Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי רכב בורה 2005 TDI גיר טיפטרוניק 5 הילוכים.

הלך לי הטורבו ברכב שבוע שעבר והחלפתי טורבו וכשלקחתי את הרכב מהמוסך הרכב נסע בסבבה ואחרי כ 20 דקות פתאום הייתה לי מין מכה כזאת ברכב והרכב נתקע על הילוך רביעי ולא מוכן לרדת ממנו.

 

מאז אחרי כל רבע שעה או 20 דקות של נסיעה הרכב מכניס את עצמו להילוך רביעי ולא יורד ממנו.

הלכתי לאיזה מוסך של חבר ובדקנו במחשב וקיבלתי את השגיאות הללו :

Fault Code

00300 Gearbox oil Temperature Sensor G93 ( status Implausible Signal /SP)

00264 Solenoid Valve 4 - N91 (OPN-SHT Circuit to positive )

00264 Solenoid Valve 4 - N91 (Short to ground /SP)

01166 Engine Torque Signal (No Signal Received )

00526 Stop Lamp Switch-F (Short To Positive /Sp)

01045 TipTronic Switch - F189 (Implausible Signal /SP)

 

את השגיאות האלה קיבלתי מהמחשב AutoBoss V30 Diagnostic Report.

 

אשמח אם מישהו נתקל בשגיאות האלה והתגבר עליהם , ללא שיפוץ גיר, לפני כשנתיים (100000 קילומטר) החלפתי מוח גיר ולא בא לי עוד להשקיע יותר מדי ברכב כי אני רוצה למכור אותו, אבל יודע שאני חייב לטפל בזה לפני מכירה כי אז אפסיד המון כסף על הרכב.

 

תודה רבה למי שיעזור מראש

אסי 0508332094

פורסם

לא יודע מאיזה איזור אתה אבל לחוות דעת מקצועית הייתי ממליץ לך לפנות ל"מוסך רון".

×
×
  • תוכן חדש...