Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני במהלך חיפושים לסט קומפוננט במגבלה של 4" אז מצאתי את הסט הזה ואני לא מכיר את החברה הזאת בכלל, מישהו מכיר? או שמע עליה? או מוצרים שלה? המחיר סביר?http://www.d-sound.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=648

פורסם

מיק היא יצרנית של רמקולים גם לחברות הגבוהות כמו פוכאל (אני יודע שכתבתי לא נכון אין לי כוח)

יש למיק מוצרים מאוד זולים ושלא שווה להשקיע וישלה מוצררים מאוד טובים עם מחירים טובים אני מאמין שהדגם הנ"ל הוא בסדר גמור.

אגב ראיתי באתר אינטרנט שהיו להם כמה דגמים של כמה חברות ב 4 אינץ .

לרוב זה לא נימכר ולכן הם נמנעים מלפרסם האתרים למיניהם ואם אתה מחפש משהוא אחר שווה להתקשר ולשאול!

פורסם

ADVANT-איפה קראת את זה כי אני אישית אף פעם לא ניתקלתי בחברה MIK שמייצרת רמקול לחברה כמו FOCAL

לדעתי זה מותג סיני כמו CALIFORNIA

פורסם
...הם לא מייצרים לפוקאל.

 

תומר

וזה מבוסס על מה ?

 

אם אתה מביע דעה נהוג להסביר את הטיעון שלך.

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם

רואים כמה אתם לא מבינים

 

במיוחד אתה תומר!!

איפו המפעל שלהם בדיוק בוא נתחיל מזה?

ולמה אתה חושב שזה שהייתה במפעל שלהם אומר שיש לך דוקטורט על דוחות היצור שלהם?

פורסם

אני פשוט לא מאמין לך שהייתה שם!

באתר אתה יכול לבדוק, תשלח לי לפרטי איפו זה ואיזה עיר ואז ואני יפרסם את האתר.

אגב עשיתי מחקר על החברה הנ"ל לא מזמן לפני כ3 חודשים!! ויש לה מוצרים הרבה יותר טובים מהחברות "המוכרות יותר"

מיק זה מפעל שמייצר ע"פ דרישה של מספר לא קטן של חברות כמו FOCAL ועוד את הרמקולים שלהם ויש להם גם מספר מוצרים משלהם!

אני בטוח שזקני הפורום יתחברו מחר ויתנו את חוות דעתם

פורסם

אדוונט למה להתנהג כמו תינוק, אם יש לך קישור לאתר שלהם- תביא.

 

אם הבנאדם אומר שהוא היה במפעל אז אין דרך שנוכל לדעת לבטח אם הוא היה או לא, גם אם הוא יפרסם

את העיר. אז במקום לשחק משחקים של ילדים קטנים תביא את האתר ותעזור למי שפתח את האשכול.

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם

היה לא היה אני עדיין נמנע מלפרסם את האתר שלהם.

מתוך מחקר!! שאני אישית עשיתי מיק יצרה מוצרים ל FOCAL נקודה

ושוב כמו שאמרתי בהודעה האחרונה אנחכה לזקני הפורום (אני אוהב את זה)

פורסם
היה לא היה אני עדיין נמנע מלפרסם את האתר שלהם.

מתוך מחקר!! שאני אישית עשיתי מיק יצרה מוצרים ל FOCAL נקודה

 

ושוב כמו שאמרתי בהודעה האחרונה אנחכה לזקני הפורום (אני אוהב את זה)

תמנע, אתה סתם מתנהג כמו ילד קטן לדעתי.

 

לא מבין מה זה משנה אם הוא היה או לא היה, אבל לא משנה שיקול שלך.

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

×
×
  • תוכן חדש...