Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מוזיקה שחורה ומזרחית בעיקר לפי מה שהבנתי - מדובר בשני סגנונות מוזיקה שאין בהם יותר מידי כלים מלחתכילה, הכלים שכן מנגנים שם לא מגיעים לרמות דיסטורשן או רמות פירוט גבוהות במיוחד לרוב.



 

אני דווקא חושב שרמקולים רכים כן יכולים להצטיין בז'אנרים האלה ולכן הבחירה במוראל דווקא נשמעת לי נכונה יותר.

 

טוויטר דום (כיפה) מחומר רך כמו משי למשל יעשה כאן עבודה טובה מאוד לדעתי אבל אם אני זוכר נכון את רמת הרכיבים שלך - הייתי מכוון לסופרימו.

 

DLS הייתי מכוון לסקנדינביה רק נושא בעייתיות ההתקנה הודות לגודל הטוויטר יהווה כאן בעיה גדולה עוד יותר מאשר להתקין פיקולו של מוראל.

 

מעבר לכך הייתי גם ממליץ לך לחפש סטים נוספים שמצטיינים באופי הזה כמו סט מבוסס סקאן ספיק - אלפיין סטטוס F1 או ג'נסיס אבסולוט

 

וגם בחום הייתי ממליץ לך לבדוק SEAS לוטוס הסדרה הגבוהה - טוויטר מטמטם כבר בסדרת הכניסה.

 

זה הכוון שלי.

 

זה הטעם שלי.

 

מדובר ברכיבים יקרים עד כדי כאב ברוב המקרים ולכן - בלי לשמוע, אל תקנה.

 

תיקח גם בחשבון שהמערכת שבה אתה עלול לשמוע רכיבים כאלו עלולה להיות מכוונת שלא לטעמך ולכן הכל צריך להיות בערבון מוגבל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אדי, שום נגזרת של הרווליטור לא תכנס ב 2.5k.

אולי וופר סקאן ספיק מסדרת הדיסקברי, וטוויטר אילומנייטור, וללא קרוסים שזו גם נקודה שצריכה להילקח בחשבון.

 

בהחלט הייתי הולך על סקאנים בתקציב הזה.

SCANSPEAK

פורסם

האמת היא שיש להם גם את סדרת הדיסקברי ולפחות ממה שאני קורא בפורומים בחו"ל - הם נותנים תמורה מטורפת למחיר שלהם.

 

במקרה של סקאן ספיק גם סדרות הביניים הן נהדרות.

 

יש היום המון מותגים חדשים שאנחנו לא רואים בארץ וכנראה גם לא נראה עוד הרבה מאוד זמן

 

אני אכתוב בעברית

 

אקוסטיק מלודיק.

אודיו פרסיז'ן

אודיבל פיזיקס (לשעבר היו ידועים בשם האסטלר אודיו)

אילוז'ן אודיו

 

מכל היצרנים החדשים יותר כאן בארץ אנחנו באמת מכירים את גלאדן ומוסקוני וגם את AD האיטלקים

 

אחד מהיצרנים שאני רואה המון בזמן האחרון בחו"ל הם גם מבית איטלקי טוב וקוראים להם PHD.

 

אודיבל פיזיקס או אילוז'ן אודיו הם שני מותגים ששקלתי לנסות אבל החלטתי להיסגר על דברים אחרים :wink:

 

עד כאן לגבי מחטף השרשור

 

אם סקאן ספיק מעבר לתקציב אני הייתי מצמצם את ההתלבטות שלי בשרשיר הזה בין מוראל לSEAS כאשר סיז במקרה הזה - אפשר לקחת את הטוויטר של רמת הכניסה עם מידבאס של הרמה הגבוהה אם אני זוכר נכון את רמת המחירים.

 

מוראל - היות והתקציב הוא 2.5K וזה לא נכנס בתקציב - אילייט נדמה לי שכן יכול להכנס כסט שני חלקים.

 

יתרון מבחינתי לSEAS במחיר לעומת התמורה - חסר לי בכל זאת הCDM כשאני אומר "אילייט".

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אולי כדי לחשוב גם על איטון,הטוויטר שלהם שהייה לי , CX280 וגם מידבאס שיש לי,די הזכירו לכמה אנשים את SEAS (לפחות מה שיורי אמר). טוויטר רך ונעים לאוזן. יש לו קצת מגבלה,הוא פחוט טוב מתחת ל 4K. כאשר חושבים על סט שני חלקים,צריך לקחת זאת בחשבון. לדבי דברים עדינים. דינאודיאו שלי די עדינים ורכים בצליל,במיוחד הטוויטר לטעמי ממש נעים. לי הוא פחוט מתאים למוזיקה,אך הייה לי אותו והיייה חבל לא להרכיב אותו.

סקאן ספיק אופציה ממש מעניינת לדעתי ושווה לבדוק אותו.

כאשר אני חושב אל ראפ,הייתי מחפס מידבאס בשרי עם נפח,אבל פה הבייה שהוא לא יעלה ממש גבוה לרוב וכמו שאמרתי,הוא יצרוך טוויטר שירד די נמוך.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

זה הכל עניין של טעם והעדפה אישית שכן לא הוצע פה אלמנט אחד שאיננו ברמה מספקת ביחס למחיר כמובן.

 

מצד שני ולאור ניסיון עבר, הייתי מציע קודם כל להסגר על קונפיגורציה (שכן עם טיפה מאמץ אפשר גם לחשוב על סט 3way פאסיבי מבית /peerless vifa, או סדרת הדיסקברי של סקאן), ולהמנע מרכיבים שנועדו לקונפיגורציה אחרת (כגון לשלב אלמנט שיועד ל 3way במערכת 2way, וההפך)

 

בכל אופן, קודם כל להסגר על קונפיגורציה, להבין לאיזה גוון אתה מתחבר לנסות לשמוע ואז לבחור.

SCANSPEAK

פורסם

אני מאמין שאחרי מפגש דרום הקרוב אני אדע מה הכיוון שלי

לסקאן ספיק ול SEAS יש יבואן בארץ? או שצריך להזמין מחו"ל ?

פורסם

בתור אחד שהיה לו הרבה סט אפים, ביניהם הרץ מילה העדפתי בסופו של דבר ללכת על מורל ההייבריד.

המהלך הבא שלי יהיה מורל אילייט 3 חלקים.

 

הסיבה שבחרתי מורל הוא האופי צליל החמים ונעים לאוזן שלא שמעתי באף סט (כמובן מבין הסטים שיצא לי לשמוע).

אני אישית מעדיף את האופי צליל הנעים הזה, שלא צורם ומעייף את האוזן גם אם זה אומר חוסר פירוט לעומת סטים אחרים, וכן יש חוסר פירוט וחדות.

HU alpine d310 & h701 | amp audison vrx2.400 & alpine mrp t-222 | Morel supremo | ArcAudio flatline 12 | amp alpine 12m


×
×
  • תוכן חדש...