Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

מחר אני אמור לקבל רכב חדש מהיבואן ורציתי המלצות על מה כדאי לבדוק לפני החתימה על טופס קבלת הרכב.

כמובן שאבדוק נזקים חיצוניים ופנימיים, תקינות כל המערכות המקוריות והמקומיות.

מה עוד כדאי לבדוק?

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

ממליץ לך להביא איתך עוד מישהו כדי שיעשה איזה סיבוב בזמן שאתה מתרגש מקבלת הרכב.

ככה לא יהיו טעויות.

ותתחדש, ואם מותר על איזה רכב מדובר?

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם

תיקח דודה פולניה , בטוח היא תמצא ליקויים :-)

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
תיקח דודה פולניה , בטוח היא תמצא ליקויים :-)

 

אין לי...

יש למישהו כאן אחת להשכרה?

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

כשהגעתי למעמד המסירה כשקניתי את הרכב הבחורה בסוכנות הייתה בטוחה שאחתום ואלך. אבל כשאמרתי לה - "את יכולה להיכנס למזגן, זה יקח קצת זמן" היא כנראה הבינה שזה קצת שונה ממה שהיא רגילה.

 

כמו שנאמר כאן מומלץ להגיע עם אדם נוסף. אני ממליץ לך בנוסף להגיע מוכן עם רשימה (תוכל למצוא בחיפוש בפורום) של הדברים שכדאי לבדוק, ככה שלא תפספס שום דבר.

 

בסופו של דבר ברכב שלי היה בעיה בקפיץ של המכסה מנוע והוא לא נפתח, מה שהביא אותם להכניס את הרכב למוסך הסמוך, ושם גם הצלחתיי אפילו להגיע למצב שהעלו לי את הרכב על ליפט ובדקתי שהכל תקין שם למטה.

והחלק החשוב והעיקרי : בסריקה של הרכב גיליתי להפתעתי כתמים (בשטח של גודל אגרוף בערך) שלא ירדו, בריפוד הגג והוצע לי החלפה של כל הריפוד גג. כמובן שסירבתי שמישהו יתעסק לי ברכב מסיבה שכזו ולאחר מיקוח קיבלתי החזר של 1000 ש"ח !!!.

 

כל הסיפור נועד במטרה לעודד אותך עוד קצת לבדוק בקפדנות כל מילימטר ברכב החדש, לא להיכנע ללחץ שתפקידו למסור לך את הרכב ולא לפחד להתמקח על כל בעיה הכי קטנה.

 

תתחדש!

פורסם

ב 4 שנים אחרונות הוצאתי 8 רכבים מסוכנות בשווי כולל של כמה מליוני שקלים. באף אחד מהם לא הייתה בעיה. עשיתי סיבוב מסביב לאוטו. בדקתי שיש את כל האיבזור המשלים כמו גלגל רזרבי, משולש וג'ק. בדקתי שהריפודים נקיים או אין שיפשופים ושריטות על עור, שאלתי מה לחץ אויר והאם יש דלק והיידה. לא אמור לקחת יותר מ5 דקות.

פורסם

ומה אתה רומז בזה? אז אתה הוצאת 8 רכבים יופי לך.

והוא מוציא 1 שהוא שלו. שהוא חסך כל שקל. ומגיע לו 100% חדש. ולא99.9% חדש.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
ב 4 שנים אחרונות הוצאתי 8 רכבים מסוכנות בשווי כולל של כמה מליוני שקלים. באף אחד מהם לא הייתה בעיה. עשיתי סיבוב מסביב לאוטו. בדקתי שיש את כל האיבזור המשלים כמו גלגל רזרבי, משולש וג'ק. בדקתי שהריפודים נקיים או אין שיפשופים ושריטות על עור, שאלתי מה לחץ אויר והאם יש דלק והיידה. לא אמור לקחת יותר מ5 דקות.

אתה איטי.

 

מרגע שאני רואה את הרכב ובדוק שיש 4 גלגלים וחותם על קבלת הרכב ומקבל את המפתחות זה לוקח 3.5 דקות.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...