Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש לי רכב פאסט לקצ'ורי שנת 2008 מדגם fsi .

הכנסתי את הרכב לפני 3 ימים לטיפול שוטף רגיל.

ותוך כדי טיפול ביקשתי מהמוסכניק שלי לבדוק אם יש רג'קטים נוספים ברכב .

המוסכניק כמובן בדק, חיבר את הרכב למחשב ועלתה לו תקלה שאין תקשורת בין הגיר למחשב שלו.

הוא החליט שהוא מוחק את התקלה , ברגע שהוא מחק את התקלה הרכב נכנס למצב חרום.

כלומר לא ניתן לנסוע עם הרכב עד טיפול התקלה.

רק לאחר 3 ימים הוא איתר את התקלה ומצא יחד עם מומחה לגירים גרמניים שהבעיה היא בסלונאידים של המחשב של הגיר .

אותם חלקים קטנים שנותנים פקודה או מעבירים תקשורת להילוכים בין הילוך להילוך.

 

כרגע לא ניתן לטפל ברכב מאחר ולא ניתן להשיג סלונאידים משופצים ממחסנים שהוא דיבר איתם.

יתרה מכך , אנחנו נכסנים לחג והכל תקוע.

הוא הסב את תשומת ליבי שבמידה ולא ימצאו החלקים בקרוב אצטרך להחליף גיר כי במוסכים המורשים של פאסט לא מחליפים חלקי גיר אלא את כל הגיר בין אם משופץ או חדש.

כאמור זה עולה המון כסף ואין לי את המימון הזה להחליף גיר חדש כרגע.

 

לכן אני מבקשת את עזרתכם במידה ואתם מכירים מוסכים או מחסנים לחלקי חילוף לפאסטים מהדגם שלי שיוכלו לספק לי סלונאידים אני אשמח אם תעדכנו אותי במייל הזה : [email protected]

 

זה ממש דחוף ואני חסרת אונים הרכב הזה הוא הרגליים , הידיים והראש שלי .

תודה מראש

אידית

:cry:

פורסם

אידית,מהיכן את בארץ ? אם מהמרכז גשי למכון הגירים של יניב וספי- גירים אוטומטיים צומת סגולה,שנמצא בפ"ת.

אפשרות אחרת - מוסך אדמונד בחולון,שגם הוא מכון גירים למכוניות גרמניות ואני מאמין שיוכל לעזור.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

היי אידית.

תוכלי לשתף אותנו בעלות החלפת הגיר שקיבלת ? כמו כן למען גילוי נאות את לא מקבלת גיר חדש, לרוב את מקבלת גיר משיפוץ או פירוק.

פורסם

תודה רבה ! על התשובות ...

והכוונה הייתה לסונולייטים (מן נורות שמעבירות פקודות במחשב של הגיר ) .

אז למי שיש עוד עזרה מוזמן להציע לי .

 

אני מהצפון קרית שמונה !

פורסם

היי ,

אני מקווה שלא אצטרך להחליף גיר . כי הבעיה היא רק בסונולייטים של המחשב של הגיר . וזה לא פשוט להשיג ומדובר במשופצים בלבד .

בהחלט אעדכן במקווה שלא אצטרך שוב ...

×
×
  • תוכן חדש...