Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז אחרי התלבטויות קשות ננעלתי על שתי המכוניות האלו בתקציב של 70K +/-

רציתי לשמוע קצת על המכוניות ממי שמכיר או ממי שיודע

* מחלות שיש לרכבים למיניהם אם יש

* אחזקה/טיפולים מבחינת מחיר מה יותר משתלם

* צריכת דלק ממוצעת

* אמינות/נוחות נהיגה

וסתם לדעת בכללי אם הייתה לכם את האופציה מבין שני הרכבים האלו מה הייתם בוחרים

 

כיוון שגם אני מתלבט לגבי האופל אסטרה שלכל הדעות וגם מנסיעת מבחן שעשיתי הוא אוטו נהדר. השאלה היחידה שלי היא לגבי מנוע הטוןרבו. הבנתי שאחרי 5 שנים יש בלאי של המנוע וצריך להחליפו וזה עולה הרבה כסף.

:?:

פורסם

באמת מעניין אותי מאיפה הבנת כזה דבר?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יוליאן - רק עכשיו שמתי לב לאבטיח !!! :-)

er - אנא שתף היכן ראית. נכון הוא שרכב עם טורבו הוא אולי פונטציאל תיאורטי לבעיות, מעתם זה שיש שם עוד חלק שמורכב ושלא קיים ברכבים נטולי טורבו, אך כבר כמעט עשור שטורבו הפך לנושא כמעט סטנדרטי ברכבי בנזין פרטיים, ולא ידוע לי על קשיים כאלו או אחרים. ואני נוהג ברכבים מטורבתים מאז 2007...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם (נערך)
אז אחרי התלבטויות קשות ננעלתי על שתי המכוניות האלו בתקציב של 70K +/-

רציתי לשמוע קצת על המכוניות ממי שמכיר או ממי שיודע

* מחלות שיש לרכבים למיניהם אם יש

* אחזקה/טיפולים מבחינת מחיר מה יותר משתלם

* צריכת דלק ממוצעת

* אמינות/נוחות נהיגה

וסתם לדעת בכללי אם הייתה לכם את האופציה מבין שני הרכבים האלו מה הייתם בוחרים

 

מצטער לא הצלחתי קצת להבין... אסטרה? החדשה? 1.4 טורבו? 70,000 שקל?

 

המחירון שלה נעה באזור ה 90 אלא אם כן אתה קונה מהשכרה / קמ גבוה.

 

בכל מקרה נהגתי גם וגם.

 

אסטרה יש לנו בעבודה, רכב חזק. איכות הרכבה טובה. המערכת שמגיעה עם הרכב המולטימדיה היא על הפנים בעדינות. התקנה מקומית כמובן. אוטו מהנה לנהיגה בגדול מגיע עם גלגלים גדולים יחסית לסגמנט אם אני זוכר נכון. צריכת דלק קשה לי לומר לך זה רכב ליסינג.. לא נוסע רגוע אף פעם בערך...

 

עכשיו פולו, זה מיני. קטנה זריזה וכו׳

לגבי אמינות... בוא נגיד שרכב שאני נסעתי עליו הוא רכב שהוחלף לחדש. עקב מנוע תקול ברכב הקודם... שבועיים אחרי קבלת הרכב המנוע שבק חיים.. עשה רעשים ומת.

כמו שאמרתי הוחלף לחדש. זה היה דור קודם 2011...

אבל זה גם התקציב שלך...

 

 

 

בגדול לא כלכך הצלחתי להבין מה אתה מחפש הרי פולו זה קטן אסטרה זה גדול ;)

עריכה אחרונה על ידי fr0sty

Alfa 159 TBi

פורסם

תודה. מה שרשמתי הבנתי משיחה עם קצין הרכב שלנו בחברה. יש לי כיום פוקוס ידני ואני רוצה להחליף לאוטומטית. כיוון שהדאבל שיפט של פורד ידוע (אולי כבר כיום פתרו את העיה) בחוסר אמינותו לקחתי בזמנו את הידנית. כאמור את מה שרשמתי כאן שמעתי מקצין הרכב שלנו. כיוון שאני מלבט אם להמשיך בליסינג ולהחליף כל 3 שנים ואו לקנות רכב ולהחזיקו משהו כמו 7 שנים (כמו שעשיתי כל חיי עד לפוקוס האחרונה שלי הידנית). אופל אסטרה נראית לי מכל הבחינות רכב נהדר ובייחוד לאחר שעשיתי בה נסיעת מבחן. גדולה, מרווחת אחלה תמחור וחבילת אבזור טובה.

:?:

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

קשה להמליץ על האסטרה. סה״כ הרכב בסדר, אבל:

 

 

מנוע שתיין

בלמים מחורבנים לגמרי. יש ״איזור מת״ עד חצי מטווח הדוושה ואז יש בלימה חזקה יחסית. בנוסף, הבלם מרגיש כאילו אין מגבר.

קורות A ממוקמות בצורה לא מובנת. יש חלון מקדימה אבל הוא לא עוזר לכלום.

השמשה הקדמית נמתחת יותר מדי לכיוון הגג (הזווית שלה מאוד חדה) וזה גורם לכך שברוב שעות היום אי אפשר לראות כלום במסך של מע׳ מולטימדיה.

על ידית ההילוכים יש חיפוי גומי מגעיל שנוטה להתקלף.

לא ניתן לשנות גובה של הקונסולה המרכזית. אמנם המשענת ניתנת להארכה (שזה נחמד) אבל בשל המגבלה האמורה היא ממשיכה בכיוון מטה וזה לא נוח בעליל.

במראת צד נהג יש מין פס שמבדיל בין החלק הרגיל של המראה לבין חלק ״מעוקם״ שאמור להגדיל את שדה הראיה. הבעיה היא שבאסטרה הוא קעור וזה מעוות את כל התמונה כך שהפיצ׳ר הזה למעשה לא שווה כלום.

 

 

 

לחיוב אפשר לציין:

מושבים נוחים (אך חסרי תמיכה צדדית).

אבזור לא רע (יש בקרת שיוט, ומערכת המולטימדיה - גם אם אינה מקורית - לא רעה בכלל.

פתיחת דלתות רחבה (אם זה משנה לך).

מרווחת (יותר מהפולו).

מזגן חזק מאוד.

 

 

 

 

אם אתה מקבל הצעה טובה על הפולו ואבזור סבבה, לך עליה בלי לחשוב פעמיים.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
×
×
  • תוכן חדש...