Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, מצאתי מישהו שמוכר את האוטו שלו והסכמנו על החלפת הג'אנטים בינינו.

המידה שלו גדולה יותר, לכן לאיפה ואיך אני הולך לשנות את המידה ברישיון שלי? למשרד הרישוי? למכון טסטים?

בנוסף, כדי לבצע את החילוף, כמה זה אמור לעלות בפנצרייה? (שיחליפו בעצמם)

H T A

פורסם (נערך)

שלום,

אתה לא יכול להרכיב כל מידה שמתחשק לך.

לכל רכב יש רשימת מידות מאושרות. אתה יכול לברר אצל היבואן של הרכב שלך או בכל מכון הטסטים, לפי דגם הרכב שלך. במידה והמידה מותרת לרכב שלך, שינוי ברישיון יתבצע במכון הטסטים תמורת כמה עשרות שקלים. גם בצמיגייה זה לא יעלה יותר מכמה עשרות שקלים .

הדבר החשוב- להרכיב מידה מותרת, אחרת תצטרך לקנות ג'נטים ומציגים בטסט הקרוב או לאחר המפגש עם בוחן תנועה (בתוספת הורדה מהכביש).

אותו דבר לגבי הבחור השני שמוכן להתחלף איתך.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
שלום,

אתה לא יכול להרכיב כל מידה שמתחשק לך.

לכל רכב יש רשימת מידות מאושרות. אתה יכול לברר אצל היבואן של הרכב שלך או בכל מכון הטסטים, לפי דגם הרכב שלך. במידה והמידה מותרת לרכב שלך, שינוי ברישיון יתבצע במכון הטסטים תמורת כמה עשרות שקלים. גם בצמיגייה זה לא יעלה יותר מכמה עשרות שקלים .

הדבר החשוב- להרכיב מידה מותרת, אחרת תצטרך לקנות ג'נטים ומציגים בטסט הקרוב או לאחר המפגש עם בוחן תנועה (בתוספת הורדה מהכביש).

אותו דבר לגבי הבחור השני שמוכן להתחלף איתך.

 

ידוע,

כל השאלה הייתה בהנחה שהמידות יהיו מאושרות..

אז אתה אומר בכל מכון טסטים, תמורת כמה עשרות שקלים, והם משנים את הרישיון במקום או שאני מקבל ספח ואז את הרישיון החדש בדואר?

H T A

פורסם (נערך)

אני לא בדיוק יודע לגבי רישיון חדש. לדעתי אתה מקבל נייר עם חותמת המכון, ורק ברישיון הבא המידה החדשה מופיעה. בטח אחרי כמה ימים תוכל לגשת למשרד הרישוי ולהוציא רישיון חדש. אבל אני לא רואה שום צורך בכך.

במכון בדרך כלל רב בוחן בודק ב "אוטודטה " לגבי המידה לרכב שלך ומאשר.

אתה יכול בשביל השקט הנפשי שלך להגיע פעמיים - לפני (כדי לבדוק האם המידה מאושרת) ובפעם השניה כבר עם הצמיגים החדשים מורכבים. לא צריך בשביל זה להמתין בתור עם כל מי שבא לעבור טסט - תיגש ישר לדלפק. אגב, אחרי ששינית את המידה, תוכל לחזור למידה הישנה רק אחרי אותה הפרוצדורה של החלפת מידה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

31 ש"ח זה המחיר לשינוי מידת צמיגים ברשיון.

אתה מקבל ספח חתום על השינוי,ומצמיד אותו לרשיון.

בטסט הבא או כפל רשיון המידה החדשה תופיע ברשיון החדש.

×
×
  • תוכן חדש...