בעתיד ותאמין לי שזה ממש לא נעים לשבת בכיתה שאתה יודע הכל ומרגיש שאתה מבזבז את הזמן.

 

די נו, אי אפשר לתת למערכת החינוך ללמד ילד מספרים ואותיות. אם תשאר את זה עד בית ספר יסודי, ידחפו לו שיטות לימוד מטופשות שמשתנות עם החלפת הליצן התורן. זוכר בדידים? הדרך הכי גרועה ללמד ילדים מהם מספרים - אלא שבישראל היכן שכולם הכי חכמים בעולם, היו בטוחים שעלו על איזה פטנט גאוני. התוצאה? קושי בהבנה מתמטית בהמשך כאשר ילדים לא מבינים איך מבדיד של 3 קוביות פתאום מנסים לחסר 4.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...