Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 208 GTI


elirazb
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מעוניין אולי לקנות את הרכב הזה ומאוד אשמח לשמוע עליו מאנשים המחזיקים בו.

 

 

תודה רבה.

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא מחזיק ברכב אבל נהגתי בו יום שלם ולא רציתי להפסיק.

כיף כיף כיף של רכב, ספורטיבית מהסוג של פעם. לא מאוד מהירה ולא מאוד מרווחת ולא מאוד מאובזרת אבל כיף כיף כיף. אם הייתי מחפש רכב בסגנון הזה, ה-GTI הייתה בראש סדר העדיפויות שלי.

חסרון עיקרי - המושב הקדמי קצת קטן ואם אתה בחור גדול הוא קצת לא נוח לאורך זמן.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מסכים עם צביקה פיק. לי היה התענוג לבלות עם הרכב שלושה ימים וכל פנייה, כיכר ויציאה מרמזור לוו בחיוך ענק שנמרחך לי על הפרצוף. מסכים גם לגבי המושב, בבסיס המושב יש תמיכה טובה אבל לא מספיק מקום אפילו לתחת הצנום שלי, ומצאתי את עצמי יושב על התמיכה עצמה, לא נוח בהתחלה אבל מתרגלים דיי מהר. לא מסכים לגבי ה"לא מהיר", היא אמנם לא תעשה לי את הפנים בכל לחיצה על הגז אבל היא מספיק מהירה לכל מטרה. 200 כ"ס על המרכב הקטן (לא זוכר בדיוק כמה היא שוקלת) הספיק תמיד. גם המנוע מאוד גמיש ומצאתי את עצמי לוקח פניות של הילוך שני בהילוך רביעי בלי שום בעיה (בנסיעה מנהלתית כמובן).

בשביל השוואה, נהגתי בגולף gti החדשה כמות זמן דומה והרבה פחות נהניתי. הרבה פחות. בהתחשב בפער המחירים, וגם בלי לקחת אותו בחשבון, ה208 פשוט הרבה יותר כיפית ומגניבה לדעתי. וגם נראית טוב יותר, שוב, לדעתי.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אוקיי תודה על התגובות.

עדיין לא נהגתי עלייה, רק ביום שלישי הקרוב. לגבי הכיסא, ישבתי ולא הרגשתי חוסר במקום. אולי בנסיעה זה שונה. נראה...

 

עוד מישהו (שיש לו בשאיפה...)?

 

תודה

פורסם

לא נהגתי על הפג'ו אף פעם, אבל נהגתי על לאון 1.8FR ומאוד נהנתי, הביצועים שלהם דומים, צ'אמפיון תמיד מפרגנים בכל מני מבצעים מגניבים עם איבזור כזה או אחר, והלאון 10K פחות.

אלא אם כן אתה מחפש רק ידני...

פורסם

ה208 GTI מצויינת, נוחה, זריזה העיצוב החיצוני והפנימי מעט מוגזם לטעמי אך אם זה מדבר אלייך מדובר באלטרנטיבה עם המון פאן.

שים לב שבמחירים שלה כחדשה יש לא מעט מתחרות שכדאי גם אותם לבדוק.

הפיאסטה ST המהוללת וכמובן הקורסה OPC שתשאיר אותך עם המון עודף (הרכב נמכר מהחברה באזור ה135-140 אלף ש''ח).

מה חשוב לך ברכב ומה הם צרכייך, האם ישמש רק אותך ובאיזה תוואי יום יומי?

בהצלחה וחג שמיייח!

פורסם
לא מהירה? 208gti?

מהירה, אבל לא מאוד מהירה.

אבל אולי זה סתם בגלל שיצא לי לנהוג על מכוניות מהירות ממנה, וקצת ירדה לי ההתלהבות. היא מספיק מהירה כדי להרגיז את אוכפי החוק , מניסיון אישי :angel:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לגבי הפיאסטה - אין אותה בארץ בייבוא סדיר וזה מהווה בעיה לאורך הדרך. בנוסף לא ניתן לנסוע עליה או אפילו לשבת בתוכה. אני לא רואה את עצמי שם כל כך הרבה כסף בלי אפילו להסתכל מקרוב...

 

לגבי הקורסה אני לא כל כך מכיר האמת, ממה שאני יודע היא פחות טובה אבל אקרא עליה.

 

הרכב ישמש רק אותי. מה אני מחפש? בעיקר כיף.

פורסם (נערך)

GTI33 הזכיר לי נקודה נוספת, ה-208 באמת הרבה יותר נוחה ממה שציפיתי. היא דיי קשיחה ונוקשה אבל ממש לא שוברת שיניים או מעיקה.

 

דניאלז - מה הקשר לאון? זה שיש להן נתון 0-100 פחות או יותר דומה לא אומר שהביצועים או התחושות בהן דומות. הלאון היא משפחתית מהירה וה208 היא ספורטיבית קטנה. אין קשר ביניהן.

עריכה אחרונה על ידי Spire

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

יצא לך אולי לבחון את הפולו GTI?

אם כן, למה העדפת על פניה את ה208?

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

הפולו לא רכב ספורטיבי, היא פשוט סופרמיני חזקה ומהירה עם מנוע בעייתי, חסרת תקשורת ופאן.

ממוקמת הרחק בסוף הרשימה.

אלטרנטיבה מעניינת נוספת שתיכנס כמשומשת צעירה היא המיני קופר S.

2013-14 תיכנס בתקציבך.

פורסם

מיני לא באה בחשבון.. לא מסוגל להסתכל על העיצוב הפנימי שלה.

 

אני די נעול על הפיג'ו ולכן רוצה מחבר'ה שיש להם ליצור קשר / להגיב..

 

תודה


×
×
  • תוכן חדש...