Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

אני מחפש דרכים וטכניקות שיעזרו לי ללמד ילדה בת 4 את הא' ב' והמספרים

בצורה יעילה.

כמו כן, בנוסף לעזרים ויזואלים כמו דפים וצבעים, אולי יש אפליקציות מומלצות.

בתודה,

ג'וזף.

 

עריכה:

אופטופיק:

אני יושב איתה כשעתיים ביום לאחר יום הלימודים בגן שנמשך עד 16:00, אולי זו מעמסה? מה מומלץ בעצם?.

עריכה אחרונה על ידי locomotive

Gn'f'R

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בת 4? שעתיים אחרי הלימודים?

 

לעניות דעתי רד ממנה.

 

או שזה בכלל משהו שנפלט לך מהגיבוב? :wink:

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

ילדים בגיל הזה בעיקר צריכים חשיפה לגירויים. זה נעשה בצורה הטובה ביותר על ידי משחקים וגירויים ויזואליים

מבחינת עומס, לא נראה לי שיש מה לדאוג. אבא שלי (מהנדס) לימד אותי גיאומטריה בגיל הזה. לדוגמא, הייתי מצייר בית (ריבוע עם משולש מעליו) אז הוא היה מפתח איתי שיחה על זה. שואל למה בחרתי דוקא בצורות האלה. ואז מסביר לי למה גגות משולשים (כדי שלא יצטברו עליהם דברים לדוגמא) ולמה קירות ישרים למעלה (כלומר, מאונכים. רק שלא הכרתי את המילה הזו אז הוא לא השתמש בה). ככה הוא לימד אותי את הקונספט של זויות וניצבות. ומעבר לזה, גרם לי לחשוב על דברים. כדי שבפעם הבאה שהוא ישאל אותי שאלה אני אהיה מסוגל לענות לו תשובה.

 

זה העניין לדעתי. לא להפוך את זה לשיעור רשמי, אלא כאל שיחה בין האבא לילד/ה.

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

לפני שנחליט אם זו שיטה טובה, במה אתה עוסק היום?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

זה משנה, נראה לי שלוקומויישן מנסה למנוע מילדתו את הגורל האכזר שהוא מנת חלקו, ועל כן צריך לוודא שיש פה ROI ראוי.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם (נערך)

לרגע לא זהיתי את השרשור, תודה על שינוי הכותרת.

ובכן, הכל טרי לנו, ילדה בכורה בבית.

לגבי החזר השקעה-אני אסתפק בשמחת חיים מצידה.

היום למשל השתמשתי בפסטה:

"תקחי 5, תביאי לי 3, כמה נשאר לך? " ודברים

בסגנון הזה.

עריכה אחרונה על ידי locomotive

Gn'f'R

פורסם (נערך)

היום? מדריך פסיכומטרי + מתרגל למתמטיקה זו הגדרת התפקיד. בפועל, שונא להדריך פסיכומטרי ולכן אף פעם לא לוקח כיתות פסיכו' כל עוד יש לי ברירה.

למדתי בטכניון הנדסת מכונות עד לפני שנה (נאלצתי לחזור לבית הוריי במרכז עקב בעיות אישיות) וכיום עברתי ללמוד מדעי המחשב במקביל לעבודה.

להעלות גיליון ציונים וציון פסיכומטרי? :wink:

 

אבל נוהג על אימפרזה. ככה שאפשר להגיד שנכשלתי

עריכה אחרונה על ידי Guy_25
נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

עשה מה שאני עשיתי עם הבן שלי

קניתי לו לוח מגנטי כמו של פעם שאפשר גם לכתוב עליו עם טוש מחיק.

בנוסף קניתי את האלף בית ומספרים ממוגנטים.

ככה כל פעם שיחקנו עם זה על לרמה שהוא מזהה את כל האותיות והמספרים לבד.

ממש נחמד ומעביר את הזמן.

פורסם

כל הנסיונות להביא את הילד אל הגן או הבי"ס כשהוא כבר יודע לקרוא או לכתוב - מיותרים בעיניי, פאטתיים ואולי אפילו יהירים משהו.

עזבו את הילדים במנוחה, בשביל ללמוד זאת יש להם כאמור את השלבים בגן ולאחר מכן את ביה"ס.

לכל גיל יש משחקים שמתאימים לו, ולא, לא יקרה כלום אם ילד בן 6 ישלוף פתאום משחק איתו שיחק כשהיה בן 4.

  • אחראי פורום
פורסם

הבן שלי בן 4.5, קורא וכותב בעברית ובאנגלית. מגיל שנתיים. מתוך יוזמה ועניין שלו, אנחנו ממש לא דחפנו אותו לשם אך בוודאי שעזרנו לפתח.

האם אני גאה בו? בטח.

האם אני אוהב את העיסוק שלו בזה? ממש לא. כבר עכשיו בגן הוא משתעמם. מה יהיה עוד שנתיים בכיתה א׳?

הילד ילך לאיבוד בכיתה ויחד עם זה גם המצב החברתי בטח לא יתחזק, הפערים יכריעו.

היום רוב הזמן אנחנו עסוקים בלהוריד אותו מזה. שאר הילדים בגן מקסימום מכירים את השם שלהם וקצת א׳ ב׳.

עצתי לך: רד מזה. חפש דרכים אחרות להעשיר אותה. מקוריוז זה עלול להעמיק למשהו שהיא לא תעזוב ובמקום לקדם אותה רק ידפוק אותה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

חבר'ה, על מה אתם מדברים? קיבלתי טלפון מהגננת לפני שבועיים

והיא ביצעה משוב אישי לילדה, אמרה שהיא אמורה כבר לדעת את הדברים האלו.

Gn'f'R

  • אחראי פורום
פורסם

קח את מספר הגננות בארץ ותקבל את מספר הגישות לחינוך הילדים. כל אחת חושבת שהיא ממציאה את הגלגל.

הילד צריך ככה והילד צריך ככה. ילד בגיל הזה לא צריך לדעת קרוא, כתוב וחשבון. זו מעמסה שלא צריכה להטריד אותו.

סלח לי, בולשיט. למביט מהצד זה מרשים שיש ילדים כאלה בגן אז הגננת מנסה לרכב על ילדים חזקים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

מבחינת גיל, הילדה נמצאת בסקאלה העליונה או התחתונה של הכיתה?

 

כלומר, האם היא בין הילדים הצעירים יותר או הבוגרים יותר?

 

לעניין המשוב, זה משהו שטוב להתייחס אליו אבל בוודאי שלא להכנס לפאניקה כי לגננות לעיתים יש נטייה להלחצת יתר של הורים וזה עובד כפליים אצל הורים צעירים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...