Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדיקה יותר מדיי טובה לרכב שעבר 100000 ק"מ (ורק שלא תגידו שהמכון אינו אחראי על מד הק"מ, כי באמת זה כתוב גם בתחתית דף הבדיקה :? ).

נו בטח - רשום שמזמין הבדיקה זה "פסיפיק".

אייל גוטפריד - האם קוראים לך "פסיפיק" במקרה ? :lol:

אחרי שצחקנו - יש לקחת את הרכב לבדיקה מטעמך כמובן. אולי רצוי אפילו במוסך שמכיר את הדגם (+סורק תקלות) + בדיקה אצל פחח להשלמה (במקום מכון והכסת"חים שלו).

alfa 156 2.5.

פורסם

בדיקה מוזמנת טיפוסית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה לכולם. בדרך לקחת לבדיקה מטעמי.

לפני 4 שנים שקניתי את הרכב הקודם שלי המליצו לי (חברים) שקומפיוטסט מאוד מומלצים בגלל ההקפדה הייתרה שלהם. האם זה עדיין נכון?

פורסם

פתח תקווה הייתי הולך למבדק ברח' מגשימים בקרית מטלון.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שלום לכולם,

 

חזרתי עכשיו מהמכון בדיקה וזה מה שיצא שם. אשמח לשמוע את דעתכם.

 

מה המשמעות של הנקישות? האם זה בלאי סביר שכלול במחיר הרכב או שזה משהו שהמוכר חייב להוריד במחיר?

 

מה לגבי זה שהמכון לא בדק את הטורבו? הבודק אמר שלא ניתן לעשות זאת אלא אם כן מפרקים את המנוע. האם נכון?

 

באופן כללי, היתגלו כאן יותר דברים מאשר היו בבדיקה של המוכר כולל הדבר הפעוט של מעיכות הפח שהופיעו גם אצלו והוא לא תיקן אותם. האם זה תמרור אזהרה לא להיתקדם בעיסקה? לנהל מו"מ להורדת מחיר בעקבות הממצעים?

 

 

נ.ב

למה לעזאזל על רכב דיזל משלמים יותר מול המקביל שלו בבנזין? זה אותה בדיקה לא?

Untitled.jpg

פורסם

המכון מכסת"ח את עצמו מהיכן שהוא רק יכול.

המכון גם אינו מתחבר עם סורק תקלות ובודק האם ישנן בעיות אחרות (שאי אפשר לאבחן בבדיקה ה"סטנדרטית" שהו עושה).

לגבי הנקישות בגיר - האם נסעת ברכב ? האם החלפות ההילוכים חלקות ותקינות ?

אני חושב שבגדול הבדיקה בסדר.

בדקת הסטוריית טיפולים ? אין תקלות כרוניות שחזרו ?

alfa 156 2.5.

פורסם

לגביי הנקישות בדרך כלל מדובר בכסת"ח של המכון, גם אם תיקח רכב חדש מהחברה סביר להניח שיכתבו את זה.

לדעתי הבדיקה נראית טובה, כמובן שהם יציינו שאין אחריות על טורבו, כסת"ח.

עריכה- מצטרף להודעה של חוליגני לבדוק את הרכב ואת החלפות ההילוכים ואת הסטוריית הטיפולים ברכב.

פורסם
המכון מכסת"ח את עצמו מהיכן שהוא רק יכול.

המכון גם אינו מתחבר עם סורק תקלות ובודק האם ישנן בעיות אחרות (שאי אפשר לאבחן בבדיקה ה"סטנדרטית" שהו עושה).

לגבי הנקישות בגיר - האם נסעת ברכב ? האם החלפות ההילוכים חלקות ותקינות ?

אני חושב שבגדול הבדיקה בסדר.

בדקת הסטוריית טיפולים ? אין תקלות כרוניות שחזרו ?

 

נסעתי עם הרכב ולא הרגשתי בבעיות. היסטוריית טיפולים נקייה למעט הטיפולים התקופתיים.

פורסם

בדיקה מאוד טובה,נקישות הם תמיד רושמים,אין משהו חריג ברכב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הבדיקה טובה ומלאה בכסת"ח רגיל. אם בדקת היסטוריית טיפולים לא רואה סיבה מדוע לא להתקדם.

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הבדיקה שעשית מטעמך נקייה מאוד.

 

לא בדקו את מנוע הטורבו-לפי מה שרשום בטופס הבדיקה. הייתי ממליץ לך ללכת למוסך שמתעסק ברכבים כאלו-ולא חסר כאן מוסכים מומלצים בפורום על מנת שיבדקו את המנוע וגם את הגיר.

 

שסי נקייה וזה מה שחשוב.

 

סה"כ בדיקה נקייה ויפה. רק:לבדוק מנוע כי לא בדקו בבדיקה ולבדוק את נושא רעש בהחלפת הילוכים.

 

בהצלחה.

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

×
×
  • תוכן חדש...