Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן.

 

זה לא חייב להיות בליטה, זה יכול באותה מידה להיות שקוע, או אפילו לא קיים (חיתוך)

לדוגמא, את החלון המרובע של אדי יכולנו למשל לעשות חיתוך מעוצב לפי סקיצה כלשהיא,

במקום שיהיה חלון מרובע...

(כשיקבל את המגבר המתוקן - תהיה בנייה כזו.)

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תכתוב: california boooom..

 

סתם.. MOREL((( או 206 או סתם צורה יפה..

חח ידעתי שמשיהו יגיד את זה !

בדיוק אתמול הורדתי עם אציטון ( רושמים את זה ככה ?) את הכיתוב של קליפורניה בום על המגבר...

נישאר רק הנתונים...

 

 

חשבתי על משהו....נגיד ואני הולך על בנייה הזאת..

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=20107

 

מה עפ להשאיר 2 חלונות שקופים בצדדים של הסאב...?עם איזה נאון נחמד הוא משהו מסויים בתוך התיבה שיראו דרך החלון..

מה אתם אומרים ?

פורסם

אם אני הצלחתי, אני חושב שזה מאוד אפשרי.

(הרי אני רק חובבן ואין לי כלים רבים כמו למתקינים)

להבא כאשר אני אכין (או לי, או למישהו אחר) משהו בסגנון, אני אפרסם כאן עם תמונות.

 

מתן:

חלונות לסאב יעלה את העלות שלך...

לצור חלונות כאלו עם פלקסי גלאס יעלה לך לפחות 100 ש"ח.

פורסם

הפלסטיק הזה עולה 100 שקל ???

אני ינסה להשיג כזה בחינם אולי אבא שלי או אחי יארגנו לי משהו...

אני חושב שזה יכול להיות נחמד...

יש למישהו תמונה של התקנה שאני מתכוון אלייה ...?

 

עריכה:

דיברתי עכשיו עם אחי

הוא בדיוק בונה גדר לבית

אז הוא אמר שיכול להיות שהוא יסע למקום שמוכרים עץ בצורה מסחרית אז הוא יוכל להביא לי בזול את הפלטות

 

אם כן זה יוזיל לי את הסיפור של העץ ( שהוא הכי יקר כרגע) ואז יהיה לי עוד קצת כסף בשביל יצירות אומנות שונות :-P

פורסם

אבל גל בבניה שעשיתם לאדי לא השתמשתם בסקאיי..

או שאתה מתכוון לבניה אחרת שלא ראינו.

בכל אופן אם הצלחת - אשריך

אני מכיר את החומר הזה ולא נוח לעבוד איתו בכלל והוא לא נמתח בצורה יפה כמו שצריך להבלטות וכאלה..

פורסם
אבל גל בבניה שעשיתם לאדי לא השתמשתם בסקאיי..

או שאתה מתכוון לבניה אחרת שלא ראינו.

בכל אופן אם הצלחת - אשריך

אני מכיר את החומר הזה ולא נוח לעבוד איתו בכלל והוא לא נמתח בצורה יפה כמו שצריך להבלטות וכאלה..

כן, התכוונתי להתקנות אחרות, אבל בזמנו גם נעזרתי באקדח סיכות (שהיום אין לי)

הוא לא נוח להבלטות והשקעות ומה לא... אני מעדיף סוגים אחרים של בדים מאשר סקאי...

ובגלל זה הייתי ממליץ למתן ללכת על משהו אחר - משהו ייחודי.

אני סתם רוצה לציין, שההתקנות של סאונדסטורם - פשוט מדהימות(!)

אבל רובן נראות אותו הדבר כי הסקאי "מפשט" את ההתקנה.

אם היו משתמשים בבד יותר "חי" היה פשוט ACE!!!

 

גל

פורסם

הציעו לך פה כמה רעיונות טובים -

 

לך באמת לחנות, מרפדיה או כל מקום שאתה מכיר שמוכר בדים ותסתכל

 

אם אתה מאזור המרכז (למרות ממה שזכור לי אתה לא) יש בנחלת בנימין כמה חנויות שמוכרות בדים לפי מטר.

 

הסקאיי לא נוח לעבודה וכמו שגל אומר עדיף שתבחר משהו יותר חי ומקורי

 

אני אחפש לך כמה התקנות יפות

פורסם

אפשר לעשות הבלטות דרך סקאיי זה לא כל כך קשה .. רק צריך להקפיד על שכבה אחידה של דבק ולהעביר הרבה פעמים משהו כבד וחלק על ההבלטה. שלא יהיו בליטות קטנות של דבק

פורסם
אפשר לעשות הבלטות דרך סקאיי זה לא כל כך קשה .. רק צריך להקפיד על שכבה אחידה של דבק ולהעביר הרבה פעמים משהו כבד וחלק על ההבלטה. שלא יהיו בליטות קטנות של דבק

זו לא ההבלטה (החלק העליון) שהיא בעייתית, אלא החריצים השקועים של ההבלטה.

נשמע מוזר מה שרשמתי... אבל הבנת אותי, אני מקווה... :)

פורסם

הבנתי.. בגלל זה לא עושים מלכתחילה תבליט אם מרווחים צרים מאד כי אז אין סיכוי לעבוד עם סקאיי ועם רוב הבדים. ואם יש משהו שדבק מגע לא תופס אז שמים "דבק 3 שניות" בנקודות האלה.

פורסם
הציעו לך פה כמה רעיונות טובים -

 

לך באמת לחנות, מרפדיה או כל מקום שאתה מכיר שמוכר בדים ותסתכל

 

אם אתה מאזור המרכז (למרות ממה שזכור לי אתה לא) יש בנחלת בנימין כמה חנויות שמוכרות בדים לפי מטר.

 

הסקאיי לא נוח לעבודה וכמו שגל אומר עדיף שתבחר משהו יותר חי ומקורי

 

אני אחפש לך כמה התקנות יפות

כמו שאמרתי אני ילך לחנות בדים ויראה מה קורה שם

אני מאוד מקווה לקנות היום את כול החומרים

יש מצב שאני יקבל פרספקס בחינם

מה שכן אני עוד פתוח להצעות ולדברים מענינים

אני כבר בן 18 עוד מעט צבא זה אומר שזאת הבנייה הראשונה שלי והיחידה בשנים הבאות...

כסף אין לי להשקיע אבל אני בהחלט מוכן להשקיע זמן....

פורסם

תן לי רגע, אני אנסה לצייר לך רעיון שניישם אצל ויטלי ברכב...

 

טוב, ציור זוועתי, אבל מדובר ברעיון שניתן למתוח לו גבולות רבים, לפי הדמיון.

untitled.jpg

פורסם

תרשה לי רגע להסביר:

 

לויטלי יש תא מטען סגור, ולכן כמו שזה כך - זה לא מתאים לך, אולם אם תיקח את הדוגמא, ותשכיב אותה על רצפת תא המטען, זה יכול להיות רלוונטי, או אפילו במקום זה, לעשות

שני "גלים" שפונים כלפי פנים או חוץ, כש"גל" אחד מכיל סאב, והשני מגבר.

 

גל


×
×
  • תוכן חדש...