Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מפתיע וזו בדיוק הסיבה ששאלתי.

 

לעיתים הפער גילאים בתוך הכיתה גורם לכך שנוצר פער לימודי בין אלה הגדולים ה״מובילים״ לצעירים.

קח את זה בפרופורציות ובמקביל אולי שווה להתייעץ אם יש צורך להשאיר את הילדה שנה, כלומר שהיא לא ״תעלה כיתה״ בשנה הבאה אלא בעצם תצטרף לכיתה שנה מתחת ותהפך להיות אחת מהבוגרות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אצל הגדול שלי אותו הדבר. הוא מהצעירים בשכבת הגיל שלו והגננת בקשה מאיתנו ללמד אותו א-ב, כתיבת שם וכן הלאה.

מבחינתנו זה מוגזם ולכן אנחנו עובדים איתו בקצב שלו. רוצה לכתוב - מלמדים אותו (ולפעמים הוא רוצה), רוצה לצייר - גם טוב.

 

מצד שני בגן האלק-מתוחכם שלו הגננת\סייעת לא מוכנה ללכת איתו לשרותים גם אם עדיין לא למד לנגב כמו שצריך. הפתיע אותי שרק אני הופתעתי מזה.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

סליחה מראש על מה שאני עומד לרשום כאן...

 

WTF???

רד ממנה, ושלח את הגננת ללמוד בעצמה.

רד מהילדה ותמצא לעצמך משהו להתעסק איתו. רק שחרר אותה מהחפירה.

בת ארבע אז היא בטרום טרום חובה? שנה הבאה טרום חובה ואח"כ חובה?

יש לי שלושה ילדים, ולא "עבדתי" עם אף אחד מהם על משהו שהוא לא ביקש וגילה בו עניין.

האמצעי שלי עלה עכשיו לכיתה א' - הגיע לכיתה עם ידע מוגבל לגבי מספרים ואותיות - אז מה? הוא שולט עכשיו באותיות, קורא כמו גדול, יודע מספרים, יודע לכתוב אותיות ומספרים נכון, מה שאתה בטוח לא מלמד אותה.

ילדה ב 4 לחפור לה בראש על מספרים ואותיות? התחרפנת. היא ילדה. שים לה דורה ב DVD, שחק איתה בבובות, בלגו, בפליימוביל אבל רד לה מהוורידים.

תן לה ללמוד בקצב שלה. לחוות אותיות בקצב שלה. עוד מעט אתה תשים לה אותיות גדולות מרוחות בדבש, והיא תלמד לקרוא הפוך כמו ב"חיידר"?

אתה עושה את זה בשבילך, לא בשבילה.

זה יעלה לך בטיפול פסיכולוגי בהמשך.

ושהגננת תלך לשבת על ברזל זוית צבאי חלוד.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לדעתי, חשוב יותר שתלמד אותה למי אסור ולמי מותר לגעת בה ואיפה.

אנחנו מתחילים עכשיו את הנושא הזה עם הילדה. (שהיא גם בסביבות 3.5)

פורסם

בגן יש לילדה שלך מספיק גירויים כאלה, על אחת כמה וכמה בתקופת החורף.

תצא עם הילדה שחק איתה בחוץ בכדור, פתח לה קצת את הקואורדינציה. בגילאים הללו הילדים חייבים את הגירוי הפיזי.

מסכים עם דיסקו בכל מה שכתב.

Peugeot  5008 2023 

פורסם

לוקו,

 

בגיל הזה תעבוד איתה על קואורדינציה. עזוב אותה ממספרים ואותיות. יותר חשוב שהיא תלמד לתפוס כדור שאתה מוסר לה (לא לפוצץ אותה כן?! למסור בעדינות) מאשר שתלמד אותיות, ויותר חשוב שהיא תלמד לטפס על ה"קירות טיפוס" שהיום מצויים בכמעט כל גן ציבורי מאשר שתלמד מספרים.

אתה יודע שאני עובד הרבה עם ילדים ותסמוך עליי שכל עוד הילדה שלך לא מפגרת (ולפי מה שאני ראיתי כשהייתי אצלך, היא ממש לא!) אז היא תלמד את המספרים והאותיות ברגע שהיא באמת תצטרך את זה.

פורסם

לעשות מילים קצרות עם אותיות מגנטים, קצת שבלונת אותיות וזהו, למה שעתיים ביום מה היא בפיזיקה קוואנטית לפעוטות?

 

שחרר נשמה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אותיות? מספרים? לילדה בת 4?

איזה שטויות יש לכם בראש?

 

ילדה כזו קודם כל צריכה לדעת לזהות כל יצרן רכב לפי הסמל, אח"כ עוברים לדגם ורק בסוף, אם זה בכלל מענין אותה, אותיות ומספרים. :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה,

לפני שנים כבר לימדתי את הבת שלי שצריך להיזהר ממכוניות עם סמל מעויין. הן יכולות להתקלקל כל רגע וצריך לשמור מרחק.

כשהיא למדה לקרוא (כשהיתה בת שנתיים) היא קראה את המדבקה "אלופה בבטיחות" והיתה אומרת לי כל פעם שזה לא יפה שהם משקרים. :-D

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
הבן שלי בן 4.5, קורא וכותב בעברית ובאנגלית. מגיל שנתיים. מתוך יוזמה ועניין שלו, אנחנו ממש לא דחפנו אותו לשם אך בוודאי שעזרנו לפתח.

האם אני גאה בו? בטח.

האם אני אוהב את העיסוק שלו בזה? ממש לא. כבר עכשיו בגן הוא משתעמם. מה יהיה עוד שנתיים בכיתה א׳?

הילד ילך לאיבוד בכיתה ויחד עם זה גם המצב החברתי בטח לא יתחזק, הפערים יכריעו.

היום רוב הזמן אנחנו עסוקים בלהוריד אותו מזה. שאר הילדים בגן מקסימום מכירים את השם שלהם וקצת א׳ ב׳.

עצתי לך: רד מזה. חפש דרכים אחרות להעשיר אותה. מקוריוז זה עלול להעמיק למשהו שהיא לא תעזוב ובמקום לקדם אותה רק ידפוק אותה.

אתה חושב שלתת לילד מסר שעדיף לא להצטיין או לא לבלוט ביחס לאחרים זה רעיון טוב?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

עולל נחשב בתור ילד?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

תלוי איפה מסתכלים, יש חלקים שהוא ממש לא עולל :evil:

בכל מקרה, יש לי תינוק בבית, והנושא של לאיזה ערכים לחנך אותו הוא דיון עיקרי אצלנו בשלב זה.

יש קונצנזוס די מלא על זה שצריך לחיות ולפעול לפי הסטנדרטים שלך, ולא לפי מה שאחרים חושבים או עושים. גדלנו על זה ברמות משתנות, ושנינו מרגישים שזה המפתח העיקרי לאושר שלנו.

השיעורים הכי גרועים שקיבלתי היו הצעות להתפשר על הסטנדרטים שלי, ואני זוכר אותם היטב עד היום ושמח שבסופו של יום לא בחרתי במסר שהועבר בהם.

עריכה אחרונה על ידי nitch

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • אחראי פורום
פורסם (נערך)
אתה חושב שלתת לילד מסר שעדיף לא להצטיין או לא לבלוט ביחס לאחרים זה רעיון טוב?

 

זה ממש לא מה שכתבתי. ממש לא הורדה ברמה או "מה אתה מתעסק בשטויות האלה?".

הבן שלי מקבל דחיפה והשקעה בכל מה שהוא צריך ושלהשקפתנו יעזור לו ויחזק אותו. אם זה מבחינה חברתית או מוטורית.

לדעת לקרוא ולכתוב בשתי שפות בגיל שלו זה לא אחד מהם. אם כבר, זה מחליש אותו.

במקום ליהנות וללמוד ממשחק קופסה כלשהו, הוא עסוק בלקרוא את ההוראות ולהיות מוטרד מזה שהוא לא מבין את ההוראות ברוסית.

ויש עוד הרבה דוגמאות איך היומיום שלו נפגע מההתקדמות הזו, שזה מה שמעסיק אותו ופחות דברים "של ילדים".

הדרכים שלנו להתמודד עם זה, זה הסבר שעכשיו זה לא הזמן לדברים האלה ואם הוא ימשיך להתקדם הוא ממש ישתעמם בכיתה א' ו-ב'.

הוא ממשיך ושואל, אנחנו כמובן לא מייבשים אותו אבל גם לא מעמיקים את ההסבר.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.


×
×
  • תוכן חדש...