Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שתומר התכוון שהוא היה במפעל של פוקאל.

 

ADVANT לפני חודש לא ממש ידעת עליהם הרבה:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46826&page=1&pp=15&highlight=mik

 

אני הכי אוהב שאנשים אומרים "נקודה". כאילו מה, אם כתבת נקודה אז זה גורם לכך שאין לערער על דברייך?

פורסם
http://www.lcd-mik.com/product.htm

 

לכל חברה מכובדת יש כתובות למשלוח דואר, טלפונים, שירות לקוחות, תמיכה טכנית וכד'.

הנתונים הטכנים...טוב חבל על הזמן שלי, לילה טוב.

 

תומר

 

כמו שאמרתי מיק היא לא חברה אלא מפעל שמייצר ע"פ דרישה!!

תמיכה תכנית?? מזה אינטרנט מהיר?

אולי שירות לקוחות וזה מספקת בעיקר בארצנו הקטנה היבואנים למיניהם!

 

 

אני חושב שתומר התכוון שהוא היה במפעל של פוקאל.

 

ADVANT לפני חודש לא ממש ידעת עליהם הרבה:

https://www.carsforum.co.il/vb/show...5&highlight=mik

 

אני הכי אוהב שאנשים אומרים "נקודה". כאילו מה, אם כתבת נקודה אז זה גורם לכך שאין לערער על דברייך?

 

אם הוא התכוון שהוא היה במפעל של פוקאל שיהיה לו לבריאות, אני הבנתי שהוא היה במפעל של מיק שאין אליו גישה מסיבות אילו הם ואחרות שלא ניראה לי מעניין אותכם ולכן חיפשתי להעמיד אותו במקום כשהוא לא יידע איפו המפעל ממוקם!

אכן לפני חודש (או יותר) לא ידעתי עליהם כלום! והקישור רק מראה כמה חיפשתי מידע עליהם ומצאתי אותו!!!

אפשר לקרוא לי רעב למידע בתחום האודיו לרכב והמפעל הנ"ל מאוד עניין אותי במיוחד ולכן דגרתי מאוד קשה כדי לחפש מידע עליו, וראיתי שבפורום אין מספיק ידע בנושא זה (אם בכלל) ולכן פניתי לאינטרנט וחיפשתי מידע (ולקח לי ימים!) עליהם ומצאתי ובמקביל דיברתי עם מספר כרישים בתחום של האודיו בארץ, וגם גיליתי עוד מספר דברים, ובנוסף שלא נדבר על שיחה שהיתה לי עם המפעל עצמו שהתנהלה על עשרות מכתבי אימייל!!!

 

אייל אני בטוח שאתה מכיר בתחום האודיו הרבה יותר ממני הרבה יותר ובגלל זה אני כאן בפורום כדי ללמוד עוד בעיקר ממך! אולם לאחר המחקר בהיקף בינ"ל :wink: שעשיתי על החברה הנ"ל לא ניראה לי שמישהוא יכול לחדש לי עליהם לפחות מישהוא בארץ!

וכשאני כותב נקודה (שזה לעיתים מאוד רחוקות אם בכלל) מן התם אומר שלפחות אני חושב שאין לערער עליי מכיוון ששוב לא ניראה לי שאפשר לחדש לי בנושא הנ"ל!!!

פורסם
אתה לא מכיר אותי. אשמח לפגוש אותך במפגש הקרוב.

קישור לאתר של מיק יש לך, או שאתה ניזון משמועות?

 

תומר

אבל אני כן. מפורום אודיו, ואוזניים.

פוקל היא חברה יצרנית. לא מאמין שהיא תקנה אלמנטים מחברה אחרת...

זה כמו ש SCAN SPEAK תקנה מ MOREL ...

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

ADVANT, בהתחלה זה היה מחקר של שלושה חודשים, אחר כך זה הפך ל-"לקח לי כמה ימים!".

נסה להיות קצת יותר רציני ולהביא הוכחות. מאיפה שמעת את זה? באיזה פורום?

 

בקיצור, כמו שכל אחד כאן מביא הוכחות לכל דבר שהוא אומר, הפעם תורך.

גם אני חושב שברצלונה מבססת את שיטת המשחק שלה על פי שיטת המשחק של מכבי חיפה.

אז אני חושב...

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם
כמו שאמרתי מיק היא לא חברה אלא מפעל שמייצר ע"פ דרישה!!

1.תמיכה תכנית?? מזה אינטרנט מהיר?

אולי שירות לקוחות וזה מספקת בעיקר בארצנו הקטנה היבואנים למיניהם!

 

אם הוא התכוון שהוא היה במפעל של פוקאל שיהיה לו לבריאות, אני הבנתי שהוא היה במפעל של מיק 2.שאין אליו גישה מסיבות אילו הם ואחרות שלא ניראה לי מעניין אותכם ולכן חיפשתי להעמיד אותו במקום כשהוא לא יידע איפו המפעל ממוקם!

אכן לפני חודש (או יותר) לא ידעתי עליהם כלום! והקישור רק מראה כמה חיפשתי מידע עליהם ומצאתי אותו!!!

אפשר לקרוא לי רעב למידע בתחום האודיו לרכב והמפעל הנ"ל מאוד עניין אותי במיוחד ולכן דגרתי מאוד קשה כדי לחפש מידע עליו, וראיתי שבפורום אין מספיק ידע בנושא זה (אם בכלל) ולכן פניתי לאינטרנט וחיפשתי מידע (ולקח לי ימים!) עליהם ומצאתי ובמקביל דיברתי עם מספר כרישים בתחום של האודיו בארץ, וגם גיליתי עוד מספר דברים,3. ובנוסף שלא נדבר על שיחה שהיתה לי עם המפעל עצמו שהתנהלה על עשרות מכתבי אימייל!!!

 

אייל אני בטוח שאתה מכיר בתחום האודיו הרבה יותר ממני הרבה יותר ובגלל זה אני כאן בפורום כדי ללמוד עוד בעיקר ממך! 4.אולם לאחר המחקר בהיקף בינ"ל :wink: שעשיתי על החברה הנ"ל לא ניראה לי שמישהוא יכול לחדש לי עליהם לפחות מישהוא בארץ!

וכשאני כותב נקודה (שזה לעיתים מאוד רחוקות אם בכלל) מן התם אומר שלפחות אני חושב שאין לערער עליי מכיוון ששוב לא ניראה לי שאפשר לחדש לי בנושא הנ"ל!!!

1. תתפלא, אבל יש תמיכה טכנית, שעוזרת לך בכל השאלות הקשורות להתקנה, התנגדויות,

אופן חיבור, תיבה ועוד...

2. מדוע אין גישה למפעל? נחסמה הדרך ע"י מה?

3+4. וזה הופך אותך מיידית (נקודה) למבין מספר 1 בכל הנוגע לחברה ולאיכות של מוצריה?

 

אפשר לערער עליך, ואו להוסיף לתגובה שלך, אם היו מספיק אנשים שקנו ועשו מבחן השוואתי

למוצרים של מיק, אבל כנראה שאין כאלה בפורום הזה...

פורסם

התקנתי לחבר, ומישהו מהעבודה, קומפוננט שלהם, אבל זה היה מזמן ולא התייחסתי לחברה

הזו ממש כי הם קנו אותם בימאים (המקביל של תחנה מרכזית תל אביב)...

×
×
  • תוכן חדש...