Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4456 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

לרגל התרחבות המשפחה ל-6 נפשות, מבקש את עזרתכם בבחירת מיני וואן 7 מקומות.

גילאי הילדים: 10, 8, 6, 0.

להלן מספר פרטים:

1. רכב יחיד, יחליף סוזוקי ליאנה שעושה עד 20K בשנה

2. רוב הנסיעות עירוניות. רק בחגים/סופ"ש/חופשות נוסעים להורים/טיולים - רוב היום הרכב עומד בחניה.

3. רצוי שבמקום הנוסף יוכל לשבת בנוחות אדם מבוגר.

4. מחיר עד 80K (ואולי עוד אלפים בודדים לרכב שווה :?: ) - חדש ככל האפשר.

5. שיהיה רכב נעים לנסיעה וראוי למשפחה

6. אנחנו שונאים ללכת מוסכים (לא מוסכניקים :-P) ולכן חשוב שיהיה רכב אמין עם מינימום תקלות

הדבר הכי הכי הכי הכי חשוב הוא בטיחות!!! מכל ההיבטים!!

שכחתי משהו?

 

תודות, בני.

פורסם
הונדה FRV.

 

אני אודה לך אם תוכל לפרט מעט יותר ולמה.

למה לא פיאקסו C4, רנו גרנד סיניק או טיוטה ורסו למשל?

תודה, בני.

פורסם

FRV לא תתאים לך כי יש לה רק ששה מקומות.

 

על גרנד סניק לא אוכל להמליץ עקב ניסיון אישי גרוע.

 

טויוטה ורסו יהיה מאד צפוף מאחור, וגם לא יהיה קל למצוא בתקציב הנתון רכב במצב נורמלי.

 

ה-C4 הוא הזוכה כאן לדעתי ובלבד שתבצע נסיעת מבחן ותראה שהגיר הרובוטי מתאים לך.

 

גם האחות של ה-C4 הפיג'ו 5008 תכנס בתקציב עם קצת לחץ. הבונוס שלה הוא גיר אוטומטי אמיתי, והחסרון שאין היצע משמעותי בשוק בתקציב שלך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הטויוטה מעשית ל-7 אנשים קומפקטיים אבל ללא ספק ה-C4 פיקאסו היא BY FAR הטובה המרווחת והמהנה מכולן (מניסיון ארוך עם הסניק והפיקאסו, קצת פחות עם הטויוטה). לגיר הרובוטי מתרגלים מהר מאוד. מציק מעט אבל ממש לא deal breaker.

פורסם (נערך)

אחי, אתה בבעיה רצינית. אתה רוצה גם וגם. התינוק יהיה או בשורה שנייה או ליד הנהג. בשורה השלישית זה לא פשוט להכניס אותו. שלא להזכיר את העניין הבטיחותי. אין גישה נוחה במיוחד בשימוש בכל 7 מושבים. המושבים מאחור הינם לילדים בגיל העשרה ברוב המיניוואנים לכל היותר. ולכן שים שם את בן ה 8 וה 6.

קצת סיזיפי אבל אפשרי. מקווה שהם יצמחו לאט.

פורד smax אולי תתאים למרות שבטווח המחירי שנתת היא תהיה ישנה ולכן תבקר במוסך... למעשה אם תמצא c4 פיקאסו משנת 2009 עם מנוע 2000 סמ"ק אז הוא נחשב אמין ביותר. מישהו פה בפורום קנה כזו ב 35000 שח.

עריכה אחרונה על ידי save
×
×
  • תוכן חדש...