Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4167 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב עדכון קצר

ניסיתי קצת טינר (כי מישהו המליץ וכי יש בבית) לא הלך.. אין ברירה נסעתי לאוטו דיפו.

101₪ והרבה שפשופים אחר כך;

 

uploadfromtaptalk1410623231510.jpg

 

uploadfromtaptalk1410623244504.jpg

 

תודה לכולם.

 

אמן מי שעשה לי את זה יקבל חירבון של עטלף בעין.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)
טוב עדכון קצר

ניסיתי קצת טינר (כי מישהו המליץ וכי יש בבית) לא הלך.. אין ברירה נסעתי לאוטו דיפו.

101₪ והרבה שפשופים אחר כך;

 

[ATTACH]395629[/ATTACH]

 

[ATTACH]395630[/ATTACH]

 

תודה לכולם.

 

אמן מי שעשה לי את זה יקבל חירבון של עטלף בעין.

 

היית חייב להשתמש בפוליש האגרסיבי השוחק מספר 7?

לא יכולת לנסות להסיר קודם עם פלסטלינה(20 ש"ח מאיביי) או עם אולטימייט קומפאונד? (שהוא פוליש גס אך עדין מהמספר 7 ומשאיר גם ברק.)

עריכה אחרונה על ידי nit_zan
פורסם (נערך)

to be fair רשום על המדבקה שלו שזה פוליש עדין.

 

ניסיתי בהתחלה עם הצהוב זרחני הזה שעשיר בקרנובה, לא הזיז לכתם הזה בכלל (הגיוני, אפילו טינר לא הזיז לו) אז עברתי לפוליש העדין של 7 בתור אופציה אחרונה לפני שאני מחליף רכב.

וגם אתו הייתי צריך לשפשף כמעט שעה עד שהוריד הכל.. הכתם הזה היה ממש עיקש.

עריכה אחרונה על ידי NINJMNKY

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
to be fair רשום על המדבקה שלו שזה פוליש עדין.

 

ניסיתי בהתחלה עם הצהוב זרחני הזה שעשיר בקרנובה, לא הזה לכתם הזה בכלל (הגיוני, אפילו טינר לא הזיז לו) אז עברתי לפוליש העדין של 7 בתור אופציה אחרונה לפני שאני מחליף רכב.

וגם אתו הייתי צריך לשפשף כמעט שעה עד שהוריד הכל.. הכתם הזה היה ממש עיקש.

 

האמת בחנתי את התמונה,הכתם נראה כמו צבע אך צורת ההתזה לא נראית כמו של ספריי.

העיקר שהצלחת להוריד,האם הפוליש השאיר שריטות?(לא רואים בתמונה).

אם בא לך תוכל להבריק את המקום ע"י פוליש עדין יותר(עוד הוצאה, ככה זה בדיטיילינג,זה לא נגמר:-D)

פורסם

בעין לא מקצועית לא ראיתי שריטות, אבל אני בטוח שאם הרכב הזה אי פעם יגיע לטיפול דיטיילינג מקצועי ויבדקו אותו תחת מנורות אז יגלו דבר או שניים.

 

בסופו של דבר זו בסה"כ גטס עם המון סימני קרב (סימני פתיחת דלתות מכל כיוון, שריטות פה ושם, כמה סימני פגיעת ברד) ככה שאיזה מיקרו-שריטה של פוליש זה הדבר האחרון שמדאיג אותי.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
בעין לא מקצועית לא ראיתי שריטות, אבל אני בטוח שאם הרכב הזה אי פעם יגיע לטיפול דיטיילינג מקצועי ויבדקו אותו תחת מנורות אז יגלו דבר או שניים.

 

בסופו של דבר זו בסה"כ גטס עם המון סימני קרב (סימני פתיחת דלתות מכל כיוון, שריטות פה ושם, כמה סימני פגיעת ברד) ככה שאיזה מיקרו-שריטה של פוליש זה הדבר האחרון שמדאיג אותי.

אשריך,

אתה כנראה לא נגוע בנגיף.:-D

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

פשוט לא יאמן.

 

חוזר הביתה אחרי יום קשה בעבודה, ומגלה שסופרמן חזר לנקום, רק שהפעם פגע ברכב השני שלי! (מתוך 15 רכבים בחניה רק אני נפגעתי, ועוד אחד במראה, אבל למי אכפת ממנו)

 

IMG_20150125_101609.jpg IMG_20150125_101603.jpg

 

הפעם זה ירד אחרי 5 דקות של carnauba'יישן וממש טיפה פוליש, כנראה תפסתי את זה בזמן.

 

מה אפשר לעשות כדי להגן על הצבע מ.. סופרמן, למעט התקנה של AA-Gun על הגג?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

זה נראה כאילו הוא מחרבן כדורי פיינטבול ויורה אותם בטיל .:lol:

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

×
×
  • תוכן חדש...