Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדקתי ומחירי השמנים נהיו מטורפים.

משהו יכול להמליץ לי על שמן שיעמוד בתקינה LL04/SM/A3B4 שניתן לקנות בשרון (חשוב שיהיה 5 ליטר) ועד 100ש"ח.

 

תודה.

פורסם

אין כזה מוצר השמן הכי זול וטוב בקטגוריה הזאת זה המוטוקרפט שמגיע ב5 ליטר(120) אחריו KIXX שמגיע ב4 ליטר (130) אם לחפש טוב ניתן למצוא גם WOLF וZIC.

פורסם (נערך)

שווה לנסות ליד תחנה מרכזית בבר-כוכבא, פתח -תקווה אצל אורי גל 03-9343049 motorcraft ,zic

עריכה אחרונה על ידי ערני22
פורסם

אם אני לא טועה יש לך לנסר יחסית חדשה לא מציע לחסוך על השמן ,אפילו לנסות לקנות מקורי אם קיים .

שמן של קאסטרול או ולוליין מהצמיגות שאתה צריך לא עוברים את ה200 שקל(וזה עוד לא הכי יקרים שיש בשוק)

פורסם

צודק

יש לי לנסר 1800 שנת 2009 ספורטבק.

במוסכי היבואן משתמשים בשמן סונול עם תדירות של שנה או 20K.

אני תמיד בכל הרכבים מצמצם מרווח טיפולים ומבצע כל 10K ומשתמש בשמן שעומד בתנאי היצרן +

אז במקום פעם בשנה לשלם 200 ש"ח על שמן אני משלם פעמיים 100 :)

 

 

גל

פורסם

שמן איכותי מצמיגות הזאת אמור להחזיק בקלות את ה20 אלף בלי לאבד מהאיכות שלו.

זה שאתה מגדיל ראש ועושה טיפול פעמיים בשנה (מרמז על כך שאתה עושה יותר מ20אלף בשנה)מראה שאכפת לך מרכבך ולכן לדעתי האישית מינימום שמן kixx .

במידה ואתה לא עושה כזה קילומטרז אתה יכול לשים את השמנים שעולים 200 שקל פעם בשנה.

×
×
  • תוכן חדש...