Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כפי שאתם רואים, היום היו לי נדודי שינה דיי קשים.

אבל המוח עוד עובד.

מבקש שתרשמו כאן, אילו מאכלים מוזרים אתם אוכלים (בעצמכם, כן ?! לא לדווח למשל על שבט הסומבו באפריקה הגלדיולית, שאוכלים למשל ביצים של אופוסום, שחי דווקא באוסטרליה. נעזוב זה...).

מה שאני יכול לתרום לפה, זה פרוסת לחם עם ריבה ועליה גבינה מלוחה. אולי קצת מוזר (ואולי לא, כי אבטיח עם גבינה מלוחה זה כן תופס...).

אז קדימה, שוט איט אול !

(אם זה יתפוס, אשקול לחלק כאן פרסים / רומנים הקשורים לאוכל גם).

בהצלחה, ואל תגעילו אותנו יותר מדיי.

רק קצת.

עריכה : יתקבלו באהבה כמובן כל מיני עירבובים לא סטנדרטיים. אם תצרפו מתכון של המוזרות הקולינרית שלכם - יותר מתבורכו !

עריכה אחרונה על ידי חולגי
תוספתן

alfa 156 2.5.

  • תגובות 168
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סלט פירות ים עם אגסים.

 

אישית אני חובב קלמרי, גם שרימפס בווריאציות מסויימות זה אחלה מאכל אבל אף פעם לא אכלתי תמנונים וכו', זה היה הגבול שלי.

 

טוב נו, עד לפני איזה חודש שהייתי במסעדה שאישיתי ואנוכי אוהבים לבקר והיה שם סלט פירות ים ואגסים שנראה פשוט מעולה.

הוא הורכב מאגסים ובתוכו היו שלל פירות ים- שרימפסים, קלמרי, תמנונים כאלה ואחרים ועוד.

זה היה אחד הסלטים היותר טעימים שאכלתי, השילוב של הטעם של פירות הים הטריים שבושלו בדיוק במידה ביחד עם המתיקות של האגס- מעולה.

 

לפני כמה שנים אכלתי סטייק מבשר של.......כריש.

לא היה אטרקציה למען האמת, מנה מאוד סתמית.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לגפילטע פיש יצא שם, לא תמיד נכון, של מאכל מתוק. גפילטע פיש נהוג לאכול עם "חריין" שזה שורש חזרת טחון עם סלק.

אצלנו הוא מבושל עם פלפל שחור כדי לחדד את הטעם, ואני אוכל אותו עם סחוג ירוק.

פורסם

לפני הרבה שנים, כשלא הייתי מודד אחוזי שומן,

הייתי נהנה לאכול בראוניז ושופך על זה טחינה גולמית.

נשמע מוזר אבל תנסו!

Trust me on this.

פורסם

אף פעם לא אכלתי גפילטע דג אבל אני חייב לציין שמבחינתי אתה כבר ה"מנצח" של הפוסט הזה.

זה מאכל שבעיני פשוט דוחה, ממש הנקמה של הפולניות בבעל שלהן.

 

ואני אומר את זה בתור חצי אשכנזי, אמא שלי (מרוקאית) מכינה לאבא שלי פעמיים בשנה את הדג המתוק\רוטט הזה שעבר השתלת גזר, פעם בראש השנה ופעם בפסח.

ב-2 הפעמים כשאמא שלי מביאה את הצלחת עם הדג המדובר לשולחן ישנן 10 דקות בהן שולחן שלם מסתכל במבטי חלחלה לעבר אבא שלי וממתינים בסבלנות שיסיים את המנה כדי שהצלחת תעוף מהשולחן ויתר הסועדים יוכלו לאכול.

 

:lol:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני אוהב גפילטע.

מאכל מוזר בעיניי, יותר נכון משקה, הוא הקריסטל מנטה.

אני מכיר מישהו שמת על המשקה הזה, צריך לנסות אותו בליווי גפילטע. נחזור לדווח.

Gn'f'R

פורסם
מאכל מוזר בעיניי, יותר נכון משקה, הוא הקריסטל מנטה.

 

מה, רק אצלי בבית הוא זכה לכינוי "דימונה"?

אנחנו די בטוחים שמזקקים אותו במפעל הטקסטיל מפסולת גרעינית, כלומר פסולת טקסטיל...

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אני אוהב גפילטע.

מאכל מוזר בעיניי, יותר נכון משקה, הוא הקריסטל מנטה.

אני מכיר מישהו שמת על המשקה הזה, צריך לנסות אותו בבישול גפילטע. נחזור לדווח.

 

התיקון לא במקור.

אפשר לנסות לבשל אותו גם בפאראפלו, מה אתם אומרים ?

alfa 156 2.5.

פורסם
לפני הרבה שנים, כשלא הייתי מודד אחוזי שומן,

הייתי נהנה לאכול בראוניז ושופך על זה טחינה גולמית.

נשמע מוזר אבל תנסו!

Trust me on this.

אז בעצם מה שאתה אוכל זה בראוניז עם חלבה. (תוסיף לטחינה קצת סוכר...)

פורסם

במבה, אבל כזאת שעמדה פתוחה לפחות יום.

סטיה קולינרית שכבר גיליתי שלא רק לי יש.

משהו בחדירת הלחות למוצר עושה לו טוב לטעמי.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם
אז בעצם מה שאתה אוכל זה בראוניז עם חלבה. (תוסיף לטחינה קצת סוכר...)

 

ידוע שחלבה עשויה משומשום כמו טחינה.

השילוב טעמים של הטחינה והבראוניז עושה טעם של חלבה בפה.

פורסם

גפילטע פיש עשוי היטב זה פשוט מעדן, והוא בשום פנים לא אמור להיות מתוק, אלא אם יצא מתוך צנצנת בסופר. הוא לא אמור לצאת מתוך צנצנת בסופר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...