Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד רכבים לעם הפשוט: סנוניות ראשונות של המותג "דאצ'יה".


omar87
שימו לב! השרשור הזה בן 3088 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מי שציפה שמחירי הדאסטר יתחילו מ 80,000 לדגם הבסיס ועד ל 100,000 ש"ח לרכב המפואר ביותר וכך בהתאמה גם לשאר הדגמים, ראה וחזה מתוך הרהורי ליבו ושאיפות נפשו לזכות ברכב טוב (ברור שלא הכי טוב אבל טוב) במחיר מצחיק.

לראיה גם מחיר הג'ימני שחזר אלינו השבוע נראה תלוש מהמציאות עבור רכב שטח ספרטני וקטן, נכון שתמיד ימצאו לו חסידים שיאהבו אותו בגלל יכולות השטח שלו אך מה לעשות ורכב משרת אותנו יותר על הכביש מאשר בשטח.

אם ככה יוצא או שיש לנו שני יבואנים חמדנים בטירוף שרוצים רק לעשוק אותנו האזרחים הקטנים או שיותר סביר שמערכת המיסוי בארץ מקפיצה את המחיר של כל רכב שמביאים לארץ ובנוסף לא לשכוח הוצאות שיש ליבואנים במרכזי שרות/הפצה/תקינה ועוד.

אם עדיין חושב מישהו, שהוא יכול להביא ולמכור רכבים במחירים הרבה יותר זולים, הוא מוזמן לעשות יבוא מקביל ולמכור בכמה עשרות אלפי שקלים פחות וכנראה (או שלא) יעמדו אצלו בתור.

 

לגבי אמינות הדאצ'יה אפשר לבדוק באתרים בחו"ל, הרכב נמכר שם מספר שנים והוכיח אמינות טובה, נכון שרכבים שיצרו בהודו בתקופה של כשנה סבלו מפגעי חלודה אבל למעט זה לא נרשמו חריגות משמעותיות.

אתם מוזמנים לבדוק כמו ריקולים היו בחברות מוכרות ותיקות שומכרות את רכבים הרבה יותר יקרים. כמו כן תלונות של לקוחות על פגמי ייצור וכו'. כך שהדאצ'יות יושבות במקום טוב באמצע לא יותר טוב אבל גם לא פחות טוב מאשר מקובל בשוק הרכבים.

 

עתיד יגיד אבל אני זוכר שכאשר קונצרן פולקסווגן רכש את סיאט היה לסיאט שם של חברה כושלת, לכן קניתי את הסיאט שלי במחיר טוב, ימים עבורו ולסיאט יש שם טוב.

אז גם היום יש כאלה שזוכרים לרומנים את נפלאות העבר אך סביר יותר להניח שקונצרן רנו מצא לו נישה להשתמש בטכנולוגיות מוכחות אצלו במפעלי יצור שבהם כוח העבודה זול יותר.

 

נ.ב

מחירים של כל מוצר הם עניין של ביקוש והיצע, עצם ההתעניינות העזה ברכבים מוכיחה שהתמחור תואם את ביקוש השוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ועדיין מדובר במותג חדש בארץ אם עבר בעייתי, ברכבים שאת מבחן הבטיחות שלהם הם עברו בלחץ ותיבת הילוכים ידנית שבארץ לא הכי מבוקשת. אין שום סיבה להציב את הדגם הזה בהשווה ישירה מול דגמים אחרים ותיקים בשוק - בעיקר כשאף אחד עוד לא ישב ברכבים האלה ולא ראה מה יקרה איתם במהלך הזמן בארץ. להזכירכם האקלים בארץ הוא לא בדיוק אירופאי, כמו גם איכות הטיפולים והניסיון של המוסכים. מותג חדש צריך מחיר פתיחה תחרותי נמוך משל מתחרים שעל הנייר נראים נחותים ממנו.

השם אני מסכים בעייתי ויכול להקשות.

אמנם הגיר הידני פחות מבוקש אבל בהחלט עשה קמאבק יפה,לא הבנתי איך האקלים קשור לרכב?

בקשר למוסכים אני מאמין הם עברו הסמכות,מה גם שהמנוע שם הוא של רנו.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההתעניינות במוצר הייתה בגלל שבחול הרכב הוא זול ונגיש.

ובגלל זה בארץ ציפו למותג.

מחיר הדאסטר בגרסה המאובזרת הוא כ 135k - תגידו מה שתגידו אבל זה יקר!

HU- clarion 785 l COMP- hertz hsk165 l

AMP-audison lrx4.5 l SUB- Sharp 7000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השם אני מסכים בעייתי ויכול להקשות.

אמנם הגיר הידני פחות מבוקש אבל בהחלט עשה קמאבק יפה,לא הבנתי איך האקלים קשור לרכב?

בקשר למוסכים אני מאמין הם עברו הסמכות,מה גם שהמנוע שם הוא של רנו.

 

הסמכות זה לא ניסיון, ובקשר לאקלים רוב הביקורות של הרכבים מגיעות ממדינות עם אקלים שונה, אנחנו לא יודעים איך הרכב יתנהג וישמר ב 40 מעלות חום בקיץ ובלחות גבוהה וכו,

HU- clarion 785 l COMP- hertz hsk165 l

AMP-audison lrx4.5 l SUB- Sharp 7000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישראל זאת לא מדינה במאדים,ואנחנו גם לא מדבר סהרה או בגרילנד אין סיבה שאצלנו היא תפגין אמינות אחרת לגמרי.

מי המתחרה של הדאסטר עם מנוע דיזל?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Jekin,

לפי דעתי תמחור הדאסטר טוב מאד, וגם תמחור דגם הדיזל בגרסת 4X4 ובאבזור המירבי אטרקטיבי משמעותית ביחס למתחרות מקבילות.

היונדאי iX35 בגרסה מקבילה עולה 194K ש"ח!

הקשקאי המקביל לא מיובא, אך בגרסת ה-2X4 דיזל הבסיסית הוא עולה 170K ש"ח!

 

הדאסטר גם אמור להיות מוכשר יותר בשטח משתי מקבילותיו.

 

אני חושב שקרסו עשו עבודה טובה בסך הכל בתמחור של דגמי דאצ'יה ואני מקווה שהמותג יצליח (כי אם הוא יצליח, הוא יוכל למשוך מטה את מחירי המתחרות האיכותיות יותר).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת פרופורציות ועוד הסבר לכך שמחירי דאצ'יה בישראל פשוט גבוהים מידי על המוצר הנחות שמקבלים.

 

מעניין אם כל מי שמתלוננים פה על "נחיתות המוצר ואיכות ההרכבה" (כמובן שעד האחרון שבהם עושה את זה מבלי שראה את הרכב אי פעם) יודעים שכבישי אירופה מתפוצצים מדאציות.

 

וכשאני אומר אירופה אני לא מתכוון לרומניה ופולין, אלא צרפת, גרמניה, בלגיה, איטליה, איפה שאתה מסתובב אתה רואה כמויות רבות מאוד של דאציות.

 

אז אולי זה קצת יותר זול שם, אבל מפליא איך האירופים האנינים בולעים את "המוצר הכ"כ נחות הזה" בלי למצמץ פעמיים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יצא משהו טוב מכל זה, זה שהמתחרים האיכותיים יותר יורידו מחירים ואז דאצ'יה בתגובה תוריד גם. כך היא תחזור למקום הטבעי שלה בטבלת התמחור.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע טורבו בנזין 1.2 של דוקר אוכל את מנוע 1.4 האטמוספרי של דובלו בלי מלח. זה גם מראה עד כמה סמל"ת חזירים ומלכתחילה מתמחרים את המכוניות ב-20-30 אחוז יותר גבוהה. פשוט חזירים. מתנהלים כמו באסטה ברומא. גועל נפש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אם כל מי שמתלוננים פה על "נחיתות המוצר ואיכות ההרכבה" (כמובן שעד האחרון שבהם עושה את זה מבלי שראה את הרכב אי פעם) יודעים שכבישי אירופה מתפוצצים מדאציות.

 

וכשאני אומר אירופה אני לא מתכוון לרומניה ופולין, אלא צרפת, גרמניה, בלגיה, איטליה, איפה שאתה מסתובב אתה רואה כמויות רבות מאוד של דאציות.

 

אז אולי זה קצת יותר זול שם, אבל מפליא איך האירופים האנינים בולעים את "המוצר הכ"כ נחות הזה" בלי למצמץ פעמיים.

 

מתפוצצים, מה אתה YNET? נמכר היטב? כן מדוע? כי המצב הכלכלי באירופה עדיין לא משהו ושוב, מחיר מחיר מחיר. לבנטינים אולי חושבים שכל האירופאים אנינים, להזכיר שבצרפת לבדה כ-10 מיליון מהגרים וכך גם בגרמניה? וזה לא אולי קצת יותר זול, סנדרו באבזור ממוצע עולה הרבה פחות מ-i10 בסיסית או סקודה סיטיגו בסיסית באירופה. כאשר כאן היא עולה יותר מכל הדגמים האלו, זה איבד את כל המשמעות של "מכונית חדשה בהשיג ידך". דרך אגב, גם לא באירופה אלא במדינות מתפתחות לשם הדגמים האלו מיועדים מחירי הסנדרו, או שאר דגמי דאצ'יה (או רנו-דאצ'יה) ניצבים מול מכוניות עירוניות ולא מעל.

 

ההשוואה בין דאסטר לקשקאי החדש היא לא פחות מבדיחה עצובה ומתאימה לאיש מכירות ולא למישהו שקצת אמור להבין ברכבים. זה כמו להראות שיש המון משותף בין סוזוקי אלטו למרצדס S קלאס, הרי יש 4 גלגלים, הגה, מתג אורות, מערכת שמע, חגורות בטיחות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אם כל מי שמתלוננים פה על "נחיתות המוצר ואיכות ההרכבה" (כמובן שעד האחרון שבהם עושה את זה מבלי שראה את הרכב אי פעם) יודעים שכבישי אירופה מתפוצצים מדאציות.

 

וכשאני אומר אירופה אני לא מתכוון לרומניה ופולין, אלא צרפת, גרמניה, בלגיה, איטליה, איפה שאתה מסתובב אתה רואה כמויות רבות מאוד של דאציות.

 

אז אולי זה קצת יותר זול שם, אבל מפליא איך האירופים האנינים בולעים את "המוצר הכ"כ נחות הזה" בלי למצמץ פעמיים.

 

כי המחיר שם משתלם הרבה יותר.

 

אגב שאלה די כללית:

יש סף כלשהו במבחני הריסוק שברגע שלא עוברים אותו (נניח פחות מ3 כוכבים) אז אסור לשווק את הרכב?

קרו מקרים כאלה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע טורבו בנזין 1.2 של דוקר אוכל את מנוע 1.4 האטמוספרי של דובלו בלי מלח. זה גם מראה עד כמה סמל"ת חזירים ומלכתחילה מתמחרים את המכוניות ב-20-30 אחוז יותר גבוהה. פשוט חזירים. מתנהלים כמו באסטה ברומא. גועל נפש.

ומה שהכי לא מובן,סמלת רואים שהמכירות שלהם לא טובות,זה לא מפריע?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשוואה מול הקשקאי אמורה להראות שתמחור הדאסטר אכן זול משמעותית (בקבוצת רכבי כביש-שטח רכים בינוניים), בניגוד למה שכמה כאן טוענים.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3088 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...