Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאפו!!!

פשוט ענק, האומץ והתוצאה, והאפור מט נראה מיוחד, תרשה לי גם להחמיא על בחירת הג'נט וגם האוטו

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עבודה יפה כל הכבוד. מקווה שיצא לראות אותה עושה רושם שעבודה מקצועית מאוד .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

מזמן לא היה פה פרויקט בסדר גודל הזה...התוצאה נראית נהדרת.

כל הכבוד לפותח השרשור.

גורם לי לחשוב מה הטעם להכניס את הרכב ל 20 שעות דיטיילינג באיזה מכון מקצועי אם ב 20 שעות אפשר פשוט לצבוע את כל הרכב מחדש :lol:

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

קודם כל יצא עבודה ברמה גבוה , באמת כמו שהאנשים רשמו פה צריך אומץ רב לבצע צביעה עצמית .

יפה שהיו לך את החברים שיכלו לעזור לך מתחילת הפרוייקט ועד סופו יתרון מאוד משמעותי .

אני רואה שיצא לך מחיר ממש נמוך לביצוע הפרוייקט כנראה שרוב החומרים היו לך ולא הצטרכת לקנות הכל מאפס.

 

בסופו של דבר כל הכבוד ושאפו ענקי.

פורסם

ממש אהבתי את הצבע.

עוד יותר אהבתי את האומץ.

כל הכבוד!

ההשקעה הכלכלית פשוט אפסית ביחס לתוצאה, אני לא יכול לתאר לעצמי סיפוק גדול מזה (בעצם כן, אבל זה לא לפורום).

התחלה של עסק מהצד אולי? :)

"יאללה בירי".

פורסם (נערך)

גורם לי לחשוב מה הטעם להכניס את הרכב ל 20 שעות דיטיילינג באיזה מכון מקצועי אם ב 20 שעות אפשר פשוט לצבוע את כל הרכב מחדש :lol:

כי לפי מספר הרישוי הרכב משנת 2008-10, גש לטבלאות של שמאים ותראה איזו ירידת ערך סופג רכב משנתון כזה שהגג שלו צבוע, על זה תוסיף ירידת ערך בשל הצביעה ההיקפית ותקבל ירידה של לפחות 20% בערכו והפיכתו לבלתי מכיר (מלשון מכירה) בעליל - בקטנה. עריכה אחרונה על ידי dorki
פורסם

קודם כל שאפו ענק! עבודה מצויינת.

 

אבל גם לי הדבר הראשון שעלה בראש זה - "לך תמכור אחרי זה את הרכב". כל קונה יחשוב שהרכב עבר תאונה מטורפת, ולהסביר ולהוכיח שצבעת רק כי בא לך, לרב עמך ישראל זה יהיה כמו להסביר פיזיקה גרעינית.

פורסם

קודם כל יש תמונות ותיעוד מלא. דבר שני זה באמת מזיז לי את הביצה. הרכב לא סטנדרטי. ובבוא הזמן גם ימכר למישהו לא סטנדרטי. ומעל המחירון.

 

 

שחר

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:


×
×
  • תוכן חדש...