Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תרשה לי רגע להסביר:

 

לויטלי יש תא מטען סגור, ולכן כמו שזה כך - זה לא מתאים לך, אולם אם תיקח את הדוגמא, ותשכיב אותה על רצפת תא המטען, זה יכול להיות רלוונטי, או אפילו במקום זה, לעשות

שני "גלים" שפונים כלפי פנים או חוץ, כש"גל" אחד מכיל סאב, והשני מגבר.

 

גל

גל מצטער אבל את האמת זה לא משך אותי...

סורי אבל תודה בכול זאת !

 

מה שכן אני מחפש קצת דוגמאות להתקנות

שימו לב להתקנה הזאת

http://memimage.cardomain.net/member_images/2/web/326000-326999/326729_5_full.jpg

 

אל תסתכלו על כלום חוץ מהסאב

זה בסדר שאני יסגור אותו עם פרספקס נכון ? לא אמור להיות שום בעיה ?

אני מתכוון בנייה כרגע בסגנון הזה

attachment.php?attachmentid=20107

 

עם בד אחר ולשים חלון לפני הסאב...זה אומר שיראו אותו דרך הפרספקס

( ואלי להוסיף תאורה כול שהיא )

 

מה אתם אומרים על זה ?

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
גל מצטער אבל את האמת זה לא משך אותי...

סורי אבל תודה בכול זאת !

 

מה שכן אני מחפש קצת דוגמאות להתקנות

שימו לב להתקנה הזאת

http://memimage.cardomain.net/member_images/2/web/326000-326999/326729_5_full.jpg

 

אל תסתכלו על כלום חוץ מהסאב

זה בסדר שאני יסגור אותו עם פרספקס נכון ? לא אמור להיות שום בעיה ?

אני מתכוון בנייה כרגע בסגנון הזה

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=20107

 

עם בד אחר ולשים חלון לפני הסאב...זה אומר שיראו אותו דרך הפרספקס

( ואלי להוסיף תאורה כול שהיא )

 

מה אתם אומרים על זה ?

אני בטוח שזה לא מושך - כי זה ציור מכוער שלא משקף כלום חוץ מרעיון, אך בפועל

זה אחרת לגמרי.

בכל אופן, כל מה שהוספת כאן אפשרי - ואפשרי מאוד ע"י תכנון טוב, מדידות, ושוב תכנון,

ושוב מדידות בשביל לוודא שהכל נופל במקום.

הטיפ הכי טוב שאני יכול לתת לך:

תהיה סבלני, ודייקן.

 

גל

פורסם
אני בטוח שזה לא מושך - כי זה ציור מכוער שלא משקף כלום חוץ מרעיון, אך בפועל

זה אחרת לגמרי.

בכל אופן, כל מה שהוספת כאן אפשרי - ואפשרי מאוד ע"י תכנון טוב, מדידות, ושוב תכנון,

ושוב מדידות בשביל לוודא שהכל נופל במקום.

הטיפ הכי טוב שאני יכול לתת לך:

תהיה סבלני, ודייקן.

 

גל

כן אני יודע שזה רק ציור

אבל ניסתי לדמיין את זה אני פשוט אוהב שטח יותר נקי...

אני לא יודע איך בדיוק להסביר לך את זה

אבל זה בעיקרון הבנייה שאני הכי הכי רוצה

 

http://www.carsforum.co.il/vb/attac...achmentid=20107

היא יחסית פשוטה אבל אני אוהב את איך שהכול יושב...

מה שאני מחפש זה רק עוד קצת רעיונות להפוך את זה לקצת יותר מקורי

מה שאני רוצה לדעת אם אני אוטם את את הפנים של הסאב עם פרספקס כאילו סוגר אותו בתוך חלון זה לא מוריד מהביצועים נכון ?

 

אני מאוד מאוד אשמח לקבל תמונות של התקנות כמה שיותר קישורים שיהיה לי כמה שיותר אפשרויות ליצור משהו מעניין ומיוחד...

 

שוב תודה למי שעוזר לי !

 

מתן

פורסם

לא כדאי לסגור את הסאב עם פרספקס כי אתה בעצם הופך את התיבה לBAND PASS שלא תתאים לסאב והוא לא ישמע טוב. אם אתה רוצה פרספקס עלהסאב אתה חייב שיהיה בו חורים.. אתה יכול לעשות צורה יפה במקום חורים.

פורסם
לא כדאי לסגור את הסאב עם פרספקס כי אתה בעצם הופך את התיבה לBAND PASS שלא תתאים לסאב והוא לא ישמע טוב. אם אתה רוצה פרספקס עלהסאב אתה חייב שיהיה בו חורים.. אתה יכול לעשות צורה יפה במקום חורים.
יש לך דוגמא לצורה יפה עם פרספקס ?

( תמונה עדיפה..)

פורסם

אם אתה רוצה רעיון יפה-

 

תשרטט על הפרספקס 206 כמו שיש בסמל

תחתוך את זה עם מקדח קטן (הרבה עבודה, אני יודע)

ותצבע חצי ס"מ מהקצוות בלבן או צבע אחר שיהיה זוהר באולטרה הקטנה שתשים בפנים

ואם כבר אולטרה לדעתי שים קתודה שתאיר לפי קצב הבאסים והיא תאיר יפה את הלבן אבל היא עולה בערך 100 שקל

פורסם
אם אתה רוצה רעיון יפה-

 

תשרטט על הפרספקס 206 כמו שיש בסמל

תחתוך את זה עם מקדח קטן (הרבה עבודה, אני יודע)

ותצבע חצי ס"מ מהקצוות בלבן או צבע אחר שיהיה זוהר באולטרה הקטנה שתשים בפנים

ואם כבר אולטרה לדעתי שים קתודה שתאיר לפי קצב הבאסים והיא תאיר יפה את הלבן אבל היא עולה בערך 100 שקל

הרעיום עם הסמל נשמע נחמד אני יחשוב על זה...

 

עוד שאלה קטנה בקשר לעץ

הפלטה של העץ שאני אמור להביא בעובי של 1.7 ? ( זה מה שתמיר אמר לי )

זה בסדר העובי ?

 

בקשר למשקל

יש לכם מושג כמה בערך פלטה שוקלת ? ( לא צריך בדיוק פחות או יותר..)

לגבי פלטה של MDF ופלטה של סנדוויץ

 

תודה רבה

מתן

פורסם

פלטה של סנדוויץ' יותר מומלצת לצורך העניין.

היא קלה מאוד, קשיחה מאוד ונוחה לעבודה.

תחלק את המשקל בשניים לפחות (זה ההבדל ביניהם פחות או יותר... :) )

לגבי העובי, לא צריך אפילו כזה עבה, תוכל לשאול את אדי באיזה עובי שלו היה ואת המחיר אפילו.

 

גל

פורסם

לא הייתי משתמש בפחות מ1.7 במיוחד אם התיבה תהיה צרה ורחבה כי יהיה סיכון של התנפחות העץ ואז תצטרך חיזוקים נוספים.

ועדיף להשתמש עם MDF כי הוא יותר דחוס מסנדוויץ' ובגלל זה גם יותר כבד בהרבה.

פורסם

אם אתה מדבר על ההמלצה שלי - דיברתי על הבנייה בלבד, ורק לה ישתמש בסנדוויץ'.

ז"א רק הבנייה מסביב של המגבר וכו'.

לגבי תיבה - רק MDF מבחינתי.

 

גל

פורסם

גל צריך ליזכור שהוא צריך ליבנות תיבה שטוחה וגדול עמוקה מאוד..זוכר שבדקנו את המידות וזה לא ממש היה מתאים לתא המיטען שלי בגודל..

 

 

ככה אני חושב שגם אצל מתן זה לא יתאים...

 

 

מתן תביא את מידות תא המיטען שלך בבקשה!

פורסם
גל צריך ליזכור שהוא צריך ליבנות תיבה שטוחה וגדול עמוקה מאוד..זוכר שבדקנו את המידות וזה לא ממש היה מתאים לתא המיטען שלי בגודל..

 

 

ככה אני חושב שגם אצל מתן זה לא יתאים...

 

 

מתן תביא את מידות תא המיטען שלך בבקשה!

\לא מדוייק אולי הבדל קטן ( ולא משמעותי)

 

רוחב 110

גובה 45

עומק תחתון 66

עומק עליון 47


×
×
  • תוכן חדש...