Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ומה אתה רומז בזה? אז אתה הוצאת 8 רכבים יופי לך.

והוא מוציא 1 שהוא שלו. שהוא חסך כל שקל. ומגיע לו 100% חדש. ולא99.9% חדש.

אתה חושב שאני מתפרנס מהוצאת רכבים חדשים מסוכנות בשביל אחרים? מגיע לו 100% חדש. גם לי מגיעה תמורה על כל שקל ולא גנבתי אותו.

אבל לא צריך לעשות מעצמך צחוק שכל אולם המסירות יבוא להסתקל על אידיוט שבודק לשונית של טפס מוט מכסה המנוע כאשר יש בוכנות טלסקופיות בכלל.

חוץ משריטות ופגמים קוסמטיים הכל באחריות ולא משנה מתי תגלה את הפגם. זה לא שיתנו לך רכב אחר במקום.

פורסם

אתם יודעים, יש גם אפור. מחד, אני לא חושב ש-5 דק' מספיקות, אני גם לא חושב שיש להסתכל רק על הדברים הברורים. מאידך, לכל תעלול יש גבול, ולהתחיל לרדת לפרטים מטורפים, סתם הופך את קבלת הרכב לחוויה טראומתית.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם (נערך)
חוץ משריטות ופגמים קוסמטיים הכל באחריות ולא משנה מתי תגלה את הפגם. זה לא שיתנו לך רכב אחר במקום.

 

מסכים אתך (כמעט) לגמרי.

 

מסכים שכל תקלה ברכב תתוקן במסגרת האחריות גם אם לא זוהתה במעמד המסירה ולפיכך חבל על האנרגיה והזמן שמושקעים בכך.

 

מסכים לגמרי שיש להתמקד בקוסמטיקה של הרכב כיוון שאלה עיקר הבעיות והמחלוקות שעלולות להתעורר בהמשך.

 

חסרות לי כמה בדיקות נוספות וזריזות, שאמורות לוודא שגלגלי הרכב לא נפגעו בעת ההעברה:

א. נסיעת מבחן קצרה לוודא שהרכב לא מושך לשום כיוון ושההגה מיושר בעת נסיעה בכביש ישר, רצוי לבדוק את לחץ האוויר שבצמיגים בטרם היציאה לנסיעה.

ב. אני נוהג למדוד עם סרט מדידה את מרחק הסרנים לראות שהוא מתאים למפרט היצרן ושהוא אחיד משני צדי הרכב.

ברור לי שהבדיקה הזו עלולה לשעשע מישהו, אבל היא זריזה ולוקחת דקות בודדות, אם ישנו נזק משמעותי שעולה על 2-3 מ"מ הבדיקה הזו תזהה אותו בקלות ותמנע את הוויכוח המסורתי שהרכב "התנגש במדרכה" אחרי מסירתו ללקוח.

 

מעבר לכך באמת שאין טעם בבדיקות נוספות.

עריכה אחרונה על ידי dorki
×
×
  • תוכן חדש...