Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד לאחרונה כיוון ה-gain במגבר שני ערוצים שמחובר אצלי לסאב היה על בערך 3/4 אך לאחר שכיוונתי אותו על 1/3 שמתי לב לשיפור ניכר בעצמה של הסאב בכל התדרים שבהם הוא עובד

 

השאלה שלי היא איך דבר כזה ייתכן?

הרי תמיד חשבתי שככל שאגביר את ה-gain במגבר עצמו אני אשמע חזק יותר

פורסם
עד לאחרונה כיוון ה-gain במגבר שני ערוצים שמחובר אצלי לסאב היה על בערך 3/4 אך לאחר שכיוונתי אותו על 1/3 שמתי לב לשיפור ניכר בעצמה של הסאב בכל התדרים שבהם הוא עובד

 

השאלה שלי היא איך דבר כזה ייתכן?

הרי תמיד חשבתי שככל שאגביר את ה-gain במגבר עצמו אני אשמע חזק יותר

דובר רבות על כיוון הגיין, אבל בגדול:

גיין לא מיועד לכיוון של ווליום, אלא להתאמת המתח בין הרדיו דיסק (לדוגמא) לבין המגבר

שלך.

כנראה שהגיין שלך היה מכוון גבוה מדיי, וכך יצא ששלחת אותות מעוותים לסאב, והוא לא נשמע

טוב...

 

גל

פורסם
אז לפי מה שאתה אומר

יכול להיות שכיוון בגיין על המקסימום לא יתן את שיא הכוח של המגבר ?

אם אני יוריד טיפה הסאב יקבל יותר ?

בדיוק אפילו.

תבדוק כמה מוציא הרדיו דיסק (לפי נתוני היצרן)

ותבדוק מה רגישות המגבר, כשלרוב זה נע בין 200 מיליוולט ל 4 וולט.

ופשוט תנסה להשוות ביניהם עד כמה שניתן. (מה לעשות, אין לנו מכשור... :) )

 

גל

×
×
  • תוכן חדש...