Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אחרי התלבטויות קשות ננעלתי על שתי המכוניות האלו בתקציב של 70K +/-

רציתי לשמוע קצת על המכוניות ממי שמכיר או ממי שיודע

* מחלות שיש לרכבים למיניהם אם יש

* אחזקה/טיפולים מבחינת מחיר מה יותר משתלם

* צריכת דלק ממוצעת

* אמינות/נוחות נהיגה

וסתם לדעת בכללי אם הייתה לכם את האופציה מבין שני הרכבים האלו מה הייתם בוחרים

פורסם

לא נהגתי באסטרה אבל יצא לי לנהוג על הפולו 1.2tsi ונהנתי. הרכב מאוד זריז וחסכוני בדלק. גם על הנייר ביחס לאסטרה

הפול הזו יותר זריזה וחסכונית. מה שכן טיפולים לקונצרן פולקסווגן קצת יותר יקרים, אבל תעשה מה שכל מי שיש לו רכב

מהקונצרן וראה את האור עושה- תחרים את צ'מפיון מוטורס הגנבים ותטפל אצל מוסך רון ;-)

פורסם

Dsg זה האוטומט הלא מוצלח שלהם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא מוצלח תלוי מאיזו בחינה.

ביצועים, צריכת דלק - הוא מאוד מוצלח.

נוחות - תלוי אם עבר קריאת שירות או עדכון תוכנה, חלקם רעדו בצורה מעצבנת בנסיעה איטית, בחלקם זה בסדר.

אמינות לאורך זמן - עד כה היה ים סוער. ימים יגידו אם שלל הריקולים, עדכונים, והחלפות עשו את שלהם והגיר הזה התייצב, או שהוא יוחלף בדור חדש.

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

פורסם

יש לי את דגם ה Young , דצמבר 2011

מדובר במנוע 1400 וגיר ידני

אין לי מילה אחת רעה להגיד על הרכב מבחינת חווית הנהיגה

אפילו המנוע הדיי סביר שלו שמספק 85 כ"ס נותן צליל כ"כ יפה ביחס לעוצמה שלו

 

בקשר לטיפולים-אין מה לעשות, יקר להחזיק פולקסווגן - ולדעתי שווה.

(אגב אם אתה מעוניין אני מוכר, בהודעה פרטית)

Hyundai I30 2014

פורסם
לא מוצלח תלוי מאיזו בחינה.

ביצועים, צריכת דלק - הוא מאוד מוצלח.

נוחות - תלוי אם עבר קריאת שירות או עדכון תוכנה, חלקם רעדו בצורה מעצבנת בנסיעה איטית, בחלקם זה בסדר.

אמינות לאורך זמן - עד כה היה ים סוער. ימים יגידו אם שלל הריקולים, עדכונים, והחלפות עשו את שלהם והגיר הזה התייצב, או שהוא יוחלף בדור חדש.

 

אני מסכים,יצא לי לנהוג על ה dsg,באמת גיר חלק וטוב יותר ממה שיש בפוקוס.

אבל לא הייתי קונה כזה,מישהו מעבודה של אבא שלי קנה אוקטביה לפני 3חודשים,וכבר היה במוסך עקב הגיר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם נושא התחזוקה הוא נושא שמדאיג אותך הייתי ממליץ להימנע ממכוניות VW משומשות עם TSI+DSG בשלב זה.

את האסטרה אינני מכיר, אבל המנוע הזה (וכנראה שגם הגיר), נמכר כבר כמה שנים בכמה דגמים של אופל ושברולט, עוד לא נשמעו פה הרבה תלונות על אמינות (אם בכלל) בעוד על הגירים שלVW ופורד שומעים בלי סוף.

פורסם

תודה רבה לכל המגיבים עזרתם לי לזוז טיפה מהפולו כי באמת לא בא לי להכניס ראש בריא למיטה חולה מה גם שעשיתי עליה נסיעת מבחן ובלי שום קשר לא התלהבתי מהרכב בכלל! אם כבר ללכת על VW אז זה רק גולף

פורסם

גולף אכן רכב נהדר, רק משום מה אני יכול להעלות בדעתי כמה וכמה רכבים שיתנו תמורה מעולה באלפי שקלים פחות ממנו,

גם במעמד הקניה וגם לאורך הזמן והתחזוקה. (האסטרה למשל, אחד מהם)

Citroen C4 2.0 SX-PK

Renault Clio ​Sport 172 ph2

פורסם
גולף אכן רכב נהדר, רק משום מה אני יכול להעלות בדעתי כמה וכמה רכבים שיתנו תמורה מעולה באלפי שקלים פחות ממנו,

גם במעמד הקניה וגם לאורך הזמן והתחזוקה. (האסטרה למשל, אחד מהם)

אם בא לך להעלות עוד כמה רכבים בסגנון אני אפילו יותר מאשמח כי אני באמת כבר משתגע :)

×
×
  • תוכן חדש...