Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

FARM, אני אומר בוודאות של 100% ולא אחוז אחת פחות שהשטח הוא פרטי ובבעלות דיירי הבניין, כמו כן הוא חסום במחסום שרק לדיירי הבניין יש גישה לחנייה, אין פה שום מקום לטעויות, כמו כן האזור נכלל בשטח הפינוי בינוי העתידי, שבלעדיו סביר להניח שהפינוי בינוי לא היה מתבצע מאחר ולא היה היכן לבנות (בניין רכבת).

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

לעניין חוקיות התמרור - תוכל לוודא זאת רק במשרדי העיריה באגף המתאים (מהנדס העיר/פיקוח /תמרור ). לצורך העניין ,שכנך יכול להזמין לעצמו תמרור כזה כמעט בכל מסגריה הקרובה לביתו ולהציבו בעצמו.

אם אכן התמרור הצב ע"י העיריה,רוב הסיכויים שהשטח מדובר מוגדר כשטח ציבורי . עצם היותו צמוד לבניין כלשהוא לא הופך אותו לנחלתו הבלעדית של דיירי הבניין. פשוט ברוב המקרים ,דיירי הבניו"מנכסים" את החניה לעצמם, כולל הצבתשלט "שטח פרטי" (שלא כחוק ,כמובן) וכעבור מספר שנים,המצב הלא חוקי, הופך לסטטוס קוו,במיוחד אם אין אף אחד שהמצב מפריע לו ועלול להשיג עליו

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

בעיר מגורי ברחבת חניה של בניין (בה אין מספיק מקום לכל הדיירים) הוצב שלט המנכס מקום חנייה מסויים לנכה.

באיזה זכות עירייה (או מי שלא יהיה) מפקיע מקום שמשותף לכלל הדיירים ומצקצה אותה עבור מישהו מסויים, אינני יודע. אך עובדה שבמקום לקחת מקום ברחוב הציבו את השלט בחצר הבניין.

פורסם

FATBOY - 90% ביטחון שכן זאת העירייה, TRONCHO חיזק את דבריי כשסיפר על החניית בניין בעירו.

ה10% הנותרים זה שאכן מדובר במסגר.

 

השטח פרטי, בוודאות, כפי שתגובתי האחרונה אמרה האזור נכלל בפינוי בינוי ובלעדיו לא היה פינוי בינוי.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

אני חוזר ומדגיש -לא כל רחבת חניה שצמודה לבניין מסויים, הינה שטח השייך לבניין מבחינה חוקית. זאת ניתן לוודא אך ורק במסמכים רשמיים של תוכנית מתאר עירונית. לשאלת הפקעת שטח פרטי לטובת חנית נכים - מאוד לא סביר שזה מה שקרה. הרבה יותר סביר שהשטח הינו ציבורי, ולכן לעיריה הזכות להקצות בו חניה.

במסמכי טאבו של הדירה/בית -מוגדר תמיד מה השטח המוצמד לדירה: אם מדובר בשטח השייך לבניין, אך החניות לא מחולקות בין הדיירים - יירשם כי לדירה 1 חלקי מספר דירות כולל בבניין. לדוגמה אם יש 10 דירות בבניין,אז לכל דירה יש עשירית משטח החניה הכולל. לעומת זאת, אם החניות מוצמדות לדירה אז יירשם מספר החניה בהתאם למתועד בתוכנית הבניין.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

FATBOY אתה ממשיך לטעון שהעירייה אין סיכוי שחטאה, אני אומר לך ב100% וודאות שמדובר בשטח פרטי שכן תכנית הפינוי בינוי שהוצגה לנו כוללת אותו, כמו כן יש שטח בבעלותנו (גינה ציבורית) גם מצידו השני של הבניין.

 

השכן אשר מעורה בדקויות הפינוי בינוי והוא הנציג שלנו אל מול הקבלן גם הוא עצבני על החלטת העירייה להפוך שטח פרטי לחניית נכה, אוסיף ואומר שיש שטח (שהוא לא השטח המדובר) שלא שייך לבניין אך העירייה הקצתה אותו לבניין - מדובר על שביל הגישה לחנייה שבלעדיו אין אפשרות להיכנס לחנייה, והשטח המדובר לא קיים בתכנית הפינוי בינוי והוא מוחזר לעירייה.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

אבי - במסמכי רכישת הבניין צריך להיות תשריט של המגרש. כיון שמדובר בבניין ישן יתכן שלא שמרת אותו או שלא קיבלת אותו ממי שמכר לך את הדירה, אבל די בטוח שלמי מהשכנים יש כל המסמכים. כיון שיש שכן שמטפל בפינוי-בינוי חייבים להיות לו כל המסמכים והתכניות הרלווטיים בגרסאות מעודכנות - בקש ממנו להראות לך אותם.

חוץ מזה - הליך הפקעה אינו פשוט, ולא מבוצע ביום אחד על ידי הצבת תמרור. מדובר בהליך מורכב שבו חייבים לידע אותך על כל שלב בביצועו במכתב רשום ולאפשר לך (ולכל אחד מהשכנים) להתנגד. אם אתה לא נוהג להליך מכתבים סגורים לפח בלי לקרוא אותם הסיכוי ששטח יופקע קלוש ביותר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני אעדכן בהתפתחויות, כרגע השכן שמנהל את הפינוי בינוי הוא גם זה שכעוס על העבירה על החוק - בין אם העירייה בצעה ובין אם השכנים באופן פרטי.

הבית הזה היה שייך לאבא של חברה שלי שקנה אותו איפשהו בשנות ה90, אין מסמכים :)

 

חברים, בוודאות מדובר בשטח פרטי, אין מה לנסות לתקוף את זה מכיוונים אחרים כי זה 100% פרטי, הפליאה שלי על הגורם שעבר על החוק מבוטאת עוד מהפוסט הראשון של הנושא.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

×
×
  • תוכן חדש...