Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי איביזה חדשה, ואחרי שחפרתי הרבה באינטרנט, הבנתי שזה סיפור מסובך להחליף HU או להתקין רמקולים בדלתות מאחורה בדגם הזה.

הרכב הגיע עם קומפוננט שנשמע לא רע בכלל מקדימה, אבל חסר לי סאונד מאחורה.

השאלה היא אם אני אוסיף רק סאב (רצוי בתיבה כמה שיותר דקה כדי שיהיה מקום בבגז') ולא אוסיף רמקולים, האם ישמעו מספיק טוב ולא ייבלעו לי הקומפוננטים? האם אני ארגיש בכלל שיפור אם הHU והקומפוננטים המקוריים?

אם כן אשמח להמלצות לסאב (כמה שיותר קומפקטי) ומגבר (שיגביר גם את הקומפוננט וגם את הסאב) ה HU שיש עכשיו מוציא 20*4 לפי המפרט שמצאתי, אם זה משנה. התקציב הוא בסביבות העד 2500 כולל התקנה.

פורסם (נערך)

אם הקומפוננטים המקוריים הם צוואר בקבוק רציני אשמח גם להמלצה לקומפוננטים במקום, ואז אני מניח שאזדקק למגבר שונה, שומע בעיקר אלקטרוני ומיינסטרים למיניהם, לא מחפש להעיר את השכונה אלא צליל נקי ויפה.

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי danbr
פורסם

מציע לך לגשת למפגש קרוב ולשמוע מערכות מוגברות - אם מילוי אחורי לצליל זה מה שחסר לך, כל 6*9 פשוט יפתור לך את הנושא.

 

ההוצאה על מערכת מוגברת תהיה גבוהה בהרבה ואולי זה לא נדרש עבורך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חשבתי על זה, אך עלו לי כמה שאלות..

1. הHU שיש לי מוציא 20*4 וכרגע מחובר לקומפוננט המקורי, אני יכול בכלל להוסיף לו ישירות 6*9? איזה הספק מומלץ?

2. הבנתי שמאוד בעייתי לפרק את הדלתות האחוריות, כדאי לחבר את ה6*9 במגש האחורי? הוא לא יתעוות וירעיש?

תודה רבה

פורסם
חשבתי על זה, אך עלו לי כמה שאלות..

1. הHU שיש לי מוציא 20*4 וכרגע מחובר לקומפוננט המקורי, אני יכול בכלל להוסיף לו ישירות 6*9? איזה הספק מומלץ?

2. הבנתי שמאוד בעייתי לפרק את הדלתות האחוריות, כדאי לחבר את ה6*9 במגש האחורי? הוא לא יתעוות וירעיש?

תודה רבה

 

אתה צודק לפרק דלתות זה לא קל

אני ממליץ לך להתקין 6*9 על המגש

יש לי גם איביזה ואני מאוד מרוצה מהסט הקדמי

Honda Civic 97 Coupe

פורסם

אין בעיה להוסיף ל HU המקורי בלי מגבר? המלצה לרמקולים 6*9? מתקין באזור ת"א - רמת גן? תודה

פורסם

זה תלוי בסוג של הHU לדעתי אין בעיה להוסיף.

המלצה ל6x9 של חברת מורל ,הרץ,גראונד זירו ויש עוד.

תן תקציב ל6x9 שנדע מה הכיוון ,וכדי שתגיע למפגש כדי לשמוע לפני .

יש לך את ישראל בכינוי בפורום גוניור הוא מתקין באזור .

Hu: pioneer prs80 Comp: Hertz Hsk165XL Amp:phoenix gold xsenon200X2

amp:massive audio bx4 Mono:DC audio 3.5: Sub: DC audio 15xl

CAR: mazda 2 demio pure black

 

פורסם

תקציב בסביבות ה700 שח

ה hu אמור להוציא 4*20 וכבר מחוברים אליו 4 רמקולים

מתי אמור להיות מפגש במרכז?

פורסם

בדרך כלל זה בכל שבת ראשונה של חודש - תביט בשרשורים בפורום.

 

הארגון של המפגשים הולך להיות קצת יותר הדוק בקרוב - לא שינוי מהותי בהתחלה אבל יהיה קצת יותר מסודר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...