Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר חיפוש מצאתי בחברת אלבר פיאט בראבו. הרכב היה בהשכרה עם קילומטרג נמוך 80k המחיר שהציעו לי 46 או 41 עם טרייד אין על הגרוטאה שלי ( 206 עם ראש מנוע פרוץ וגיר מחליק)

הסוכן הציג בפניי נתוני בדיקת קומפיוטסט מופרכים. שבהם כל הרכב הוצג כנקי כשלג.

חוץ מבעיות במרכב בעלות משמעות נמוכה. ( גם גג היה שם ).

בקשתי לראות הסטוריה. וצויין שהרכב עבר לאחרונה השבחה. הסוכן טען שמדובר בדבר נורמלי מכיוון שהרכב עבר למכירה.

השאלות שלי הם.

1. האם המחיר שווה?

2. האם גרסת סנסיישן של השכרה שווה לסנסיישן הרגילה וכוללת גנטים יואסבי וכו׳

3 מה זה אומר משמעות נמוכה פנימית? כיבוי סגריות על המושב?

4. בעיקרון שלמתי ״ דמי רצינות״ לאן להתקדם.

תודה מראש.

פורסם

הבראבו סנסיישן 1.4 טורבו הוא אחלה רכב וכן הוא מגיע עם חישוקי מגנזיום וaux/usb.

האם הוא שווה את ההצעה שקיבלת? לשנתון 2011 אם הרכב באמת ללא בעיות משמעותיות אז שווה ביותר לדעתי.

אני מציע שתיקח את הרכב למכון רציני אחר תשלם את הכמה מאות שקלים כדי להיות בטוח ואני כדי להיות באמת שקט הייתי

נותן למוסכניק שלי שיעיף מבט. אם אחרי הבדיקות הרכב באמת במצב טוב, ללא בעיות מנוע, גיר ושילדה ובמידה וימצאו תקלות שוליות

הם יסדרו לך אותן אז הייתי קונה בלי לחשוב פעמיים... בהצלחה ותעדכן

פורסם

אם הם מייפים את זה למשמעות נמוכה ייתכן וצפויה הפתעה לא נעימה בבדיקה מטעמך, היות ומדובר ברכב פחות נפוץ ועסקה לא רעה על פניו לדעתי שווה לך לשלם 400-500 ש"ח לבדיקה עצמאית במכון בדיקה ולבדוק ליקויים מכניים במוסך מורשה.

 

בהצלחה, תחזור לדווח.

פורסם

ראיתי את טופס הבדיקה המגוחך שנעשה לבקשת שלמה סיקסט באוטו של חבר. הזוי. רכב ממוזיאון מרצדס לא יוציא בדיקה כזו. במיוחד בהתחשב בכך שבמוסך ראינו צינור ABS שזרוק חופשי ללא חיזוק, מנוע (שקיבל בבדיקה 100%, כן? לא 97) עם מותחן שזורק ומרעיש וטיפטופי שמן מהפילטר, תיקוני צבע מחרידים שבוצעו בכל הצד של הרכב, בלמים גמורים ושאר מחלות.

 

והגיוני אגב שיהיו מחלות, תקלות ובעיות - ברכב שעבר כמעט 100 אלף ב-3 שנים, ולטובת שלמה סיקסט אציין שהכל בתהליכי תיקון וסידור במוסך מורשה יבואן שלא מחפף (אליו הופנינו). אבל עצם הרעיון שמכון בדיקה ייתן לסוחרים האלו בדיקה כבקשתך אותה הם מציגים בפני הרוכש כדי להוציא ממנו את דמי הרצינות בטענה של "הרכב מושלם" זה צורם. בדיחה פשוט. ולא אחת מצחיקה.

פורסם

ישי, האם הבראבו המדוברת היא לבנה?

אתה מוזמן לפנות אליי בפרטי, אני יודע מה דינה.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם
לאחר חיפוש מצאתי בחברת אלבר פיאט בראבו. הרכב היה בהשכרה עם קילומטרג נמוך 80k המחיר שהציעו לי 46 או 41 עם טרייד אין על הגרוטאה שלי ( 206 עם ראש מנוע פרוץ וגיר מחליק)

הסוכן הציג בפניי נתוני בדיקת קומפיוטסט מופרכים. שבהם כל הרכב הוצג כנקי כשלג.

חוץ מבעיות במרכב בעלות משמעות נמוכה. ( גם גג היה שם ).

בקשתי לראות הסטוריה. וצויין שהרכב עבר לאחרונה השבחה. הסוכן טען שמדובר בדבר נורמלי מכיוון שהרכב עבר למכירה.

השאלות שלי הם.

1. האם המחיר שווה?

2. האם גרסת סנסיישן של השכרה שווה לסנסיישן הרגילה וכוללת גנטים יואסבי וכו׳

3 מה זה אומר משמעות נמוכה פנימית? כיבוי סגריות על המושב?

4. בעיקרון שלמתי ״ דמי רצינות״ לאן להתקדם.

תודה מראש.

 

גם אני בתהליך זהה(גם בראבו, אבל לא אגנוב לך:twisted:), אפשר לשאול באיזה סניף אתה מתעניין והאם הם עושים עליך רושם אמין?

היום הייתי בסניף שלהם והרגשתי שאני ממש צריך לעמוד על המשמר. אבל אולי אני חשדן מדי

תקנו אותי אם אני תועה

פורסם

אוקי ראיתי היום את הרכב. הצריה האחרוית חרקה.

הם רצו להתקדם ואמרו שאני יכול לקנות והם יישרו קו במידה ואני אמצא רגקטים בבדיקה.

×
×
  • תוכן חדש...