Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כן אפשר, אחד התנאים בכל תקן היא שאפשר יהיה לערבב את השמן עם כל שמן אחר מכל יצרן ומכל צמיגות.

פשוט תקבל שמן עם צמיגות ביניים תלוי ביחס השמנים.

וכמובן שעדיף שבמנוע יהיה אותו סוג שמן, אבל נזק לא יגרם.

 

היי

 

תודה. אני כאמוא לא ממש יודע עם איזו צמיגות תקן ויצרן מגיע הרכב. זאת בעצם הבעיה הקטנה - אם הוא מגיע עם תקן 504 וצמיגות 5-30, מה שלדעתי הגיוני כי זה התקן המעודכן של ואג, אז כשאוסיף את השמן שברשותי (יורול 5-40 בתקן 502), בעצם אערבב שמנים שלא מאותו תקן וצמיגות.

 

מצד שני, אין באמת דרך ממשית ואמיתית לדעת איזה תקן ואיזו צמיגות שמן הגיעו עם האוטו, נכון?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

השמן המתאים לרכבך הינו בתקן VW502.00 בדרגת צמיגות 5W40. גם אם תערבב שמן בצמיגות 5W30 עם 5W40 שום אסון לא יקרה. הכי חשוב שהשמן יעמוד במפרטי הייצרן VW502.00 ותבצע החלפת שמנים בזמן.

 

הרכב לא תמיד מגיע עם מפלס שמן עד למקסימום אלא בתחום המקווקו במדיד וכול עוד השמן נמצא בתחום המקוקוו לא חייבים להוסיף שמן מנוע אלא אם הוא ממש קרוב לחלק התחתון של התחום המקוקוו.

 

מפלס שמן המנוע משתנה ותלוי בצורת הבדיקה לכן בצע את הבדיקה לפי הנחיות הייצרן ולא כפי שמכונאים של פעם ממליצים.

 

לאחר כיבוי המנוע המתן כ-5 דקות ובדוק את המפלס.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
השמן המתאים לרכבך הינו בתקן VW502.00 בדרגת צמיגות 5W40. גם אם תערבב שמן בצמיגות 5W30 עם 5W40 שום אסון לא יקרה. הכי חשוב שהשמן יעמוד במפרטי הייצרן VW502.00 ותבצע החלפת שמנים בזמן.

 

הרכב לא תמיד מגיע עם מפלס שמן עד למקסימום אלא בתחום המקווקו במדיד וכול עוד השמן נמצא בתחום המקוקוו לא חייבים להוסיף שמן מנוע אלא אם הוא ממש קרוב לחלק התחתון של התחום המקוקוו.

 

מפלס שמן המנוע משתנה ותלוי בצורת הבדיקה לכן בצע את הבדיקה לפי הנחיות הייצרן ולא כפי שמכונאים של פעם ממליצים.

 

לאחר כיבוי המנוע המתן כ-5 דקות ובדוק את המפלס.

 

היי מרק,

 

כרגיל תודה. כאמור יש ברשותי שמן מתוצרת יורול, סינטטי מלא, בצמיגות 5-40 ובתקן 502 של הקונצרן. אשתמש בו בעת הצורך.

 

אני נוהג לבצע בדיקה בשטח מפולס לאחר לילה שלם בו הרכב עמד

אאמץ את המלצותך בענייןת

 

תודה וערב טוב

פורסם

הבדיקה שאתה מבצע היא יחסית טובה אבל לא לפי המלצת הייצרן. נפח שמן המנוע משתנה בתלות הטמפ' כלומר עם השמן חם המפלס יהייה גבוה יותר.

איזה כייף לי :)

פורסם
הבדיקה שאתה מבצע היא יחסית טובה אבל לא לפי המלצת הייצרן. נפח שמן המנוע משתנה בתלות הטמפ' כלומר עם השמן חם המפלס יהייה גבוה יותר.

 

הבנתי, אני אנסה לבדוק בהתאם להנחיותייך ואעמוד על ההבדלים.

 

שוב תודה :-)

פורסם
הרכב חדש? אם כן למה אתה שובר את הראש בניחושים? לך למורשה ויוסיפו לך שמן אם צריך, כנראה שללא תשלום.

 

לא כנראה - יוסיפו לי ללא תשלום. זו ממש לא הנקודה.

 

העניין הוא שמלבד הנסיעה והעמידה בפקקים בשביל הוספת שמן מנוע... החבר'ה במוסך מבלי לזלזל, לא בהכרח בקיאים ו/או מעניין אותם. שאלתי הייתה האם יש סיכון "לערבב" צמיגות ותקן שכן ייתכן והרכב (שעדיין לא הוחלף בו שמן) מגיע מהמפעל עם שמן בתקן ובצמיגות שונה מזו שמשתמשים בישראל. בקיצור מרק היקר פתר את הדילמה סופית וזהו :-)


×
×
  • תוכן חדש...