Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אספר את הסיפור -

במהלך נסיעה, בדרך לקניות, יחד עם המשפחה, פתאום בכביש מהיר, בנסיעה במהירות 80-90

הורגשה כמו זריקת אבן, ונהיה סדק קטן מאוד בשמשה. מאוד קטן (אני אצרף תמונה אם רלוונטי).

 

זה נראה שהאבן נתקעה בדיוק באמצע השמשה.

לא ניסיתי להוציא כי שיערתי לעצמי שזה כמו פנצ'ר.

אם אני אוציא את האבן - הסדק עלול להתרחב / לגדול. אז לא נגעתי בזה.

 

ממש מבאס שדבר כזה קורה.

זה רכב חדש שתכף אמור לחגוג שנה, בעוד חודשיים.

 

למה אני פונה לפורום?

 

אמרו לי שאם אני לא אטפל בזה, הסדק עלול להתרחב בגלל השמש. הרכב חונה כל היום בשמש, אין מקום אחר.

אני גם לפני טסט, נאמר לי גם שיש סיכוי שרכב עם סדק בשמשה - לא עובר טסט.

 

האם נכונים הדברים שנאמרו לי?

 

זה סדק ממש קטן.

ממש אבן קטנה מאוד שפשוט תקועה בשמשה ועשתה סדק.

 

בדרך כלל אני לוקח דברים קשה. אדם מאוד לחוץ לצערי. אך הפעם אמרתי אם זה כ"כ קטן, ואם אפשר להישאר עם זה - לא נורא.

אך כעת אני לא יודע. אפשר להישאר ככה? חייב להחליף? האם ניתן לתקן כשזה סדק מאוד קטן מאוד קטן?

 

כמה יעלה תיקון / החלפה שמשה קדמית ברכב טרנספורטר? זה רכב מסחרי גדול, השמשה אולי בקצת גדולה יותר מרכב רגיל.

תמונה להמחשה מהאינטרנט.

 

אני גם לא יודע אם ביטוח שמשות יכסה את זה.

בסעיפים של הביטוח שמשות נראה שלא אכוסה, אני בטוח שזו הוצאה גדולה לשלם ללא ביטוח.

אבן קטנה מאוד, שיצרה סדק מאוד קטן, אני כמעט בטוח שזה לא חדר פנימה.

 

צילום התייחסות שבר שמשות מהביטוח -

 

http://www.myg.co.il/uploads/phpsZ17IX.jpg

 

מה אני אמור לעשות?

ממש מבאס.

האם יש סדקים ממש קטנים שלא מצריכים החלפת כל השמשה? אם כן, איך מתקנים דבר כזה?

פורסם

ביטוח שמשות והחלפה.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

בכל ביטוח כמעט יש ביטוח שמשות שמיועד לדברים האלו.

תפנה אליהם, ותקבע מועד להחלפה בהקדם. לא אמורה להיות עלות, אולי ינסו לדחוף איזו עלות של גומיה.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

אפילו למיצובישי 93' שהייתה לי היה ביטוח שמשות. שרק אלו יהיו הצרות שלך, יש דברים הרבה יותר גרועים.

אני מאמין שיש לך ביטוח שמשות, תיגש לזגג שעובד עם הביטוח שיבצע את העבודה והכל יסתדר :).

לי היו מקרים כאלו בעבר והביטוח כיסה.

פורסם
בכל ביטוח כמעט יש ביטוח שמשות שמיועד לדברים האלו.

תפנה אליהם, ותקבע מועד להחלפה בהקדם. לא אמורה להיות עלות, אולי ינסו לדחוף איזו עלות של גומיה.

 

אלעד

+1 בדובלו שכשהיה לי גם הייתי צריך להחליף שמשה,אכן נהוג לחייב כ 100 או 150 שקל על גומיה וזהו,הם לא מבקשים תמונות של זה ולא עושים סיפור.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא קרה כלום,תירגע.

שבוע שעבר בדיוק החלפנו שמשה ביונדאי שלנו גם בגלל סדק שנוצר מאבן.

מתקשרים לביטוח,נשלחים לזגג,מחליפים במקום (או שאולי צריך להזמין את השמשה,הגיע תוך יום אצלנו). בלי סיבוכים ושאלות,לאף אחד לא היה אכפת בכלל איך זה קרה,לא חייבו אותנו בשקל.

 

10494534_790697050951152_8037816235486354500_n.jpg10448733_790697030951154_228625694682693457_n.jpg10491149_790697044284486_7854807279794480251_n.jpg10382881_790697054284485_8699905805862385542_n.jpg

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
+1 בדובלו שכשהיה לי גם הייתי צריך להחליף שמשה,אכן נהוג לחייב כ 100 או 150 שקל על גומיה וזהו,הם לא מבקשים תמונות של זה ולא עושים סיפור.

 

ברכב כמעט חדש אין צורך להחליף את הגומיות. ההחלפה צריכה להתבצע ללא עלות.

פורסם

אני מתנצל מראש אם תגובתי אינה במקום הנכון,

 

נסעתי לפני כשבוע בכביש מהיר ואבן חצץ זעירה עפה על השמשה שלי ונוצר מעין כתם התפוצצות לבן..

כשניקיתי שמתי לב לחור שנגרם והסוכן ביטוח שלי הסביר שיש כיסוי כספי רק לשבר ממשי...

בינתיים אני לא כל כך יודע מה עליי לעשות.

 

עריכה: אין ברשותי מס׳ המשאית או פרטים נוספים

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם (נערך)

ליעד, זה מוזר מה שאתה אומר. בסיאט קורדובה שהייתה להוריי הוחלפה שמשה קדמית יומיים לאחר שהרכב נקנה בעקבות סדק קטן שנבע מפגיעת אבן. בהתחלה הזגג אמר לי שיכולה להיות שהביטוח לא יכסה (כי הביטוח יכול לטעון שהרכב נרכש עם הסדק בשמשה) ושאל אותי אם יש לי בדיקה שביצעתי לרכב בעת הקנייה. הבאתי לו את הבדיקה, הוא שלח לביטוח והביטוח אישר.

 

האם ניגשת לזגג שעובד עם הביטוח או שרק שוחחת עם הסוכן?.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם

חבל שהתקשרת אליהם,הם לא בודקים מה יש לשמשה,רק שואלים ממה זה נגרם וזהו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

^

אז תיסע במצב הנוכחי ואם השמשה תיסדק אז יחליפו לך.

אם אתה רוצה להיות ישראלי פשוט תשבור את השמשה בעצמך ויחליפו לך.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

×
×
  • תוכן חדש...