Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה סוף סוף אני הולך לעשות בנייה בגאז

אני הולך לעשות משהו בסגנון הזה

attachment.php?attachmentid=17375

 

רק בלי הריפוד הזה

 

מה שאני מבקש ממכם

אם יש לכם רעיונות אחרים לבנייה אני אשמח לשמוע

מה שיותר חשוב לי זה סוגים של לבד או ספוג מסויים

אני רואה לפעמים בהתקנות "ברמה" שיש ריפוד כזה בצבע מוקה

או כול מיני ריפודים/סופגים יפים מאוד אם יש למישהו תמונות אני מאוד אשמח

 

תודה רבה

מתן

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

את הבנייה אתה מתכוון לעשות מעץ בלבד?

לא אכפת לך שלא יהיה מקום בבגאז'?

איזה רכיבים יהיו?

אתה רוצה להשאיר את המדף של הרמקולים כמו שהוא?

כמה כסף אתה מוכן להשקיע?

ותן לנו תמונה של הבגאז כשהו ריק!

הבד מוקה שאתה רואה זה בדרך כלל וייניל/סקאיי ויש אותו בהמון צבעים והוא מאד יפה רק שיותר קשה לעבוד איתו מאשר אם לבד למשל כי הסקאיי הוא הרבה יותר דק ורואים כל בליטה של דבק אם הבד מודבק.

פורסם

הציוד הוא אותודבר כמו שיש לי עכשיו בעתיד אני יביא מגבר

http://matan5165.pic.co.il/

פה יש תמונה של הבגאז שלי

אני חושב אולי לעשות משהו עם המגש שלא ישאר ככה סתם בלי קשר לבנייה

בקשר למקום בבגאז אני יסתדר בלי...

תקציב?

ממש ממש נמוך ! כמה ? לא יודע אבל אני יביא את העץ ואת הריפוד הוא הלבד...

 

בקשר לסקאיי יש לך תמונות ומה לגבי המחיר?

פורסם

לדעתי אם התקציב ממש נמוך אז כדאי שתחכה אם זה.. זה לא משפיע לך הצליל ובנייה לא עושים כל יום.

סקאיי יותר זול מלבד.

הבנייה אצל יואב יפה אבל פשוטה מאד. ואם מקום זה לא הבעיה ( הלוואי עליי ) אז תעשה משהו יותר יפה מזה. תאסוף כסף בנתיים.

 

*תהייה מיוחד

פורסם

אם אתה עושה בנייה כזאת תשים את המגבר על יד הסאב באחד הצדדים ואז ישאר לך מקום בבאגאז' ואם תוסיף עוד אחד תשים אותו בצד השני.

פורסם
אם אתה עושה בנייה כזאת תשים את המגבר על יד הסאב באחד הצדדים ואז ישאר לך מקום בבאגאז' ואם תוסיף עוד אחד תשים אותו בצד השני.
אפשרי....

 

בוריס

תראה התקציב לא יגדל...

אני צאיך כול גרוש בשביל 200 שקל שיעלה לי הכול אני חושב ללכת על בנייה כמו של יואב

יש לך רעיון אחר לבנייה ?

 

ומה עם תמונה של סקאיי יש ?

פורסם

אם אתה מוכן לחכות עוד כמה ימים לקראת סוף שבוע אני יעלה תמונות של הבנייה החדשה שלי היאא בעיצומה יותר מאוחר אני יעלה את התמונות של הבנייה הראשונה שלי בסגנון של יואב.

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

מתן, כשהתחלתי לבנות את המערכת שלי, חשבתי על לעשות בניה בסגנון שבתמונה.

הרבה יותר אסטטי ומרווח מאשר הבניה של יואב.

אומנם ירדתי זמנית מהנושא, אך ייתכן ואעשה זאת בעתיד.

 

שבוע טוב לכולם,

אורן.

פורסם
מתן, כשהתחלתי לבנות את המערכת שלי, חשבתי על לעשות בניה בסגנון שבתמונה.

הרבה יותר אסטטי ומרווח מאשר הבניה של יואב.

אומנם ירדתי זמנית מהנושא, אך ייתכן ואעשה זאת בעתיד.

 

שבוע טוב לכולם,

אורן.

ממש ממש אהבתי !

תודה רבה!

 

בקשר לבד סקאיי יש למישהו תמונות ?


×
×
  • תוכן חדש...