Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קודם כל יש תמונות ותיעוד מלא. דבר שני זה באמת מזיז לי את הביצה. הרכב לא סטנדרטי. ובבוא הזמן גם ימכר למישהו לא סטנדרטי. ומעל המחירון.

 

 

שחר

 

אומנם קצת יומרני, אבל באמת כל הכבוד על האומץ. בייחוד כשאין תנור ואזור סטרילי.

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראה לא פחות ממדהים כל הכבוד!, אפשר לשבור את הסטיגמה על הצביעה הביתית רק יקח זמן.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

יצא מדהים!!

מאיפה האומץ תגיד לי...

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אחלה פרויקט,שאפו על האומץ,קצת מלחיץ שהמקום לא נקי וטיפה רוח שבאה עם אבק יכולה להרוס את העבודה .

פורסם

אתם מדברים הרבה על אומץ. בסהכ זה לא כזה מפחיד. ואם לא מסתדר אז הולכים לפחח :)

 

בטיולי נהיגה שאני יוצא צריך הרבה יותר אומץ מלצבוע את הרכב.

 

ומי שמכיר אותי יודע שלעבוד על האוטו לבד זה לא מרתיע אותי.

 

בעברי גם סאנרוף עשיתי לבד .

 

אז...

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם
וואלה נראה גרוע, לא ממש אהבתי את הצבע ובכללי חרא אוטו!

 

סתם שחררר יא גבר יצאאאא אש! בחור אמיץ עם ידי זהב!

אין צורך בחתימה....

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יצא ממש יפה, כל הכבוד על העבודה!

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הכל טוב ויפה, אבל שאלה אחת שלי אישית מאוד מפריעה.

למה אתה צובע ליד רכבים חונים? הרי הצבע מתפזר ברוח לכן צובעים במקום סגור, אתה היית מבסוט לראות מלא נקודות אפורות על האוטו שלך?

 

הצביעה נראת טובה ואיכותית אך יש תמונה שנראה מרקם מאוד תפוזי (בספויילר של תא המטען), ליטשתם לפני/אחרי הלכה?

Got To love It

פורסם

אף פעם לא הבנתי את האנשים שנוסעים עכשיו ברכב וחושבים איך למכור אותו בעתיד...מזכיר לי את האנשים שקונים ספה מעור ב 20 אלף שקל ולא מורידים את הניילונים כדי שלא יתלכלך :lol:

 

תרגע, תוריד את הניילונים, שב על הספה כמו בן אדם.

אם תחשוב כל היום מה יקרה כשהספה תתלכלך, אתה לא תהנה ממנה.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם
הכל טוב ויפה, אבל שאלה אחת שלי אישית מאוד מפריעה.

למה אתה צובע ליד רכבים חונים? הרי הצבע מתפזר ברוח לכן צובעים במקום סגור, אתה היית מבסוט לראות מלא נקודות אפורות על האוטו שלך?

 

הצביעה נראת טובה ואיכותית אך יש תמונה שנראה מרקם מאוד תפוזי (בספויילר של תא המטען), ליטשתם לפני/אחרי הלכה?

 

אחרי הלקה לא שייפנו עדיין. על איזה תמונה מדובר?

לגבי המכוניות . אז האוטו הכי קרוב שהיה שם זה הגיפ שלי. כל השאר היו מספיק רחוקים ו או באישור של בעל הרכב החונה. זה מקום שאני מכיר את כולם.

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

ואוו וואוו ועוד פעם ואוו! פשוט מדהים!

עכשיו נשאר שמישהו פה יפסיק להבריז ממפגשים כדי שנראה אותו סוף סוף! :wink:

 

לכל הדואגים לגבי ירידות ערך ומכירה עתידית, מהכרות קטנה עם הרכב ובעל הרכב, זה הדבר האחרון שצריך להטריד אותכם.

 

נ.ב.

גם חבר שלי (זה שקנה ממך בזמנו את המנוע הגה החשמלי לפונטו) מוסר שהוא מצטער שלא יכול להגיב ושאתה פשוט משוגע וסחטיין על התוצאה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
אחרי הלקה לא שייפנו עדיין. על איזה תמונה מדובר?

לגבי המכוניות . אז האוטו הכי קרוב שהיה שם זה הגיפ שלי. כל השאר היו מספיק רחוקים ו או באישור של בעל הרכב החונה. זה מקום שאני מכיר את כולם.

 

 

אם ככה אז סבבה :-D

 

יש תמונה שצילמת את תא המטען מקרוב, שם זה נראה ככה.

Got To love It


×
×
  • תוכן חדש...