Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כאחד שנהג באודי (פעם אחת, רכב חליפי שאבא שלי קיבל מהמוסך שלו) ונסע במספיק מוניות מרצדס, וגם בילה ברכבים של חבריו לעבודה, אני אומר שבהחלט, הרכבים היקרים יותר הרבה יותר נוחים.

 

 

[TABLE=class: grid, width: 500, align: right]

[TR]

[TD]קיה ריו[/TD]

[TD]82,600 ש"ח[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]פולקסוואגן גולף[/TD]

[TD]133,900 ש"ח[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]סיטרואן C4[/TD]

[TD]127,990 ש"ח (אוטומט)[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

 

 

 

 

כן, אני בטוח שאם אני מוסיף 50,000 ש"ח אני מקבל אוטו הרבה יותר טוב.

 

קודם כל הריו שאני נהגתי עליה[כולה 1.4 אוטו} עולה 107,000ש"ח !,ולא 82 אלף..

גם הפולו והC3 נוחות משמעותית מהריו,ופה כבר מדובר על רכבים אפילו יותר זולים מהריו!.

אפילו הטויוטה אייגו שנהגתי עליה לא הייתה קופצנית וקשה כמו הריו,ופה כבר מדובר ברכב הרבה יותר זול, ככה שאין שום קשר למחיר הרכב,מדובר ביכולות של היצרן,פשוט וקל.

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כל אחד לשלו. אני מאוד אוהב את המושבים, והם מאוד נוחים לי. צריך לכוון אותם ואת ההגה נכון ואז הכל טוב. הוא ממש לא רועש מכל הכיוונים, הוא פשוט לא מבודד כמו מרצדס. אפילו רעשי הרוח לא חזקים יותר מהרדיו בעוצמה נמוכה. אפילו המזגן בקושי משמיע רעש. מתלים קשים, זה נכון. אבל הם לא כאלו קשים.

 

 

 

לגבי הנורה עצמה, זה אומר שאין פתרון... :-(

 

אז, LEGACY 1.8, תביעה ייצוגית?

 

אני לא הולך לתבוע אף אחד! במוסך היו בסדר גמור והוכיחו לי שהנורה קיימת ונדלקת.

לא ייתכן שרפידות אחוריות הלכו אחרי 30000 ק"מ .

מניסיון אני יודע שהן הולכות רק ב 100000 וצפונה .

 

לגבי הרפידות, הרכב נוסע בעליות וירידות רוב הזמן. הבעיה שבירידות אני מעדיף שהריפידות יתעייפו במקום ליצור רתע במערכת ההינע (ובלאי מואץ לתושבות המנוע/גיר) עקב הורדת הילוכים להאטת הרכב.. מזל שאני נהג רגוע - אחרת הייתי צריך להחליף כל 15..

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
קודם כל הריו שאני נהגתי עליה[כולה 1.4 אוטו} עולה 107,000ש"ח !,ולא 82 אלף..

גם הפולו והC3 נוחות משמעותית מהריו,ופה כבר מדובר על רכבים אפילו יותר זולים מהריו!.

אפילו הטויוטה אייגו שנהגתי עליה לא הייתה קופצנית וקשה כמו הריו,ופה כבר מדובר ברכב הרבה יותר זול, ככה שאין שום קשר למחיר הרכב,מדובר ביכולות של היצרן,פשוט וקל.

 

 

פולקסוואגן פולו אוטומטית עולה קצת יותר מהריו האוטומטית. סיטרואן C3 אכן עולה קצת פחות מהריו האוטומטית. אבל אם אנחנו משווים דגמים ידניים, אז הריו עדיין הכי זולה מבין כל הדגמים שהבאת.

 

זה נכון בהחלט שהריו זה לא רכב נוח במיוחד. אבל אתה ממש מגזים.

פורסם
פולקסוואגן פולו אוטומטית עולה קצת יותר מהריו האוטומטית. סיטרואן C3 אכן עולה קצת פחות מהריו האוטומטית. אבל אם אנחנו משווים דגמים ידניים, אז הריו עדיין הכי זולה מבין כל הדגמים שהבאת.

 

זה נכון בהחלט שהריו זה לא רכב נוח במיוחד. אבל אתה ממש מגזים.

 

מכיוון שאני נוהג ברכב אחר כל שבועיים,יש לי אמת מידה מעולה ואני נוהג בהרבה מאד דגמים שונים,הריו פשוט זוועה,אין ספק,אני מציע לך לנסות רכבים אחרים,אתה תקבל אמת מידה ריאלית יותר.

בכל מקרה שבוע טוב.

פורסם

gugi,

בעברי למעלה מ 30 שנות נהיגה, ומאות מכוניות עליהן נהגתי.

האוטו האחרון שהחזקתי היה טויוטה לנדקרוזר 100 שהחליף בתורו לנדרובר דיסקברי דגם ES (עם כריות אוויר). היו גם סיטרואנים ופיג'ו שונים.

היום, מבחירה אני עם קיאה ריו. ידנית. האוטו בהחלט מספק רמת נוחות טובה.

היום הקפצתי חבר לביתו. האיש מעל 1.85 ס"מ. הוא התיישב באוטו והתחלנו לנסוע והוא "וואו, מגניב, איזה מושב נוח, איך הוא תופס את הגוף!" הבחור ביומיום מתנייד במאזדה 3.

אם לדעתך הוא מספק רמת נוחות גרועה זה בסדר, זו דעתך. דעתי שונה לחלוטין.

נכון שהוא לא נוח כמו פיג'ו 407, אבל להפוך אותו לזוועה כמו שאתה מתאר - הגזמת בענק.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

יכול להיות שהמושבים פשוט לא מתאימים לכולם? למשל הרבה מאיתנו אוהבים אותם, והרבה מאיתנו שונאים אותם. יש מישהו שחושב שהם סתם בסדר? :lol:

פורסם

אומנם לא נסעתי בריו החדשה אבל אם איכות המושבים לא שונה מזאת של הפורטה אז זה מאכזב מאוד. קיה נפלו בענק עם נוחות הנהג בפורטה,התחלתי לסבול מכאבי גב (אני לא מגזים,הרופא שלי יכול לאמת את דברי) בגלל העדר תמיכה באיזור הגב התחתון והיום אני יושב עם איזה כרית סינית מוזרה מאחורי הגב שהמליצו לי עליה...תאמינו או לא הכאבים נעלמו.

חוץ מזה אחלה רכב :lol:

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
אומנם לא נסעתי בריו החדשה אבל אם איכות המושבים לא שונה מזאת של הפורטה אז זה מאכזב מאוד. קיה נפלו בענק עם נוחות הנהג בפורטה,התחלתי לסבול מכאבי גב (אני לא מגזים,הרופא שלי יכול לאמת את דברי) בגלל העדר תמיכה באיזור הגב התחתון והיום אני יושב עם איזה כרית סינית מוזרה מאחורי הגב שהמליצו לי עליה...תאמינו או לא הכאבים נעלמו.

חוץ מזה אחלה רכב :lol:

 

באולם התצוגה ישבתי גם בפורטה וגם באופטימה. לא ממש שונה. האופטימה הרגישה ממש נוחה, והפורטה אוטו הדבר כמו הריו.

 

תגיד, יש סיכוי שאתה רזה? כי בינתיים כל האנשים שאני מכיר שאהבו את המושבים הם שמנים. (כולל אותי :lol: )

 

בפן יותר רציני, אתה בטוח שאתה יושב ישר כמו שצריך? כי באמת אין שם תמיכה למי שיושב שפוך בכסא.

פורסם

באיזה פורטה ישבת 2012 או 2013? כי הן השתנו אתה יודע...

אני גם שמן :-D אני נוהג כשהכיסא כמעט עד הסוף במרחק,שיפוע קצת למטה בגב וגובהה המושב באמצע הדרך (קשה לי לא לנסות לשבת גבוהה כי לפני חצי שנה הייתי נוהג בקיה קרניבל וביום יום משתמש גם בI800 שם אגב אני מרגיש מצוין).

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם (נערך)
gugi,

בעברי למעלה מ 30 שנות נהיגה, ומאות מכוניות עליהן נהגתי.

האוטו האחרון שהחזקתי היה טויוטה לנדקרוזר 100 שהחליף בתורו לנדרובר דיסקברי דגם ES (עם כריות אוויר). היו גם סיטרואנים ופיג'ו שונים.

היום, מבחירה אני עם קיאה ריו. ידנית. האוטו בהחלט מספק רמת נוחות טובה.

היום הקפצתי חבר לביתו. האיש מעל 1.85 ס"מ. הוא התיישב באוטו והתחלנו לנסוע והוא "וואו, מגניב, איזה מושב נוח, איך הוא תופס את הגוף!" הבחור ביומיום מתנייד במאזדה 3.

אם לדעתך הוא מספק רמת נוחות גרועה זה בסדר, זו דעתך. דעתי שונה לחלוטין.

נכון שהוא לא נוח כמו פיג'ו 407, אבל להפוך אותו לזוועה כמו שאתה מתאר - הגזמת בענק.

אני רשמתי את החוויה שלי מהרכב,זה לא כולל רק את המושב שרחוק 11 דרגות משל 407,המתלים קשים כמו בטון,והרכב פשוט רועש,בקיצור,חוויה מאד שלילית.

מי שחושב שהוא בסדר שיהנה.

עריכה אחרונה על ידי GUGY
  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לאחרונה רכשתי קיה ריו סדאן ידנית...

רק לעדכנכם חברים..

יש שעון טמפרטורת מנוע!!

וזה עוד בדגם בגימור הזול המיועד לעניים כמוני. (-:

העיקר שכבר קיבלתי מקוריאה ידית הילוכים מקורית מעור (18$) וההגה מעור יוזמן בקרוב (כולל מתגי קרוז קונטרול...)

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם
לאחרונה רכשתי קיה ריו סדאן ידנית...

רק לעדכנכם חברים..

יש שעון טמפרטורת מנוע!!

וזה עוד בדגם בגימור הזול המיועד לעניים כמוני. (-:

העיקר שכבר קיבלתי מקוריאה ידית הילוכים מקורית מעור (18$) וההגה מעור יוזמן בקרוב (כולל מתגי קרוז קונטרול...)

צביקה שלך מנוע 1.4 והחבר'ה פה עם מנוע 1.25 כך שיכול להיות שבגלל זה ההבדל.

 

אל תשכח לעדכן עם תמונות לאחר החלפת ההגה, מעניין איך זה יעבוד והאם בקרת השיוט תופעל.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

תתחדש וסע בדרכים טובות, רכב מקסים.

אהבתי את החבילה, חשבתי להחליף את שלי באחת כזו..

בסוף העדפתי לחכות עוד קצת, אולי תהיה מתיחת פנים בקרוב.

 

תעדכן לגבי צריכת הדלק..

 

* לגבי שעון החום - ביום ו' הייתי בסוכנות, ומהתרשמות זריזה שמתי לב שלמעט הפיקנטו - היבואן התחיל לייבא את כל הדגמים עם שעון חום.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
צביקה שלך מנוע 1.4 והחבר'ה פה עם מנוע 1.25 כך שיכול להיות שבגלל זה ההבדל.

כספר, אני לא יודע כמה אתה מכיר את הדגמים של קיה, אבל אצלי ב 1.2 ידנית, הכי פשוטה שיש, שעוד לא סגרה שנה על הכביש- יש מד חום לטמפרטורת המנוע.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 


×
×
  • תוכן חדש...