Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעניין אותי (יותר מסתם) לדעת, האם יש כאן משלמי ארנונה שמשלמים את כל הסכום השנתי מראש ?

ממש עכשיו - עת חורף הגיע, גוע תגיע גם הארנונה השנתית (אצלי היא כבר פה וטרם פתחתי).

בנוסף - ההידיינות השנתית עם האישה - אני טוען שכדאי לשלם מראש ושיילכו לכל הרוחות ואשתי טוענת - לשלם כל חודשיים (ושיילכו לכל הרוחות).

בשנה-תיים-שלוש האחרונות - קיבלתי את דעת רעייתי ושולם כל חודשיים בחודשם, ביום האחרון לתשלום...

נכון. ה"הנחה" שנותנת הרשות על תשלום מראש היא זעומה שלא לומר בזיונית.

כ"כ - ממש כמו שהמשכורת שלנו עולה כל שנה - כך גם הארנונה :?

מצד שלישי - אני מעדיף (ויכול כרגע) לשלם מראש ולהפטר מזה (ושיילכו וכו').

מצד רביעי - הדבר הראשון שעשה ראש העיר החדש - זה להעלות את הארנונה (חו"ח לא להתייעל. זה קשה...).

מה אתם עושים השנה עם המכה הזו ?

alfa 156 2.5.

פורסם

שיטתה חישוב של עליית הארנונה היא על ידי מדד המשלב 50% אינפלציה ו- 50% עלית שכר במשק.

אני לא משלם מראש וגם לא משקיע מחשבה רבה בכדאיות של התשלום מראש מכיוון שאת הארנונה מעלים בראשית השנה.

 

זו שאלה המזכירה לי בדיחה עתיקה (אזהרה: שוביניזם/סקסיזם/טעם רע):

הכלה שאלה את אימה אם לשכב בליל כלולותיה על הגב או על הבטן. השיבה האם: זה לא משנה, כך או כך י*##&ו אותך.

פורסם

את אותה הנחה (2%) תוכל לקבל אם תחתום על הוראת קבע. זה מה שעשיתי לפני די רבה שנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

דרך אגב, ארנונה אפשר להעלות בצורה רטרואקטיבית וכבר קרו מקרים כאלו.

כלומר, בשנה לאחר התשלום יש עוד תשלום לשנה הקודמת.

 

גם לא צריך לשלם ביום האחרון לתשלום(סיכוי לשכחה), משלמים באינטרנט בכרטיס אשראי ביום שהחיובים יורדים על מנת לקבל עוד חודש אשראי, או אפילו ביום קבלת הדואר, אם תאריך התשלום לפני יום החיוב של האשראי.

 

כמובן, אם יש לך כסף, אתה מוזמן לתת להם הלוואה בריבית נמוכה.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

בדיוק לפני כמה ימים שילמתי - מראש.

אמנם ההנחה היא זעומה עד ביזיונית, אבל החודש יכולתי להרשות לעצמי לשלם את כל התשלום - מעדיף להיפטר בזה ב"זבנג וגמרנו".

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

לא כל הרשויות נותנות הנחה.

 

בחולון למיטב זכרוני יש הנחה.

 

בתל אביב אין הנחה על תשלום מראש - אז אני משלם כל חודשיים.

 

אני מוכן לתת לעירייה הלוואה בריבית של 2%+מדד, אבל 0%+מדד זה כבר טפשי.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

הכל תלוי בגובה ההנחה ובאלטרנטיבות.

 

 

איפש שיש הנחה שיותר גבוהה מהתשואות שאני מקבל במקומות אחרים אני משלם מראש (בכל דבר ולא רק ארנונה). אם יש את הכסף זמין ונשאר אחר כך מספיק זמין לקטסטרופה לא צפויה (דוד שהתפוצץ/ גיר ששבק/מקרר שמת וכו') אז מעדיף לשלם מראש.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מה זה משנה? ככה או ככה תשלם.

אני בחולון משלם כל חודשיים שמגיעה הארנונה. אין לי שום סיבה או תמריץ אמיתי לשלם להם מראש. בשביל 2 פאקינג % הנחה,

אני אפילו לא מתאמץ גם אם יש לי את הכסף.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

ערן, ההבדל הוא 2%+מדד.

 

כשאתה משלם כל חודשיים הסכומים צמודים למדד.

כשאתה משלם מראש אז הסכום הידוע בתחילת השנה הוא הסכום הסופי בלי קשר למדד.

 

 

לדעתי בהנחה של 2% ובסביבת הריבית האפסית הנוכחית - כדאי מראש.

איזה השקעה בטוחה לחלוטין יש לך שנותנת 2% מעל המדד?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

יכול להיות שאתה משלם ארנונה יקרה, אז אולי כדאי.

 

הארנונה שלי היא 500-550 ש"ח דו חודשי. תכפיל ב6 כלומר 3600 ש"ח שנתי. 2% מזה נותן לי כמה? 70 ש"ח הנחה?

ומה כבר המשחק של המדד? עזוב, לי לא שווה את המאמץ.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

היתרון הגדול בתשלום מראש הוא שאתה לא צריך להתעסק עם זה ולזכור לשלם במשך כל השנה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

נהג לילה - איך אפשר לשכוח את התשלומים הדו חודשיים האילו, במיוחד כשהם מגיעים ביום שישי ?

זה הדבר שבטוח שיגיע אליך.

נראה לי גם כן, שלא שווה את המאמץ לשלם בתשלום אחד (ועוד יותר יפה, נראה לי לשלם בדו חודשים, באשראי, ביום-יומיים האחרונים לתשלום).

ככה יאה למי שמעלה את הארנונה (כל שנה).

alfa 156 2.5.

פורסם

ביום יומיים האחרונים?

למה?

כדי סתם להתגרות בגורל?

הרי מי שוחה ליום-יומיים האחרונים תמיד יגלוש גם לאיחור של יום-יומיים פשוט בגלל שכחה.

 

משלם ברגע שזה מגיע וזהו.

ממילא זה מגיע בתחילת חודש אי זוגי כאשר צריך לשלם עד סוף החודש.

אז בכל מקרה התשלום ירד באשראי בשני לחודש הזוגי.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
יכול להיות שאתה משלם ארנונה יקרה, אז אולי כדאי.

 

הארנונה שלי היא 500-550 ש"ח דו חודשי. תכפיל ב6 כלומר 3600 ש"ח שנתי. 2% מזה נותן לי כמה? 70 ש"ח הנחה?

ומה כבר המשחק של המדד? עזוב, לי לא שווה את המאמץ.

 

זה לא 70 ש"ח, זה הרבה יותר כשאתה לוקח 2 אחוז מהארנונה, ועוד 2 אחוז מהבנק, ועוד 2 אחוז מבית ספר של הילדים, ועוד 2 אחוז מהמכולת וכ"ו. סוף שנה זה מצטבר לסכומים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אז בכל מקרה התשלום ירד באשראי בשני לחודש הזוגי.

 

אתה יכול לבחור יום חיוב אחר - 2,5,10,15,20 בחודש. בעבר נהגתי "לשחק" עם התאריכים כדי לצמצם את המינוס, כיום אני משלם ברגע שחחשבונות מגיעים.

אני משתדל להמנע מהוראות קבע, היוצא מהכלל היחיד הוא הארנונה אשר משולמת בהוראת קבע, זכר לימים רעים שבהם אותם 2% היו משמעותיים .

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...