Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אנחנו זוג +2 ילדים מתחת לגיל שנה וחצי ומתניידים כיום בקורולה רובוטית מ 2009. אשתי לא נוהגת כמעט ואני די מבסוט מהטויוטה. ראיתי שהוולבו s60 נמכר קרוב ל 60,000 והוא מפנק ומשדר יוקרה יותר מהרכב שלנו. אנחנו לא נוהגים הרבה, בשנה כ 10,000 קמ. מה דעתכם?

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

מה רע בקורולה שיש לך עכשיו? אתה מרוצה ממנה?

הוולבו אמנם אולי יותר מפנקת, אבל התחזוקה שלה יקרה יותר, ואם המחירון שלה דומה לקורולה, תבין לבד מה זה אומר על שמירת הערך של הרכב ועל השוק שלו. (חלש)

מעבר לכך בדוק עלויות ביטוח ורגישויות. אני סבור שהוא יותר יקר בהכל מהקורולה שלך.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הביטוח יקר ב 1400₪ לשנה שזה סביר, הרכב הוא אוטומטי מלא כדי שאשתי לא תהיה בלחץ מהיציאה מחניונים כי הרובוטית דורשת לפעמים שימוש בבלם יד. לכמה עוד תרד הוולבו עם השנים? סהכ הרכב יפה ונראה נוח. אני בדילמה

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם (נערך)
הביטוח יקר ב 1400₪ לשנה שזה סביר, הרכב הוא אוטומטי מלא כדי שאשתי לא תהיה בלחץ מהיציאה מחניונים כי הרובוטית דורשת לפעמים שימוש בבלם יד. לכמה עוד תרד הוולבו עם השנים? סהכ הרכב יפה ונראה נוח. אני בדילמה

בעוד 3 5 שנים ככה, הקורולה במחירון למעלה והוולו למטה, זה לא רק הביטוח ,זה הטיפולים שלו יקרים משמעותית (אם זה כבד עליך)

אבל מה אומרים? אם יש ג'ובות תחליף.

דרך אגב עכשיו חזרתי מאילת עם הקורולה 2008 רובוטית שלי רכב מלא עם תיקים ועוד 3 אנשים מאחורה , אחלה אוטו שבעולם!

טס בעליות יציב על הכביש , נסיעה הלוך חזור בכביש הערבה חצי טנק עם ההילוכים הידנים.

מנוע שומר על יציבות החום , מזגן מקפיא בכל מצב. 99אחוז אמינות.

עריכה אחרונה על ידי Castrolz
פורסם
בעוד 3 5 שנים ככה, הקורולה במחירון למעלה והוולו למטה, זה לא רק הביטוח ,זה הטיפולים שלו יקרים משמעותית (אם זה כבד עליך)

אבל מה אומרים? אם יש ג'ובות תחליף.

דרך אגב עכשיו חזרתי מאילת עם הקורולה 2008 רובוטית שלי רכב מלא עם תיקים ועוד 3 אנשים מאחורה , אחלה אוטו שבעולם!

טס בעליות יציב על הכביש , נסיעה הלוך חזור בכביש הערבה חצי טנק עם ההילוכים הידנים.

מנוע שומר על יציבות החום , מזגן מקפיא בכל מצב. 99אחוז אמינות.

 

זה בדיוק העניין, חכה שתרד לאילת עם S60 ואחר כך אתה מוזמן להגיב כאן שוב. אני ירדתי עם ה GLT 2.4 וזה פשוט שיוט רגוע ומפנק בתוך כורסאות סלוניות ורכב פשוט מלטף וגם רכב שמצד אחר כבד כמו נגמ"ש (ובטיחותי בהתאם) ומצד שני בעל מנוע עתיר מומנט.

 

כמובן שאני מסכים לכל מילה, עלויות האחזקה משמעותיות יותר, הקורולה תזדקן הרבה יותר בכבוד, ולמי שבממוצע לא מפריע לשים לפחות כ -1000-750 שקל בחודש יותר (ממוצע ביטוח, טסט, דלק תלוי בנסיעה ותיקונים), אז פשוט אין מה להשוות. הקורולה זאת יפנית מהשכונה ואילו הוולוו פצצה שוודית :-D

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

כמי שמחזיק S70 (שדומה על כדי זהות למעט הגיר ל-S60) כבר שנים רבות, אל לך לחשוש מעלויות האחזקה השוטפת, הן לא גבוהות משמעותית מאלה של הקורולה.

ירידת הערך, כפי שכבר אמרו לפני וגם צריכת הדלק - יהיו גבוהים באופן ניכר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

גם אני עברתי לוולוו אחרי מספר רכבים אירופאים יפנים ואמריקאית אחת, אין מה להשוות הנוחות והאמינות שוות הכל.

לגבי טיפולים אולי 10-15% יותר מיפנית..שווה

פורסם (נערך)

יש לי ניסיון עשיר עם וולוו (מאז שנולדתי עד לפני כמה שנים שהכלכלה הורעה) , והשוואה מאוד טובה גם לליסינג וגם למכוניות יוקרה , ואני אישית מאוד אוהב לא דווקא את הרכב אלא יותר את תחושת הנינוחות שהוא גורם לי כנהג לחוש בו .

למדתי דבר אחד , שוולוו במידה מסיימת זה כמו אלפא (להבדיל אלפי הבדלות) , בד"כ או שאוהבים את זה או ששונאים את זה .

מה אני מנסה לומר? שהדעות שלנו (ויסלחו לי חבריי שכתבו) לא שוות כמו נסיעת מבחן שלך .

 

לגבי עלויות , יש הבדל אבל בהכללה מאוד גורפת צפוי שיסתכם בכמה אלפים בודדים בשנה לגבי ביטוח וטיפולים (לא רק וולוו , אלא גם היבואן עצמו מאיר) .

עריכה אחרונה על ידי Moonlight Theory

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם
בעוד 3 5 שנים ככה, הקורולה במחירון למעלה והוולו למטה, זה לא רק הביטוח ,זה הטיפולים שלו יקרים משמעותית (אם זה כבד עליך)

אבל מה אומרים? אם יש ג'ובות תחליף.

דרך אגב עכשיו חזרתי מאילת עם הקורולה 2008 רובוטית שלי רכב מלא עם תיקים ועוד 3 אנשים מאחורה , אחלה אוטו שבעולם!

טס בעליות יציב על הכביש , נסיעה הלוך חזור בכביש הערבה חצי טנק עם ההילוכים הידנים.

מנוע שומר על יציבות החום , מזגן מקפיא בכל מצב. 99אחוז אמינות.

אני בכלל לא מבין איך אתה משווה רכב יוקרה מהנוחים שיש (ציטוט של טופ גיר לגבי המושבים) ,הבטוחים ובגרסאות מתאימות גם מהירים מאד ולא מתביישים להיות שובבים בפניות ... את כל זה אתה משווה לרכב יפני הפשוט ביותר ?

אין בכלל מה לחשוב ,בעיקר עם נסועה כל כך נמוכה . העלויות האחזקה לדגמים ללא טורבו לא בשמיים .

אבל אזהרה אחת , לאחר שתקנה וולוו לא תוכל לקנות יותר רכבים אחרים .

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם
אני בכלל לא מבין איך אתה משווה רכב יוקרה מהנוחים שיש (ציטוט של טופ גיר לגבי המושבים) ,הבטוחים ובגרסאות מתאימות גם מהירים מאד ולא מתביישים להיות שובבים בפניות ... את כל זה אתה משווה לרכב יפני הפשוט ביותר ?

אין בכלל מה לחשוב ,בעיקר עם נסועה כל כך נמוכה . העלויות האחזקה לדגמים ללא טורבו לא בשמיים .

אבל אזהרה אחת , לאחר שתקנה וולוו לא תוכל לקנות יותר רכבים אחרים .

מי משווה תגיד לי? איך אפשר להשוות וולוו ליפנית משפחתית?

סך הכל סיפרתי על החוויה עם האוטו אתמול.

פורסם

תודה לכל העונים, אני לא עשיתי השוואה- כרגע יש לי רכב טויוטה, ואני שוקל לשדרג לוולבו בגלל הפינוק היוקרה וההילוכים האוטומטים. הטויוטה עושה כ 11 ק״מ לליטר, אני לא יודע כמה עושה הוולבו. המחיר מאוד מפתה ויש המון רכבים במצב חדש מאנשים שטיפלו בהם רק אצל היבואן ועשו מעט ק״מ. אני מניח שיהיה קשה למכור את הוולבו בעתיד- אבל אם הרכב לא יעשה הרבה בעיות, לא נמכור כל כך מהר. אני לא מתכוון לקנות טורבו רק רגיל. אשמח לעוד תגובות כי נהיה מעניין, תודה לכולם, מיכה.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
בעוד 3 5 שנים ככה, הקורולה במחירון למעלה והוולו למטה, זה לא רק הביטוח ,זה הטיפולים שלו יקרים משמעותית (אם זה כבד עליך)

אבל מה אומרים? אם יש ג'ובות תחליף.

דרך אגב עכשיו חזרתי מאילת עם הקורולה 2008 רובוטית שלי רכב מלא עם תיקים ועוד 3 אנשים מאחורה , אחלה אוטו שבעולם!

טס בעליות יציב על הכביש , נסיעה הלוך חזור בכביש הערבה חצי טנק עם ההילוכים הידנים.

מנוע שומר על יציבות החום , מזגן מקפיא בכל מצב. 99אחוז אמינות.

 

99 אחוז אמינות? בואנה, קניתי.

פורסם

הקורולה עושה 11 לליטר??

אס60 אטמוספירית בנהיגה משולבת הייתה עושה לי 1/10 אם ממש ישבה בפקקים צנחה עוד קצת.

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם (נערך)
תודה לכל העונים, אני לא עשיתי השוואה- כרגע יש לי רכב טויוטה, ואני שוקל לשדרג לוולבו בגלל הפינוק היוקרה וההילוכים האוטומטים. הטויוטה עושה כ 11 ק״מ לליטר, אני לא יודע כמה עושה הוולבו. המחיר מאוד מפתה ויש המון רכבים במצב חדש מאנשים שטיפלו בהם רק אצל היבואן ועשו מעט ק״מ. אני מניח שיהיה קשה למכור את הוולבו בעתיד- אבל אם הרכב לא יעשה הרבה בעיות, לא נמכור כל כך מהר. אני לא מתכוון לקנות טורבו רק רגיל. אשמח לעוד תגובות כי נהיה מעניין, תודה לכולם, מיכה.

 

בעשרת אלפים ק"מ בשנה, כשהוולוו לרוב בעיר הצריכה היא כ 1/8 בנהיגה רגועה. אני מכיר ממש מקרוב רכב ספציפי של חבר שלי שהוא מאוד מפנק 2003 אך לאחר שנים של חניה בשמש ללא סוכך הפלסטיקים התייבשו ונשבר לו הפלסטיק שעוטף את ידית האיתות ומוט ההילוכים, נפרמו התפירות של המושבים והיו כל מיני תקלות פה ושם. התיקון יותר יקר מרכב ממוצע אך בשביל 2003 זו אמינות סבירה לדעתי. מקיף + חובה 4000 שקל עם איתוראן. אגרת טסט כמדומני 1750. האוטו עם בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט צ'יינגר מובנה, חימום למושבים, מושב נהג חשמלי ומה לא. שיסלחו לי כל בעלי הקורולות GLI 2014 הם עדיין לא ברמה של S60 משנת 2008. בקיצור, אם אתה רוצה להתפנק ולא איכפת לך תמיד לשלם קצת יותר; אה-וואללה.

מה שכן, מחזק את זה שכתב שפעם וולוו תמיד וולוו, זה ממש אוטו לכל החיים. אולי גם במובן שבחיים לא תצליח למכור . חה. חה. סמיילי.

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...