Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4469 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הנה עובדה.. 3 שנים עברו לי איתה ללא שום תקלה אחת! ברוך ה' . מרוצה?

 

אני לא אומר שהוולוו לא אמינה, רק מדגיש שכמו כל שוודית היא קצת יותר רגישה להזנחה ולהרבה חשיפה לשמש..

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

קח בחשבון שאם אתה מוציא על הקורולה הרובוטית 1:11 אז כנראה שהרגל שלך די כבדה על הגז ,צפה לצריכה גבוהה יותר ממה שMoonlight כתב לך.

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם (נערך)

כן , מודה שכתבתי את זה בחשש בהתחשב במה שקורה עם הקורולה .

 

לגבי אמינות , תפרידו בין איכות חומרים (סבירה) והרכבה (זוועה) לבין אמינות .

העור\בד אכן נוטים "להתנפח" והפלסטיקים , הפלסטיקים אכן נוטים להשבר והציפויים אכן נוטים להתקלף - ככל שהרכב נחשף יותר לשמש ונשמר פחות זה בולט יותר , ובמקרה הכי גרוע מסדרים את מה שמפריע .

עריכה אחרונה על ידי Moonlight Theory

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם
קח בחשבון שאם אתה מוציא על הקורולה הרובוטית 1:11 אז כנראה שהרגל שלך די כבדה על הגז ,צפה לצריכה גבוהה יותר ממה שMoonlight כתב לך.

 

אצלי היתה וולוו גודשות ואף עם תוכנה ,אצלי עשתה 1:9.5 עם רגל מאד כבדה ביציאה מרמזורים (אבל כאשר בכביש מהיר אז נסיעה מנהלתית רגועה) ומגורים במרכז ת"א ... לא חושב שההבדל בשורה התחתונה (בכסף לדלק ) יהיה משמעותי בנסועה כל כך נמוכה .

אבל , מה שאצלי קרה . בגלל שאהבנו את הרכב כל כך בהשוואה לרכב הקודם נסענו הרבה יותר לטייל ולכן יצא שנסענו הרבה יותר מאשר חשבנו .

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

השוק של הS60 קשוח מאוד. אצלי בטרייד ישבה כזו 2010 יד 1 עם 90K ק"מ, נפח 2400 לא מוגדש. רכב ללא תאונות וכל האבזור המתבקש. בסוף יצאה מפה ב70K ש"ח ואמרתי תודה. אם אתה מעוניין בדגם כזה תתמקח חזק ותוכל בהחלט למצוא מציאה של החיים (לפחות בקניה).

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

גם מידי פעם "מאיר טרייד אין" צצים עם איזה קמפיין שהם נותנים אחריות מורחבת, טיפולים חינם וכו'.

 

ב2008-10 נמכרו המון S60 מנוע 2.4 רגיל עקב הוזלה ב2008 הורידה את הS60 לקבוצה 5 (ז"ל) ופתאום אנשים יכלו לקנות וולבו במחיר של פאסאט.

 

אני מוכרח לומר שאם הייתי במצבו של פות"ש כנראה שהייתי עושה את ההחלפה, הנסועה נמוכה אז עלויות הדלק יהיו סבירות, ניתן למצוא וולבואים כאלו עם ק"מ נמוך, במצב טוב ומחיר מגוחך, ועל אף שהS60 בשנים הללו מעט מיושנת, עדיין מספקת חווית נהיגה נוחה, נעימה ומפנקת בהרבה.

פורסם

סה״כ התרשמתי שהוולבו יכולה להתאים לנו. אני אתחיל בחיפושים, יש הרבה יד ראשונה עם ק״מ סביר של 50-90k, מטופלות היטב במוסך המרכזי. אני מקווה שנקבל מחיר טוב על הקורולה הרובוטית שלנו, רכב ממש יפה, שמור מאוד, gli, עם 50,000 קמ. תודה לחברי הפורום, אעדכן מה נסגר. אם יש למישהו עוד מה לכתוב, אשמח. חג שמח, מיכה.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

היי מיכה, בהצלחה! ממליץ להתמקד בדגם 2.4 GLT ופחות בדגם הטורבו

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...