Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עדכון מהיבואן: אין ריקול, והייצרן לא החליט כנכון לעשות תיקון. כרגע אין מענה. הבחור הנחד המליץ ליצור קשר ישירות עם קיה העולמית.

 

יש לי הרגשה שתתפתח מזה תביעה יצוגית... זה תקלה ממש רצינית. אני לא רוצה יום אחרי האחריות לגלות שהנורה שרופה, ואז לגלות שנשרף לי המנוע בנסיעה כי הנורה לא נדלקה. לכולם ברור שאם זה יקרה אז לגמרי נדפקתי.

 

חכה חכה.. לאן אתה טס? לא פשוט תביעה ייצוגית..

 

בצהרי היום קיבלתי שיחה מיועץ השירות בקיה חיפה - אמר שיש לו פתרון, וכאשר אגיע עם הרכב ידליק לי אותה :wink:

עד עכשיו הכל בסדר.. יהיה מושלם רק שיפתרו את הבעיה.

להת'

Mazda CX5

Škoda FABIA

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חכה חכה.. לאן אתה טס? לא פשוט תביעה ייצוגית..

 

בצהרי היום קיבלתי שיחה מיועץ השירות בקיה חיפה - אמר שיש לו פתרון, וכאשר אגיע עם הרכב ידליק לי אותה :wink:

עד עכשיו הכל בסדר.. יהיה מושלם רק שיפתרו את הבעיה.

להת'

 

אם יפתרו לך את הבעייה, אני מתחנן שתספר לי בדיוק מה עשו כדיי לפתור את זה, ותמסור לי את הפרטים של המוסך, כדיי שהמוסך שלי יוכל להתקשר אלייהם ולהבין מה לעשות.

 

כמובן שמומלץ ליצור שרשור עבור כל בעליי קיה ריו 2011/2012 כדיי שידעו מהבעייה וידעו לתקן.

 

מתיי אתה מתכנן להגיע?

פורסם

יש לי גם ריו ידנית, עליה לכביש אוקטובר 2012, בדקתי היום בבקר - המנורה של חימום מנוע קיימת בדשבורד. אז זה לא נכון לכל שנתון 2012.

פורסם
יש לי גם ריו ידנית, עליה לכביש אוקטובר 2012, בדקתי היום בבקר - המנורה של חימום מנוע קיימת בדשבורד. אז זה לא נכון לכל שנתון 2012.

 

אין ספק שהיא קיימת, גם אני ראיתי שיש אותה. אם תשים לב, יש גם נורה עבור הECO, נורות עבור בקרת השיוט, ונורה עבור הגבלת המהירות שיש בדגם המאובזר.

 

התקלה היא שהנורה לא נדלקת כשפותחים סוויץ, אז אי אפשר לדעת אם היא שרופה או לא, כי אין לה ביקורת. גם כן, זכור שיכול להיות שתיקנו את הבעייה לקראת סוף 2012 ולא רק בשנת דגם 2013.

 

אבל כמה שיותר אנשים שתורמים את התצפית שלהם, ככה יותר טוב. אם זה בעייה רק בדגמים מסויימים, אז זה רק עוזר למקד את זה עבור ריקול.

 

אם אתה יכול לשתף כמה פרטים, זה יעזור. פרטים כגון ארץ יצור ותאריך עלייה על הכביש.

פורסם
יש לי גם ריו ידנית, עליה לכביש אוקטובר 2012, בדקתי היום בבקר - המנורה של חימום מנוע קיימת בדשבורד. אז זה לא נכון לכל שנתון 2012.

 

אם הבנתי נכון, המנורה נדלקת אצלך. יופי.

 

התקלה קיימת בשנת ייצור 2012 - קרי רכבים שייוצרו בין אמצע 2011 לאמצע 2012.. רכבים שייוצרו לאחר מחכן נחשבים ל "מודל" 2013..

בכל מקרה, הרכב יהיה במוסך ביום ד' הבא - אך לצערי לא אהיה איתו..

אשוב לעדכן.

Mazda CX5

Škoda FABIA

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בהמשך לשרשור, ולבקשת חברי הפורום להלן ההתפתחות:

הרכב חזר למוסך ע"מ לתקן את חוגת המזגן, להדליק נורת חום מנוע,ולבדוק נזילת שמן מאיזור מכסה השסתומים.

נתחיל מהכי קל : כדי לא להתעסק יותר מדי עם הרכב, החליט מנהל המוסך להחליף את כל הפאנל של יח' המיזוג – התוצאה : יש אור ויש חוגות חדשות.

נורת חום מנוע: לצערי לא הייתי ליד הרכב כי היה לי מבחן בת"אבאותו יום.. אך רבע שעה אחרי שעזבתי את המוסך, שלח לי החשמלאי תמונה ובה הנורהדולקת. לצערי הוא הדליק אותה דרך המחשב כדי שיוכיח לי שהיא קיימת. וזהו. לפי מיילמהיצרן : בלוח שעונים הזה הנורה תידלק רק כשיש חום.. שתקתי.

לגבי הנזילה : הוחלף אטם מכסה שסתומים – גומייה מסריחה (בעברית)..ששלחה את נשמתה לפח מוקדם מהצפוי.

חזרתי בסוף היום, הרכב היה שטוף – קיבלתי מפתחות וזכיתי לברכת הדרך מהחברה במוסך!

חייב לציין לשבח את השירות של מוסך קיה חיפה – אילן נחימוב על הסבלנות והסובלנות כלפי נודניקים כמוני. שווה לנסוע מכרמיאל לחיפה.. ותאמינו לי שנושא השירות כבר לא מובן מאיליו בישראל.. בטוח לא בענף הרכב...

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

טוב לשמוע שתקנו לך את התקלות.

יצא לי לנהוג על רכב כזה בחודש שעבר,זאת הפעם האחרונה שאני יסכים,פשוט זוועה,המתלים קשים בטון,הרכב רועש מכל הכיוונים,הכסא עשה לי כאבי גב אחרי 10 דקות,מרגיש כמו סובארו DL.

פורסם
טוב לשמוע שתקנו לך את התקלות.

יצא לי לנהוג על רכב כזה בחודש שעבר,זאת הפעם האחרונה שאני יסכים,פשוט זוועה,המתלים קשים בטון,הרכב רועש מכל הכיוונים,הכסא עשה לי כאבי גב אחרי 10 דקות,מרגיש כמו סובארו DL.

 

כל אחד לשלו. אני מאוד אוהב את המושבים, והם מאוד נוחים לי. צריך לכוון אותם ואת ההגה נכון ואז הכל טוב. הוא ממש לא רועש מכל הכיוונים, הוא פשוט לא מבודד כמו מרצדס. אפילו רעשי הרוח לא חזקים יותר מהרדיו בעוצמה נמוכה. אפילו המזגן בקושי משמיע רעש. מתלים קשים, זה נכון. אבל הם לא כאלו קשים.

 

 

 

לגבי הנורה עצמה, זה אומר שאין פתרון... :-(

 

אז, LEGACY 1.8, תביעה ייצוגית?

פורסם
כל אחד לשלו. אני מאוד אוהב את המושבים, והם מאוד נוחים לי. צריך לכוון אותם ואת ההגה נכון ואז הכל טוב. הוא ממש לא רועש מכל הכיוונים, הוא פשוט לא מבודד כמו מרצדס. אפילו רעשי הרוח לא חזקים יותר מהרדיו בעוצמה נמוכה. אפילו המזגן בקושי משמיע רעש. מתלים קשים, זה נכון. אבל הם לא כאלו קשים.

 

 

 

לגבי הנורה עצמה, זה אומר שאין פתרון... :-(

 

אז, LEGACY 1.8, תביעה ייצוגית?

 

הכל יחסי בחיים,אני מציע לך לעשות סיבוב למשל בC4 החדשה או בגולף[לא צריך במרצדס] ולקבל אמות מידה אחרות לחלוטין ממה שיש לך עכשיו.

אבל מעבר לזה,הכסא פשוט זוועה,בכל קנה מידה.

פורסם
הכל יחסי בחיים,אני מציע לך לעשות סיבוב למשל בC4 החדשה או בגולף[לא צריך במרצדס] ולקבל אמות מידה אחרות לחלוטין ממה שיש לך עכשיו.

אבל מעבר לזה,הכסא פשוט זוועה,בכל קנה מידה.

 

כאחד שנהג באודי (פעם אחת, רכב חליפי שאבא שלי קיבל מהמוסך שלו) ונסע במספיק מוניות מרצדס, וגם בילה ברכבים של חבריו לעבודה, אני אומר שבהחלט, הרכבים היקרים יותר הרבה יותר נוחים.

 

 

[TABLE=class: grid, width: 500, align: right]

[TR]

[TD]קיה ריו[/TD]

[TD]82,600 ש"ח[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]פולקסוואגן גולף[/TD]

[TD]133,900 ש"ח[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]סיטרואן C4[/TD]

[TD]127,990 ש"ח (אוטומט)[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

 

 

 

 

כן, אני בטוח שאם אני מוסיף 50,000 ש"ח אני מקבל אוטו הרבה יותר טוב.

פורסם

ברור שרכבים יקרים יותר הם מבודדים יותר מרעשים, ונוחים יותר.

במחיר שלו הוא מאוד משתלם, ובאמת, שלא נורא כמו שאתה עושה ממנו, נכון שהוא לא פאר היצירה, אבל מהמון נסיעות של מעל כמה שעות, לא יצאתי עם כאב גב או הרגשתי חוסר נוחות.

 

אגב - תדלוק מאתמול, צריכת דלק של 1 ל17, מדוד ידנית לא לפי המחשב.

פורסם
לא ייתכן שרפידות אחוריות הלכו אחרי 30000 ק"מ .

מניסיון אני יודע שהן הולכות רק ב 100000 וצפונה .

 

 

הרפידות בדגם הזה נשחקות מהר הרבה מעבר לממוצע . ניסו למרוח אותי במוסך בהסבר לסיפור הזה בתואנת "נהג מונית " עם קילומטראז' גבוה . החזקתי "בהמה " אוטומטית (לגאסי אוטומטית מודל 1991 ) ,והרפידות החזיקו פי 2 (לא ביחס לזמן -למרחק) .

אחר כך הסבירו שמדובר ברפידות מהדור החדש שנשחקות מהר יותר כי אינן מכילות אסבסט.

בעוד מספר חודשים מועט האחריות מסתיימת וכשאחליף מוסך ,מן הסתם אגיע עם רפידות תחליפיות שאני ארכוש (לא סיניות ) ואז נראה .

 

 

בברכה

מוטי


×
×
  • תוכן חדש...