Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני ראיתי אתמול את חיים הכט ותוכניתו "רשיון להרוג". ובכן גילוי נאות לפני הכל. אני עובד בחברת האינטרנט שמר הכט מופיע בתשדירי הפרסום שלה ולא אני לא מחובביו המושבעים.

אתמול מר הכט בא והציג את תוכנית המלחמה בדרכים שמופעלת בבריטניה. אני אישית לא מאמין שמצלמה בכל מטר תגרום לירידת מספר התאונות. כמו אותו עיתונאי בריטי אני לא מאוהב באח הגדול, אני עדיין מעדיף את הפרטיות שלי, את היכולת לרכב מעל המהירות שהמחוקק קבע.

אולם במקום ליפול המלכודת שסגנונו של הכט טומן לנו עלינו לשים לב לדבר אחד שהיה סבטקסט בתוכנית וחבל שלא הועמד בראש התוכנית. ממשלת בריטניה נתקלה בתופעה שהיא לא יכלה להסכים לה. מספר ההרוגים בתאונות הדרכים היה לא מקובל על הממשלה האנגלית ולכן היא עשתה מעשה והכינה תוכנית רב שנתית (עשור אם אני זוכר היטב) למלחמה בתאונות הדרכים. הממשלה הבריטית החליטה להילחם בנושא הנהיגה תחת השפעת אלכוהול ומהירות. נכון אין אני מסכים עם כל תכני התוכנית. אני לא רואה עין בעין עם הוגי התוכנית אבל אני כן מאמין בתכנון לטווח ארוך.

בישראל אף אחד לא חשב לרגע איך אני נלחם בתאונות הדרכים באופן שיטתי. אף אחד לא בא ואמר אני משקיע כעת בשביל לראות תוצאות עוד שבע שנים. אף שר לא בא ואמר אני זה שאשקיע ומישהו אחר יקבל את הפירות.

את התכנים והבעיות שהתוכנית תתקוף יש לקבוע באופן מקצועי ועליהם יש בטח חוסר הסכמה אולם הבעיה היא שבישראל אין תוכנית לטווח ארוך, אלא זבנג ואולי גמרנו....

אם תבוא ממשלת ישראל ותבין שמדובר במכת מדינה ויש לטפל בה באופן יסודי וארוך טווח אזי יצליחו למגר את תאונות הדרכים....

את נראית לי לחוצה קצת. אני גר קרוב רוצה לקפוץ לחרבן?

פורסם

סלח לי..אבל אני לא מבין את אדון הכט ואת הקונספט שהוא מנסה לייצג...לא רק בנושא התאונות ..אלא גם בתוכנית על הכלכלה שלו (כרכור סינגפור)...

 

אדון חיים הכט!...הבנו שחרא במדינה..מה נסגר איתך ?..אתה מקבל אחוזים מסוכניות הנסיעות על כל כרטיס חד כיווני שישראלי קונה בשביל לברוח מהארץ?

 

מה אתה חושב? שגילת את אמריקה שזה המצב במדינה ?..שהרבה הרבה יותר טוב במקומות אחרים?

 

אתה לא משנה כלום ידידי..אתה רק מצביע על הבעיה שכולנו מודעים אלה...כאילו אתה רואה שתאונת דרכים הולכת לקרות אז במקום למנוע ..אתה מצביע ואומר..."בוווווום"....ו"באמריקה זה לא היה קורה"....לא היה קורה באמריקה?..אז טוס לאמריקה!

 

זה ידוע לכולנו גם ככה..אז למה זה טוב?

 

ובלי קשר..נכון..אולי שם לא נהרגים הרבה בתאונות דרכים..אבל ילדים למשל..נחטפים לאור יום כמו זבובים..או למשל..תופעת החוליגנים והחוסר בטחון להסתובב ברחוב ...

 

אבל על זה עוד לא עשית שום תוכנית...אז ..יאללה יאללה ..

 

אז הנה רעיון לתוכנית בשביל..."בין נתב"ג לקבינימט"...סע לנתב"ג..טוס לקבינימט ושלח גלויות על כמה שטוב לך....

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

ממשלת ישראל באה, ואמרה את שלה:

 

- בחסות חוק הפלת"ד, ביטלה המדינה כל שאלה של אשמה בתאונה. התוצאה: העדר אחריות אישית.

- בחסות אותו חוק, נמנעת מחשברת הביטוח זכות חזרה על הפוגע. התוצאה: תמריץ שלילי למאבק בת"ד.

- ממשלת ישראל מתקצבת באופן מתמשך את תשתית הכבישים הרבה למטה מהצורך. התוצאה: נפגעים שלא לצורך (נפגעים שהמדינה, כאמור, לא נושאת בנזקם)

- ממשלת ישראל החליטה שתאונות נזק כלל אינן מדווחות. התוצאה: אף אחד לא יודע את סך הנזקים של תאונות אלה.

- ממשלת ישראל התירה למשטרה לדווח חלק מהתאונות בסיוג "כללי עם נפגעים". התוצאה: אף אחד לא יודע באמת כמה נפגעו בת"ד - ומה הסיבות.

 

להמשיך?

 

ממשלת ישראל החליטה שהיא יכול לחיות עם למעלה מ-500 הרוגים בשנה. זהו.

 

הגיע הזמן להפנים את העובדה.

פורסם
ממשלת ישראל באה, ואמרה את שלה:

 

- בחסות חוק הפלת"ד, ביטלה המדינה כל שאלה של אשמה בתאונה. התוצאה: העדר אחריות אישית.

- בחסות אותו חוק, נמנעת מחשברת הביטוח זכות חזרה על הפוגע. התוצאה: תמריץ שלילי למאבק בת"ד.

- ממשלת ישראל מתקצבת באופן מתמשך את תשתית הכבישים הרבה למטה מהצורך. התוצאה: נפגעים שלא לצורך (נפגעים שהמדינה, כאמור, לא נושאת בנזקם)

- ממשלת ישראל החליטה שתאונות נזק כלל אינן מדווחות. התוצאה: אף אחד לא יודע את סך הנזקים של תאונות אלה.

- ממשלת ישראל התירה למשטרה לדווח חלק מהתאונות בסיוג "כללי עם נפגעים". התוצאה: אף אחד לא יודע באמת כמה נפגעו בת"ד - ומה הסיבות.

 

להמשיך?

 

ממשלת ישראל החליטה שהיא יכול לחיות עם למעלה מ-500 הרוגים בשנה. זהו.

 

הגיע הזמן להפנים את העובדה.

אשכרה...לא יאמן...

 

מדינה שצריך ללכת בה בין הטיפות...מדינה שכל יום צריך לחמוק מכל מיני סטיסטיקות כמו תאונות דרכים / פיגועים / קו עוני / פשע...

 

מוזר שאין סטיקר שאומר "גם היום ניצלתי מהסטסטיקה "

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

והכי קטע עם ההכט הזה, שכל פשלה קטנה , הוא יוצא בהצהרה, בהונג-קונג זה לא היה קורה, בארצות הברית זה לא היה קורה, באנגליה זה לא היה קורה............................. מה הוא חושב?

 

שהוא אזרח שבדי שנמצא פה כמשקיף תנועה מהאו'ם?:shock:

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם

 

 

אז הנה רעיון לתוכנית בשביל..."בין נתב"ג לקבינימט"...סע לנתב"ג..טוס לקבינימט ושלח גלויות על כמה שטוב לך....

וואלה עוד שורה אחת והוא עושה תכנית כזאת:?

אפילו הוא לא חשב על זה:-)

פורסם

כמה מילים רעות

 

במקום לנסות להסביר את הפופוליזים הזול על גבול ההסתה בו משתמש הכט הנה 2 שאלות מהסקר שפורסם על ידי קשת

 

האם את/ה בעד חוק שיחייב נהג שנחשד בנהיגה תחת השפעת אלכוהול להיבדק ע''פ דרישת המשטרה? ** אני בעד- כדרך מוכחת למנוע תאונות אלכוהול אני נגד- היות וזו פגיעה בחירות הפרט

 

הבעד הוא מוכח ונחץ, הנגד הוא אמורפי, ובכדי שהסקר יהיה הוגן מוסיפים את הטקסט הבא.

 

שאלה שנייה במשאל שלנו:

החוק הקיים, מאפשר לנהג לשתות כמות אלכוהול של 3 כוסות בירה בקירוב, ולהיחשב עדיין כשיר לנהיגה. מחקרים בכל העולם קובעים נחרצות: כל כמות אלכוהול, ולו הקטנה ביותר, משפיעה לרעה על יכולת הנהיגה.

 

וגם בשאלה הבא נשמרת האובייקטיביות:

השאלה שלישית:

באנגליה, בארה''ב ובצרפת הוכח שפרישת מצלמות מהירות ברמזורים ברחבי הערים מקטינה בצורה דרמטית את מספר תאונות הדרכים.

 

האם אתם בעד פרישה מסיבית של מצלמות מהירות ורמזורים ברחבי ישראל ?* אני בעד- היות והוכח כי אמצעי זה מקטין את כמות תאונות הדרכים אני נגד- משום שזה יוצר תחושה שהמדינה עוקבת אחריך כל העת

בעד זו דרך מוכחת למנוע תאונות דרכים בלי כל פקפוק הוא שאלה הנגד הוא בסך הכל יוצר תחושה של פגיעה בתחושות הפרט. אובייקטביות במיטבה. אין לי ספק שכל סטודנט שנה א' לתקשורת שהיה מנסח "סקר" שכזה היה מועף מהלימודים לצמיתות.

 

וכאן המקור

http://www.keshet-tv.com/programItem.asp?GroupID=1067&ProgID=1052

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

חוק הפלת"ד הוא אחד החוקים היפים והנכונים שחוקקה מדינת ישראל, הוא גם מצבה לישראל ההיסטורית (זו שלפני 77)

חוק סוציאלי המבטיח כיסוי לכל נפגע הממומן באופן פרוגרסיבי (בעקיפין) על ידי כל הנהגים תוך הקטנת הנטל למינימום.

כמו כל דבר בחיים האמתיים והפגמים של החוק המקורי היו מזעריים וזניחים לעומת התועלת, אבל אז באו הרפורמות בביטוח חובה (97, 02) והרסו עוד חלק ממורשת הסולידריות הישראלית.

 

ממשלת ישראל באה, ואמרה את שלה:

 

- בחסות חוק הפלת"ד, ביטלה המדינה כל שאלה של אשמה בתאונה. התוצאה: העדר אחריות אישית.

- בחסות אותו חוק, נמנעת מחשברת הביטוח זכות חזרה על הפוגע. התוצאה: תמריץ שלילי למאבק בת"ד.

- ממשלת ישראל מתקצבת באופן מתמשך את תשתית הכבישים הרבה למטה מהצורך. התוצאה: נפגעים שלא לצורך (נפגעים שהמדינה, כאמור, לא נושאת בנזקם)

- ממשלת ישראל החליטה שתאונות נזק כלל אינן מדווחות. התוצאה: אף אחד לא יודע את סך הנזקים של תאונות אלה.

- ממשלת ישראל התירה למשטרה לדווח חלק מהתאונות בסיוג "כללי עם נפגעים". התוצאה: אף אחד לא יודע באמת כמה נפגעו בת"ד - ומה הסיבות.

 

להמשיך?

 

ממשלת ישראל החליטה שהיא יכול לחיות עם למעלה מ-500 הרוגים בשנה. זהו.

 

הגיע הזמן להפנים את העובדה.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

הוא בעל בסיס "סוציאלי" רעוע למדי (הפעם היחידה - למיטב ידיעתי - שהחוק נידון בהקשר סוציאלי היא דו"ח ועדת בן-זאב, 1966. המילה "סוציאלי" כלל לא מופיעה בדברי ההסבר להצעת החוק...). מאז, שימש החוק פלטפורמה למטרה שונה לחלוטין... בבסיסו אמנם עומד הרעיון הנשגב של "אחריות מוחלטת", כך שנמנע הצורך לדון בנושא האחריות לנזק בביהמ"ש, אבל הסיבה שבגללה הוא חוקק מייצגת היפוכו של הגיון זה: מרעיון שנועד לפתור עבור המבוטח את תלאות הדיון בביהמ"ש, הפך החוק לכלי להפחית את כמות הדיונים בביהמ"ש - מטרה שמשרתת את המדינה, ולא את הציבור.

 

תאמר, מה בכך שהן המדינה והן הציבור מרוויח ?

 

אכן.

 

אלא שמדינת ישראל לא התאפקה, והוסיפה לחוק "תוספות", שבינן לבין מטרותיו המקוריות של החוק (ראה לעיל) אין ולא כלום: ע"ע סייג החזרה על הפוגע (שיבוב - זכותה של חברת הביטוח לתבוע את הסכום ששילמה לנפגע ממי שגרם לפגיעה), והפעלת ההסדר ע"י חברות ביטוח פרטיות (ולא באמצעות הביטוח הלאומי, שמוכן להפעיל את הנושא גם היום)

 

מילא מול פרט (למרות שגם שם הביטוח היה מכסה - הביטוח הוא חובה, בסה"כ) - אבל מה עם תביעה מול הרשות?

 

אין. אסור. בלתי אפשרי (אפילו בג"צ לא סייע לנפגעי גשר "שפירים")

 

וכך, מוצאת עצמה מדינה ישראל עם חוק המהווה תמריץ כלכלי שלילי למלחמה בתאונות הדרכים (מתוך דבריו של האקטואר של האוצר עצמו, פרופ' כהנא). נזקי תאונות הדרכים במדינת ישראל לא מופיעים בצד ההוצאות בשום ספר תקציב במדינת ישראל (אילו היו, הדעת נותנת שמדינת ישראל היתה עושה כל שלאל ידה כדי להקטין הוצאות אלו...)

 

כמובן, שה"רפורמה" רק לקחה את כל הנושא צעד גדול קדימה...

פורסם

העובדה שלכל נפגע בתאונת דרכים יש כיסוי ביטוחי מלא מקיף היא לב החוק.

העובדה שאף נפגע לא צריך לחכות לפסיקה כזו או אחרת בכדי לקבל טיפולים להם הוא נזקק היא צעד של סולידאריות.

העובדה כי הפרמיה נגבתה (בעקיפין) על ידי מפתח פרוגראסיבי היא סוציאליזים

 

זה שבחוק לא כתוב שהוא סוצאלי, אז לא כתוב, המהות היא סוציאליסטית.

בחוק להבראת המשק לעומת זאת נכתב שמטרתו להבריא את המשק, האם הוא הבריא את המשק?

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

פשוט מביאות לכך שבמדינת ישראל לא תהיה פעולה אמיתית ביחס לתאונות הדרכים.

 

אז בסיכום כולל, טוב או לא?

 

(רמז: זה ממש נחמד שתזכה לכל הטיפול בתאונה שבכלל לא הייתה צריכה לקרות...)

פורסם

אולם במקום ליפול המלכודת שסגנונו של הכט טומן לנו עלינו לשים לב לדבר אחד שהיה סבטקסט בתוכנית וחבל שלא הועמד בראש התוכנית.

 

אתה סותר כאן את דבריך.

 

איפה כאן המילים הטובות ?

חיים הכט הוא קשקשן ודמגוג . זה שהוא עבר ליד תוכנית כזו ולא ניצל את זמן המסך שניתן לו (למה?) כדי לצלצל בכל הפעמונים על מנת שאולי מישהו יחשוב על תכנית רב שנתית (למען האמת עוד באירופה הייתי סקפטי לגבי זה ,תכנון ? בארץ הקודש ? מה זה? :? ) הוא עושה את הפאול הכי גדול שאפשר ופשוט עובר על יד זה לטובת הברברת הבלתי נלאית שלו.

 

גילוי נאות - לא טרחתי להשחית את זמני על הקשקשן הזה. אם נשתמש רגע בסגנונו - א גרוייסע מצייאע...

 

 

 

סקוטרמן - דווקא מאופנוען הייתי מצפה להבחין הבחנה ברורה בין מצלמות מהירות ומצלמות רמזור.

מצלמות המהירות תפקידן בחיים הוא לגבות כסף מהאזרחים. הן תמיד יוצבו בכבישים רחבים ופתוחים עם שדה ראייה מצויין , בדיוק המקומות בהם תפוקתן תהיה מקסימלית , והתועלת מינימלית (אלא אם אתה עובד משרד המשפטים , אז תזכה לקופה מלאה).

 

מצלמות רמזור הן מבחינתי קודש ,והלוואי והיה ניתן בכל רמזור להציב אחת כזו , כדי לעצור את כל החארות שמצפצפים על האור האדום ובדרך על החיים שלי ,שלך או כל אחד אחר כי הם ממהרים.

 

 

דבר אחרון - החוק מאפשר להגיש כתב אישום נגד חשוד בלגימת יתר של אלכוהול גם אם סירב לבדיקה וזאת על פי סימנים מזהים אותם לומד כל שוטר מתחיל. לא קביל במאה אחוז כמו בדיקת דם ,אבל יעיל די הצורך (זה כמובן אם השוטר לא עסוק במארב לייזר ואין לו זמן לבדוק שיכורים... :? )

פורסם

אני מסכים עם דברי הנשיא. בתגובה הראשונה שלו. אני חושב ככה בדיוק.

:)

 

 

סער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

מצטער שלא עניתי לכולכם קודם אבל...א. הדיון בין סקוטר לשלמה הוא בהחלט דיון טוב שמראה כמה בישראל לא אכפת מתאונות הדרכים. כל שר מביט בטווח הקצר, טווח הקדנציה שלו. אין בישראל תכנון ארוך טווח בשום מקום, אין בישראל תכנון ברמה של איתור בעיה מציאת פתרונות ויישומם. מדי פעם שיש סופ"ש עקוב מדם באופן חריג יוצא שר התחבורה בהצהרות כי הוא יוצא בתוכנית חדשה למלחמה בדרכים אבל שום דבר לא קורה. לאחרונה עבר חוק או תקנה (מצטער אני לא זוכר) שמאשפרת לקחת רכב של עבריין.. ואללה גאוניות. ממש ככה... לא נעים לי להגיד אבל יש יותר ממכונית אחת בעולם.

בסופ"ש זה יצא לי לראות לא איש אחד ולא שניים שעוברים באדום, שנוסעים שיכורים, שמסכנים את עצמם ואת זולתם. אבל ממשלת ישראל החליטה שהחסכון בחיי אדם (וכתוצאה מכך החסכון הכלכלי -סקוטר יכול להרחיב בנושא) פחות חשוב מהיכולת לאסוף כסף מהציבור באמצעות דוחות על עבירות מהירות.

האמירה ראשונית שלי, שלמרות הבעייתיות של הכט שהיא גדולה מאוד גם לטעמי, צריך כן ללכת בעקבות בריטניה ולחפש את התכנון לטווח ארוך, ואת התוכנית במשך עשור תוריד את כמות תאונות הדרכים כאן לרמה נורמלית.

את נראית לי לחוצה קצת. אני גר קרוב רוצה לקפוץ לחרבן?

פורסם
מצטער שלא עניתי לכולכם קודם אבל...א. הדיון בין סקוטר לשלמה הוא בהחלט דיון טוב שמראה כמה בישראל לא אכפת מתאונות הדרכים. כל שר מביט בטווח הקצר, טווח הקדנציה שלו. אין בישראל תכנון ארוך טווח בשום מקום, אין בישראל תכנון ברמה של איתור בעיה מציאת פתרונות ויישומם. מדי פעם שיש סופ"ש עקוב מדם באופן חריג יוצא שר התחבורה בהצהרות כי הוא יוצא בתוכנית חדשה למלחמה בדרכים אבל שום דבר לא קורה. לאחרונה עבר חוק או תקנה (מצטער אני לא זוכר) שמאשפרת לקחת רכב של עבריין.. ואללה גאוניות. ממש ככה... לא נעים לי להגיד אבל יש יותר ממכונית אחת בעולם.

בסופ"ש זה יצא לי לראות לא איש אחד ולא שניים שעוברים באדום, שנוסעים שיכורים, שמסכנים את עצמם ואת זולתם. אבל ממשלת ישראל החליטה שהחסכון בחיי אדם (וכתוצאה מכך החסכון הכלכלי -סקוטר יכול להרחיב בנושא) פחות חשוב מהיכולת לאסוף כסף מהציבור באמצעות דוחות על עבירות מהירות.

האמירה ראשונית שלי, שלמרות הבעייתיות של הכט שהיא גדולה מאוד גם לטעמי, צריך כן ללכת בעקבות בריטניה ולחפש את התכנון לטווח ארוך, ואת התוכנית במשך עשור תוריד את כמות תאונות הדרכים כאן לרמה נורמלית.

תרשה לי לצטט את עצמי :

 

אולי מישהו יחשוב על תכנית רב שנתית (למען האמת עוד באירופה הייתי סקפטי לגבי זה ,תכנון ? בארץ הקודש ? מה זה? icon_confused.gif )
מדינת ישראל אינה מנפקת את המוצר הנדיר ששמו תכנון לאזרחיה ולתושביה. FACE IT ... בוודאי ובוודאי לא בנושא תחבורה.

 

תבדוק את התחבורה הציבורית .

תבדוק את סלילת הכבישים.

תבדוק את תכניות האכיפה השונות.

תבדוק את צורת לימוד הנהיגה.

תראה כמה פעמים מנסים לתקן מחלפים גרועים.

באיזו צרות מוח נסלל כביש חוצה ישראל.

באיזו צורה נדונה שיטת הניקוד החדשה (אם יהיה לך כח לקרוא, ארוך אבל מאלף http://www.netcar.co.il/magazin/ed/pyrrhos.asp ).

 

 

ותבין - לאף אחד מהפקידונים לא איכפת , ואנחנו משלמים את המחיר. :evil:

×
×
  • תוכן חדש...