Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

כאחד שקורא מספר לא מבוטל של בדיקות קניה,

 

אוכל לומר בצורה שלא משתמעת ל-2 פנים שעפ"י בדיקת הקניה,הרכב במצב חדש.

 

נקבו פה במספר 100 ק"מ לפני,

 

ברכב הנ"ל לק"מ אין שום משמעות מלבד בלאי סביר של רכב.

 

הרכבים הללו בנויים לעשות ק"מ לא מבוטל במידה והם מטופלים נכון לפי הוראות היצרן.

 

 

לגבי סעיף הנקישה בשילוב הילוך,

 

למרות שאצל מרבית מכוני הרישוי והבדיקה,סעיף זה הוא בדר"כ סעיף קבוע(יחד עם כיוון פרונט ובדיקת בלמים אגב),

אוכל לומר לך שאולי מדובר בבלאי של תושבת תיבת ההילוכים-דבר ששווה לך לבדוק.

 

חברות הליסינג מתחייבות לטפל לך בליקויי הבדיקה במידה ואכן אתה לוקח את הרכב לבדיקה מטעמך-נצל זאת.

 

 

שיהיה בהצלחה.

-----------------------------------

Audi A8 6.0L W12 '08

פורסם

החברה המוכרת, Lease4u שלחה את הרכב למוסך מנור בפתח תקווה שהוא מוסך מורשה של רנו.

דיברתי איתם והם טוענים שאין נקישות. בנוסף, הם גם אומרים שבגלל שיש למנוע קלאץ' כפול אם האוטו במצב של D ולמשך כמה דקות אין לחיצה על גז או ברקס אז הגיר יפסיק לתפקד כמהלך הגנתי שלו על עצמו ואולי זה מסביר למה נשמעו נקישות בבדיקה.

 

אני לא מבין טכנית במכוניות. זה מדע בדיוני או אמת?

פורסם

עוד שאלה: האם על זה שבבדיקה יצא שהמצבר חלש ולא תוקנו כול פגיעות הפח זאת עילה מספקת לדרוש הנחה נוספת או לפחות החזר על עלות הבדיקה שעשיתי? או שאני רק מחפש תירוצים לא לבצע את הרכישה :) ?

פורסם

חבר יש לך רכב עם בדיקה ממש טובה,אם לא יחליפו מצבר כך את הרכב ככה,תתחדש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

המצבר החלש הזה, יכול להחזיק עוד מספיק זמן. אף פעם לא ניתן לדעת. לא הייתי מתעקש על החלפתו.

לדעתי - בקש מהם עוד הנחה קטנה לגבי המכות בפח (אני מבין שאילו אינן מכות "רציניות" שחייבים לתקן מיידית ? חוץ מזה - אולי עדיף לך דווקא לתקן ואצל בעל מקצוע שאתה תבחר אם בכלל, כאמור).

מצטרף ליוליאן לגבי איחולי הרכישה.

alfa 156 2.5.

פורסם

כשאבא שלי רכש את הפולקסוואגן פולו שלו בבדיקה הפחידו אותו ואמרו לו שהסטארטר עומד לשבוק חיים (הרכב שנת 2007 נרכש לפני כ- 3 שנים עם 14000 ק"מ וכיום 66000 ק"מ) עד היום הסטארטר עובד בלי שום בעיה :wink:.

 

לפי מה שאני רואה הבדיקה טובה ואם במוסך המרכזי אמרו לך שהכל טוב- אני לא רואה סיבה שלא לרכוש את הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...