Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אשמח אם תוכלו לעזור לי להגיע להחלטה אני מתלבט בין פיקנטו ספורט מהיצרן (כ81אלף שקל אולי אפשר להוריד אותם או לקבל מתנות כלשהם אשמח לשמוע אם מישהו קנה את הרכב ומה קיבל\הוציא) לבין איביזה 1.2TSI שנה 2011 יד ראשונה (מחירון 72K רוצים עליה כ68K)

כולם אומרים לי שירידת הערך של האיביזה הוא ענק ומפסידה מערכה(מנסיון יותר מאדם אחד מכר ב20K פחות מהמחירון)

לגבי הפיקנטו המנוע יחסית חלש 85כ"ס לעומת האיביזה 105כ"ס ואין בכלל על מה לדבר ביחס לגיר.

אשמח להצעות, לדעות.

תודה.

פורסם

לגבי האיביזה, לדעתי זה מאוד תלוי באיזה רכב אתה מוכר ולמי.. אני ספציפית קיבלתי מאוטודיל 2500 ש"ח מתחת למחירון על רכב שנת 2011.

זה אמנם לא אידאלי (מחירון), אבל גם לא 20 מתחת..

פורסם

האיביזה 2011 יד 1 מפרטי עברה 40K מנוע 1.2TSI רמת גימור ספורט, על פי מה שנאמר לי המחירון שלה 72K הציעו לי ב68 עדיין לא ראיתי את האוטו ולא התווכחתי על המחיר...

לגבי הפיקנטו הבנתי שהשוק שלה יותר עמיד,

הייתי רוצה לדעת אם אפשרי להתווכח מול היבואן הרשמי(KIA) לגבי המחיר או אבזור מתנה (מערכת מולטימדיה)

אשמח לעוד תגובות.

פורסם

מבחינת ביצועים וגודל הרכב, האיביזה מנצחת.

הפיקנטו יש לה את היתרונות שלה - רכב חדש, ראש שקט, אחריות ארוכה, טיפולים זולים יותר, לרוב היא מאובזרת מבחינה בטיחותית יותר טוב מהאיביזה (רוב האיביזות בארץ עם 4 כריות אוויר, לפיקנטו יש 6 כריות אוויר), האבזור בכללי בפיקנטו הוא לא פחות טוב ואולי אף עדיף על האיביזה.

 

קצת לא הוגן להשוות בין רכב מיני לסופר מיני.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

קודם כל קח בחשבון שאף רכב לא שומר לגמרי על ערכו... אין מה לעשות, תמיד מפסידים קצת.

אבל זה נכון מה שאמרו לך לגביי האיביזה ההפסד הוא משמעותי יותר, לפחות יחסית לפיקנטו שהיא שומרת על הערך שלה דווקא יפה.

מצרף לך כתבה שמדברת על עניין הערך ואיזה מכוניות יותר שווה לקנות כדי למכור בקלות אח"כ.

http://www.themarker.com/dynamo/1.2208509#19.4211299

פורסם

כמכונית ברור שהאיביזה טובה יותר. אם אתה מחליט לבחור באיביזה, וודא שהיא עברה החלפה של שרשרת התזמון + מותחנים (בעיית כשל תכנוני ידועה, אשר היצרן החליף על חשבונו).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
קודם כל קח בחשבון שאף רכב לא שומר לגמרי על ערכו... אין מה לעשות, תמיד מפסידים קצת.

אבל זה נכון מה שאמרו לך לגביי האיביזה ההפסד הוא משמעותי יותר, לפחות יחסית לפיקנטו שהיא שומרת על הערך שלה דווקא יפה.

מצרף לך כתבה שמדברת על עניין הערך ואיזה מכוניות יותר שווה לקנות כדי למכור בקלות אח"כ.

http://www.themarker.com/dynamo/1.2208509#19.4211299

 

אני לא חושב שיש מישהו בעולם שמאמין שהרכב שלו ישמור על הערך שלו.

באופן יחסי הפיקנטו מפתיעה בשמירה על הערך שלה ואני יכולהסכים עם צביקה, אם זה השם :) קראתי לא מזמן שהיא גם נמכרה הכי קרוב למחיר מחירון מכל שאר הרכבים...

פורסם

אין ספק שהאיביזה עדיפה... אבל אם כבר האיביזה המדוברת הייתי הולך על סיאט לאון 1.2 tsi ידנית שעדיפה עלייה מכל הבחינות וגם בשמירת הערך.

לדעתי תוכל למצוא שנתון 2010 בערך באותו מחיר סופי שהציעו לך על האיביזה ואולי אף בפחות.

פורסם

על איזה איביזה מדובר ? 3 או 5 דלתות? בכל מקרה מדובר על 2 רכבים מסגמנט שונה שלכל אחד יתרונות אחרים האיביזה גדולה יותר ולכן תרגיש יותר כמו רכב מצד שני הפיקנטו עם אחריות ארוכה ומוצאת חן בעיני מר ישראלי , אני הייתי ממליץ על נסיעת מבחן בשני הרכבים כדי שתוכל להעריך טוב יותר איזה סגמנט מתאים לך יותר ... מיני או סופר מיני ואז יהיה לך יותר קל להחליט.

פורסם

מישהו מהעבודה שלי הביא את הפיקנטו ספורט ב75 כולל כל התוספות מגנזיום מערכת 3 טיפולים ראשונים חינם ועוד כל מה שאפשר אני פשוט לא זוכר..

אם אתה מעוניין אני יכול לברר עוד פרטים.

פורסם
מה אם פשטו לקחת את הסיאט איביזה 1.4 ישר מהחברה .

א.יעלה לך פחות מהפיקנטו.

ב.85 כ"ס+ מנוע אמין.

ג.שנתיים אחריות מהחברה.

 

עצה מצויינת!

 

לי יש את שני הרכבים הנ"ל (פיקנטו ואיביזה 1.4 SC),ואני נוהג על שניהם הרבה.

האיביזה היא הרבה יותר "רכב" מכל בחינה,אל תתפטה לפיקטינו בגלל שהיא חדשה,זאת ממש מכונית צעצוע קטנה ולא נוחה! בדגש על לא נוחה.

יש המון איביזות בשוק שבקושי נסעו, תבדוק טוב ותקנה אחת זה באמת אחלה רכב,מה TSI צריך להזהר זה גם משהו ידוע כבר אז עדיף את ה1.4\1.6 הרגילות,באמת אוטו מעולה שיחזיק לך לתקופה.

×
×
  • תוכן חדש...