Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

בימים אלו אבי עומד לפני רכישת רכב חדש.

אבי נהג מקצועי, נוהג כל חייו על אוטובוסים וכלים כבדים אחרים וככזה יודע להעריך רכב איכותי וטוב.

הדרישות מהרכב ברורות, חשוב שיהיה איכותי מאוד, מהנה לנהיגה, בעל ניחוח ספורטיבי, מרווח - בעיקר מלפנים, מרכב סדאן עם מושב אחורי חובה, תיבה אוטומטית, הנעה אחורית בעדיפות.

 

צריכה דלק זה לא פרמטר שנלקח בחשבון ואין לזה הרבה משמעות עבורו.

 

עד עכשיו ביצענו נסיעת מבחן על אינפיניטי G37 שהעלת לנו חיוך גדול על הפנים, אך הרכב הרגיש קטן, פחות מרשים במראה ובעיקר בעל איכות חומרים ואיכות הרכבה ירודים.

לאחר מכן ביצענו נסיעצ מבחן על אאודי A4, 1.8tsi 170 שהרגישה איכותית בהרבה אך עם הרבה פחות כיף.

על הדרך נבחנו כאופציה Q5 ועוד כמה מגודלים שירדו מהפרק.

מחר תתבצע נסיעת מבחן על במוו 320 ברמת גימור ספורט שעל הנייר ועפ"י מבחני רכב ברשת נראית מבטיחה.

ה 328 גם היא אופציה ותיבחן במידת הצורך.

 

אלה הם שיעורי הבית שעשינו עד כה ונשמח לשמוע דעתכם ולקבל דעות נוספות שיוכלו לעזור לנו ברכישת הרכב המתאים ביותר עבור אבי.

 

תקציב: רבע מליון שקלים, הרכב חייב להיות חדש מהחברה ואין אופציה לייבוא או לרכבמיד שנייה.

 

תודה.

מחשבה בוראת מציאות.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי, ה 320 וה- 328 הן בחירה מצוינת.

 

השאלה מהם המימדים של אבא שלך.

 

אני אדם די גדול מבחינת מבנה הגוף, הרכב הרגיש לי צר, איש המכירות המליץ לי בחום לקחת את סדרה 5 לנסיעת מבחן.

 

 

אני פשוט ממתין לסגירת עסקה גדולה, ואז אוכל אולי לשקול גם רכישה של סדרה 7 או מרצדס אס קלאס.

 

 

בהצלחה

פורסם

אבי גבוהה מאוד, אזור ה 2 מטר - קצת פחות.

לא שמן אך בעל מבנה גוף גדול.

באינפיניטי היה צפוף, באאודי הרגיש בסדר, הבנתי שהבמוו גדולה ומרווחת יותר.

סדרה 5 חורגת מהתקציב..

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

אני נמצא בפני סוגיה דומה (אם כי בתקציב גבוה יותר), שכן ה- IS שלי אוטוטו בת שבע וחצי (יד ראשונה).

כשהתחלתי לחפש מחליפה הבאתי בחשבון את האופציות הבאות: קדילאק, לקסוס, אינפיניטי, מרצדס, אודי וב.מ.וו.

 

הקדילאק נפלה עוד באולם התצוגה - נסיעת מבחן שערכתי לפני שנה ל- CTS גרמה לי להנות מאוד מהדינמיות של הרכב, אבל לסלוד מהתגובות של הסובבים אותי על הכביש - בקיצור - הרכב לא בשבילי, לא ה- CTS ולא ה- ATS.

 

לקסוס, אינפיניטי - הטרנד ההיברידי (כמו גם הטבות המס המפליגות), גרמו לכך שהיבואנים האלה מביאים כלי רכב למחבקי עצים, לא אהבתי את הקו החדש וזה בלשון המעטה.

אגב - בעניין אינפיניטי שים לב שה- G37 הן האחרונות מהסטוק והמחליפה - Q50 - תגיע בשלב ראשון היברידית והשלב השני של יבוא רכב נורמלי לא ניראה באופק.

בקיצור - אצלי שתיהן נפלו.

 

אודי - הספיק לי סיבוב אחד עם צ'מפיון, לא חוזר על הטעות הזו.

 

מרצדס - C חדשה בדרך, הרכב שווה בדיקה.

 

ב.מ.וו - למען האמת זה הרכב היחידי שעשה לי את זה, מאוזן להפליא דינמית, כיפי לנהיגה - מאוד אהבתי.

חסרונות: רעידות מנוע בתחילת נסיעה בגרסת ה- 328 (בהשוואה ל-6 צילינדרים שיש לי היום), צמיגי ראן-פלאט ללא גלגל חלופי, עלויות ביטוח גבוהות ביותר (שילמתי על ה- IS כ- 4,000 ₪ לשנה כשהייתה חדשה והיום הרבה פחות, בב.מ.וו לפחות 12 א' ₪).

שים לב שבגרסאות הזולות של הרכב ריפוד העור איננו עור אלא משהו סינטטי.

פורסם
שים לב שבגרסאות הזולות של הרכב ריפוד העור איננו עור אלא משהו סינטטי.

זה נקרא Sensatec, ולפי ביקורות שעשו על הריפוד הזה בחו"ל בהשוואה לעור אמיתי, ה-Sensatec יצא כשידו על העליונה.

בפועל, מי שלא ישאל, בחיים לא יצליח לזהות שזה לא עור שירד מפרה. הוא גם מאוד קל לניקוי, אגב.

 

לגבי 320 - מנוע פגז עם תיבת הילוכים מדהימה. התיבה היא אוטומטית פלנטרית 8 הילוכים שמעבירה הילוכים בצורה בלתי מורגשת ומאוד מהירה, ובנסיעה ספורטיבית, עם תיבת הילוכים משולבת למצב ספורט, בשילוב עם כיסאות הספורט שבגרסת הספורטליין (בסיס הכיסא מתארך ותמיכת צד ניתנת להתאמה), זה מתכון בטוח להנאה (ויכול להיות שגם לשלילת רישיון, אז תיזהרו :p)

 

גילוי נאות:

הכותב עובד BMW.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
.

 

מרצדס - C חדשה בדרך, הרכב שווה בדיקה.

 

ב.מ.וו - למען האמת זה הרכב היחידי שעשה לי את זה, מאוזן להפליא דינמית, כיפי לנהיגה - מאוד אהבתי.

חסרונות: רעידות מנוע בתחילת נסיעה בגרסת ה- 328 (בהשוואה ל-6 צילינדרים שיש לי היום), צמיגי ראן-פלאט ללא גלגל חלופי, עלויות ביטוח גבוהות ביותר (שילמתי על ה- IS כ- 4,000 ₪ לשנה כשהייתה חדשה והיום הרבה פחות, בב.מ.וו לפחות 12 א' ₪).

שים לב שבגרסאות הזולות של הרכב ריפוד העור איננו עור אלא משהו סינטטי.

 

לאור העובדה שמשהו מאוד מאוד טוב עובר על מרצדס בשנים האחרונות אולי ה-C החדשה שווה את ההמתנה, גם זו היוצאת מאוד מוצלחת.

 

לגבי ה-328 מאוד מתחבר לתחושה שלך מהמנוע, אמנם הוא מאוד יעיל אבל הירידה מ-6 ל-4 צילינדרים שינתה קצת את הטמפרמנט המוכר והאהוב והמנוע החדש קצת יותר ״מווברייץ״.

אבל, בסופו של דבר זו אחלה מכונית שמאוד מאוד אהבתי ואלמלא שונו פה תקנות המיסוי ביום בהיר אחד זה היה היום הרכב שלי (ביום שבאתי לרכוש את הרכב בוטלה הטבת המס והמחיר קפץ לי בכמעט 30k שקלים).

 

לפות״ש,

 

אם צריכת דלק מוגברת במעט אינה מהווה מכשול אני אמליץ לך לכוון את אביך אל ה-328 במקום 320, שתיהן מצויינות ועדיין ה-328 מרגישה ״שלמה״ יותר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
זה נקרא Sensatec, ולפי ביקורות שעשו על הריפוד הזה בחו"ל בהשוואה לעור אמיתי, ה-Sensatec יצא כשידו על העליונה.

בפועל, מי שלא ישאל, בחיים לא יצליח לזהות שזה לא עור שירד מפרה. הוא גם מאוד קל לניקוי, אגב.

 

לגבי 320 - מנוע פגז עם תיבת הילוכים מדהימה. התיבה היא אוטומטית פלנטרית 8 הילוכים שמעבירה הילוכים בצורה בלתי מורגשת ומאוד מהירה, ובנסיעה ספורטיבית, עם תיבת הילוכים משולבת למצב ספורט, בשילוב עם כיסאות הספורט שבגרסת הספורטליין (בסיס הכיסא מתארך ותמיכת צד ניתנת להתאמה), זה מתכון בטוח להנאה (ויכול להיות שגם לשלילת רישיון, אז תיזהרו :p)

 

גילוי נאות:

הכותב עובד BMW.

מה ההבדל במחיר ל320 ל328? (כאשר הן מאובזרות בחבילת ספורטליין)

Porsche 944 turbo

פורסם

מכיוון ואני לא פה כנציג רשמי של היבואנית, אני פשוט אפנה אותך לאתר BMW ישראל (http://www.bmw.co.il) ואבקש ממך ללחוץ על הקישור שכתוב עליו "מחירון 2014". כל המחירים של כל הרכבים מפורסמים שם שחור על גבי לבן.

 

ההבדל במחיר נובע מהבדלים במנועים (316, 320, 328, 335) ומהבדלים ברמות האבזור (Business, Luxury).

 

שוב, את כל הפרטים האלה אפשר לראות במחירון שמפורסם כך שכל אחד יכול לראות אותו.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
לאור העובדה שמשהו מאוד מאוד טוב עובר על מרצדס בשנים האחרונות אולי ה-C החדשה שווה את ההמתנה, גם זו היוצאת מאוד מוצלחת.

 

לגבי ה-328 מאוד מתחבר לתחושה שלך מהמנוע, אמנם הוא מאוד יעיל אבל הירידה מ-6 ל-4 צילינדרים שינתה קצת את הטמפרמנט המוכר והאהוב והמנוע החדש קצת יותר ״מווברייץ״.

 

עידן, נהגתי על ה- C הנוכחית והיא אכזבה טוטאלית, בטח שהרכב הזה לא ברמה של הבימר.

 

לעניין המנוע אציין שאם אעשה את המהלך אז בכוונתי לשמור על מספר הצילינדרים שהורגלתי אליו... :wink:

פורסם

חברים תודה רבה על התגובות, כולי תקווה לבצע את נסיעת המבחן כבר ביום יומיים הקרובים יחד עם אבי ולהגיע להחלטה.

עד כה זה נראה מבטיח, נקווה שהגודל יספק, שם יש מעט חשש.

חוץ מזה נושא הביטוח נבדק ואכן הוא לא זול, מקיף עומד על אזור ה 8500 ש"ח

אם למישהו יש מידע על סוכנות ביטוח שמבטחת רכבים כאלה במחירים טובים יותר, אשמח לשמוע פרטים.

 

יש למישהו נסיון אמיתי עם ה 320 ו 328 ויכול לספר לי מה ההבדלעם בשטח?

בנוסף, מה המחירים בזמן קנייה במזומן? על איזה הנחות מדברים שם ?

 

תודה.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

יש לי ניסיון עם ה320, ואני יכול להגיד שהיא טיל בליסטי. בתכל'ס, לא משנה מה אני אגיד, זה שום דבר לעומת נסיעת מבחן. גש לאולם תצוגה (אם אתה מהצפון תגיד לי), תעשה נסיעת מבחן, ותדאג לבדוק תאוצות ביניים. נכונה לך הפתעה.

 

בהצלחה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways


×
×
  • תוכן חדש...