Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

205 ג'יטיאי מול רנו קליאו RSI


אורן 16V
שימו לב! השרשור הזה בן 7761 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מחר בדיקה + קניה , אבל האירו את עיני ואמרו שזו טעות וכו וכו עדיף להשקיע ב RSI

 

אז רציתי לדעת מה יותר חזק ונוח

 

אני אנסה להיות רציני בפעם האחרונה :

 

לדעתי , מקריאת ההודעות שלך בחודש האחרון , אני ממליץ לך לרדת מהGTI

 

RSI הינה אופציה יותר מתקבלת על הדעת.

 

שאלה : מדוע אתה חוזר ואומר כל הזמן "עדיף להשקיע בRSI/GTI/יונדאי/אסקונה"

 

אני מנסה להבין לאן אתה חותר ולא מצליח?

 

לדעתי אתה עדין לא כ"כ יודע מה אתה רוצה . שב, תחשוב ותגיע להחלטה שאתה שלם איתה ורק אז תצא לחיפושים .

 

אתה משנה את דעתך בערך פעם ביומיים , זה לא ממש רציני. אנשים פה באמת ובתמים מנסים לעזור . אז כדאי שתקח את עצמך בידיים/לחלופין , לפני כל הודעה תחשוב אם אתה באמת רוצה לכתוב אותה.

 

ולעניינו , רד מהGTI , לא נראה לי שאתה יודע למה אתה נכנס. RSI משנתונים גבוהים יותר תהיה יותר סלחנית ויותר עמידה (כמובן שגם נוחה) ,והיא עדיפה מבחינתך.

 

כמו כן , אני אומר שתחזור לשקול את החלום הרטוב שלך , יונדאי קופה.

שנראה לי שמתאימה לך בול! לבטח תהיה אמינה מהשתיים האחרונות (ברור שפחות ספורטיבית , אני בספק אם זה משנה.)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסביר את מצבי:

 

הינני חובב מכוניות מושבע, אני מאוד מאוד אוהב לנהוג , וכמובן מהירות וכיף והחלקות וכו (לאחר תרגול בחניה של איילון :-) , אספתי כסף בעמל רב ולאחר נסיעה באופל אסקונה שנת 83 , נקרע לי התחת והאוטו פשוט לא זז (מנוע 1300 + סטיישן...)

 

ברצוני לקנות אוטו ספורטיבי ויפה (אני מאוהב בשיפורי יופי ) , היונדאי קופה לדעתי היא אחת הרכבים הכי יפים שקיימים בהישג ידי,

 

מאוד רציתי אחת ונאמר לי שלא שווה בכלל נסות מפני שמנוע קוריאני הוא על הפנים,

 

הסתכלתי במחירונים וראיתי ש 205 GTI שהיא מהירה ויפה , המחירון הוא 15,500 , הלכתי לראות 3 רכבים מסוג זה ומצאתי אחת ממש יפה ממש שמורה וכו וכו וכו

 

לאחר בדיקה עם בחור שיש לו 205 ג'יטיאי ומבין בזה קצת , החלטנו ששווה לקנות את הרכב הנ"ל ,

 

פה התחיל הסיפור ..

אבא שלי התנגד לגמרי להחלטה מכיוון שחלפים יקרים, צבע אדום , ועוד משתנים

 

לאחר שחיפשתי , נאמר לי שרנו קליאו RSI היא מהירה בדיוק כמו ה 205 , ואף נוחה יותר ואפילו שנתון גבוה יותר וחלפים ניתן למצוא בקלות יותר,

 

בעיקרון אני יכול כבר מחר לקנות את ה 205 ג'יטיאי , אבל לאחר כל מה שדובר החלטתי לבדוק מה לגבי RSI , נאמר לי בנוסף שמאוד קשה למצוא אחת שהיא לא "גמורה"

 

אני לא מחליף מכוניות כל יום ובגלל זה אני כל הזמן שואל כל מיני סוגים וכו , בבקשה תנסו להבין אותי יש לי כבוד רב לאבא שלי ושהוא שולל ככה אוטו אני באמת קשה לא לעשות לו דווקא,

 

בבקשה תנו דעתכם לגבי ה RSI , האם היא שווה יותר מה 205 ג'יטיאי והאם ניתן למצוא במצב נקי ואם מישהו יודע על אחת למכירה, אני אשמח

תודה לכולם על העזרה וההבנה

 

אורן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחר בדיקה + קניה , אבל האירו את עיני ואמרו שזו טעות וכו וכו עדיף להשקיע ב RSI

 

אז רציתי לדעת מה יותר חזק ונוח

 

אני אנסה להיות רציני בפעם האחרונה :

 

לדעתי , מקריאת ההודעות שלך בחודש האחרון , אני ממליץ לך לרדת מהGTI

 

RSI הינה אופציה יותר מתקבלת על הדעת.

 

שאלה : מדוע אתה חוזר ואומר כל הזמן "עדיף להשקיע בRSI/GTI/יונדאי/אסקונה"

 

אני מנסה להבין לאן אתה חותר ולא מצליח?

 

לדעתי אתה עדין לא כ"כ יודע מה אתה רוצה . שב, תחשוב ותגיע להחלטה שאתה שלם איתה ורק אז תצא לחיפושים .

 

אתה משנה את דעתך בערך פעם ביומיים , זה לא ממש רציני. אנשים פה באמת ובתמים מנסים לעזור . אז כדאי שתקח את עצמך בידיים/לחלופין , לפני כל הודעה תחשוב אם אתה באמת רוצה לכתוב אותה.

 

ולעניינו , רד מהGTI , לא נראה לי שאתה יודע למה אתה נכנס. RSI משנתונים גבוהים יותר תהיה יותר סלחנית ויותר עמידה (כמובן שגם נוחה) ,והיא עדיפה מבחינתך.

 

כמו כן , אני אומר שתחזור לשקול את החלום הרטוב שלך , יונדאי קופה.

שנראה לי שמתאימה לך בול! לבטח תהיה אמינה מהשתיים האחרונות (ברור שפחות ספורטיבית , אני בספק אם זה משנה.)

 

לדעתי הוא מחפש ספורטיבית רק בשביל להיות באופנה ולא ממש לנצל את האיכויות שלה - בעודו מחפש רכב פוזה שיהיה נוח, אמין, זריז וקל לאחזקה.

כמובן לא לשכוח שה"השקעה" לא תרד לו לטימיון מהר - והביקורים במוסך לא יהיו תכופים מידי.

אני מהמר שאחרי 2 תיקונים במוסך הוא מוכר ;-) - אבל זה רק אני... :D

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא , ממש לא , אני הולך על מה שממליצים לי , עד היום לא היה לי כסף , אבל סופסוף יש לי ואני רוצה רכב ספורטיבי וטוב ולא ב 200 אלף שקל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא , ממש לא , אני הולך על מה שממליצים לי , עד היום לא היה לי כסף , אבל סופסוף יש לי ואני רוצה רכב ספורטיבי וטוב ולא ב 200 אלף שקל

 

ספורטיבית ב 15-25K ש"ח היא ספורטיבית לעניים, מי שמחפש ספורטיבית טובה ו"יש לו כסף" ברמה סבירה ומעלה, רצוי שירשה לעצמו מכונית ב 40-50K שח לפחות (כטווח כניסה).

אתה מחפש מכונית ספורטיבית במחצית הסכום - ומצפה לאמינות טובה ועוד מיני תופינים שלא ממש מתחברים למשוואה של רכב ספורטיבי זול ואחזקה שפויה.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה לגבי RSI ? היא נחשבת ממש טובה והמחירון עומד כרגע על 30 יש לי עד 40 בערך

 

RSI תהיה מעט מהירה יותר מבחינת תאוצה ואמינה יותר מ- 205GTI 1.6 (וגם פחות מתפרקת...) מצד שני בהתנהגות ה-205 לוקחת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אני אפתח בזה שאני לא מופתע...

אתה יורה מהר מידי מהשרוול בלי לחשוב יותר מידי ובעתם עושה מאיתנו צחוק - 3 ת'רדים בנושא 3 רכבים שונים... קצת מיותר - עדיף שאתה תחליט קודם ואז אנחנו נעזור לך להחליט...

בכל מקרה, לעניינינו

 

1. מהירות,שיפורים,שלדה וכו

2. נוחות !!

3. חלפים , שימור , אחזקה שוטפת

 

בנושא הראשון, מהירות : מ0-100 לRSI נתונים יצרן קצת יותר טובים מול ה1.6 אבל אלו רק נתוני יצרן. רוב הרכבים שתבדוק כבר מזמן לא נותנםי את ההספק המוצהר שלהם ולרובם (המקוריים , הלא משופרים) אין את היכולות שלהם מהעבר...

שלדה - יתרון עצום לGTI אבל לנהג לא מיומן הRSI עדיפה מכיוון שהיא סלחנית הרבה יותר ומאפשרת לימוד זהיר יותר...

שיפורים - אני הגעתי למסקנה שלשיפורים אין שום גבול הכל עניין של כסף ובגלל זה אני לא אתיייחס לזה.

נוחות - הRSI לוקחת בקלות. אחד הרכבים היותר נוחים\תומכים שיש בקטגוריית ההוט-האצ'ס.

חלפים - אין לי מושג , החלפים של רנו ("קרסו") לדעתי יותר יקרים אבל אני באמת לא מתמצא בזה... אם נתייחס לפירוקיות - מנסיון שלי כמעט בלתי אפשרי למצוא RSI מפורקת ואם כבר מצאת אז "הפשיטו" אותה כבר... GTI כנראה יהיה יותר קל למצוא...

שימור - בגלל שהRSI היא רכב מושרני קצת יותר היא גם יותר נשמרה עם השנים. הבעיה החמורה של הGTI לעומתה היא הדש-בורד המתפרק... אני לא הייתי מסתדר עם זה. אבל אל תדאג - הRSI מקרקשת, מרעישה ומה לא... :lol:

אחזקה שוטפת - אין מדד קבוע , הכל תלוי בידיים הקודמות של הרכבים ובאופן הטיפול בהם.

 

מקווה שתחליט במהרה...

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאמרת פה , עדיף לי לקחת את ה 205 ג'יטיאי כי הדשבורד במצב נפלא :) וחלפים אתה אומר שאפשר למצוא יותר.. מבחינת נוחות ה RSI לוקחת.. אבל זהו

 

אני צודק עד כאן ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאמרת פה , עדיף לי לקחת את ה 205 ג'יטיאי כי הדשבורד במצב נפלא :) וחלפים אתה אומר שאפשר למצוא יותר.. מבחינת נוחות ה RSI לוקחת.. אבל זהו

 

אני צודק עד כאן ?

 

אחלה טיעון אורן , קח את ה205 כי הדש במצב טוב....חזק... :lol:

אני אומר שעדיף לך לקחת את ה205 בגלל שהיא בעלת יותר "פוזה" ובגלל שנראה לי שאתה מעדיף אותה ועדיף לך לקחת מה שטוב לך...

מצד שני - הRSI עדיפה לנהג צעיר כמוך שאין לו טיפת מושג בנהיגה ספורטיבית.

עם הGTI כמעט כל טעות יכולה להביא אותך לעץ הקרוב למקום מגוריך ולעומת זאת הRSI תהיה סלחנית יותר לטעויות...

ההחלטה שלך כרגע היא : נוחות,סלחנות,אמינות יחסית,מודרנית קצת יותר והתנהגות סבירה+ של הקליאו מול התנהגות הרבה יותר חדה, מקדם פוזה גבוה יותר והעדפה אישית שלך של הGTI

מכאן - החלטה שלך!

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה על ההסברים והסבלנות

 

פשוט אני באמת עדיין לא נהגתי יותר מדי על רכב ספורטיבי, אבל אני לא רוצה בעוד 3,4,5 חודש למכור את האוטו או משהו

 

אני מחפש להשקיע את הנשמה כמו שהשקעתי על האופל.. אני מאוד אוהב להשקיע וללמוד

 

וה 205 ג'יטיאי עומדת בקריטריונים בכבוד , חשבתי ש ה RSI היא תחליף טוב יותר, יכול להיות שטעיתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה על ההסברים והסבלנות

 

פשוט אני באמת עדיין לא נהגתי יותר מדי על רכב ספורטיבי, אבל אני לא רוצה בעוד 3,4,5 חודש למכור את האוטו או משהו

 

אני מחפש להשקיע את הנשמה כמו שהשקעתי על האופל.. אני מאוד אוהב להשקיע וללמוד

 

וה 205 ג'יטיאי עומדת בקריטריונים בכבוד , חשבתי ש ה RSI היא תחליף טוב יותר, יכול להיות שטעיתי

 

אז לך על ה205...

אבל רק תכין את עצמך לביקורים תכופים במוסך, לטיפול ראשוני גדול מאוד ולקורס נהיגה מתקדמת דחוף!

אני מצפה שההודעה הבאה שלך תהיה טופס הבדיקה של הGTI אחרת שלא תעיז לכתוב כאן יותר! :twisted:

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7761 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...