Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, הייתי בטוח שאני יקנה מגבר של לאנזר 424 אבל בסוף נגזלה ממני האפשרות...

 

אז אני כרגע נאלץ לבחור מגבר אחר, אם תוכלו לתת את הדעת על אחד מאלה בבקשה :)

 

מאגנט קלאסיק XL 4000

מאגנט THE ROCK 800

מאק אודיו Z4100

קאדנס Q4000

פלטינום אודיו V12/1200W/המוצר שיש להם בארץ עם 3 שמות שונים, בכל מקרה 1200W...

בוס אודיו 2900

מוביל מדיה 1200W (הכחול הזה...)

 

ואני מניח שזה פחות או יותר כל מה שהשוק מציע.

הפלטינום הכי זול ב600 ש"ח ונכון לכרגע הוא הבחירה המובילה שלי, מייד אחריו נמצא המק אודיו4100 שיקר יותר אבל נראה כמו פשרה טובה בין מחיר לתועלת.

 

ואם אתם שואלים מה אני רוצה להגביר אז מורל פולס 6.5 מקדימה ומאחורה קנווד 280W או 300W או במקרה ואני אחליט שמתאים לי סאב וופר אז כנראה באזוקה הצבעוניים האלה החדשים (150W) או הרוקפורט 4312.

 

 

 

תודה ענקית לעוזרים

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

מה התקציב ?

 

(ואני מאוד שמח שנגזלה ממך האופציה לרכוש -לאנזר- היה קשה לי לא להביע את שימחתי ! :) )

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לפי המגברים שהצעתי בעצמי אפשר לראות שבהחלט לא מעל 1000 ובהחלט מועדף עד 800, מאד מועדף :)

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

יש לי ניסיון חיובי עם מאגנט, היתי ממליץ לך לחפש בתקציב הנל את המגברים הנל:

 

מאגנט XCITE, בלאופנקט GTA.

 

נותנים תמורה יפה, לגבי שאר הסדרות של מאגנט שהצגת, אין לי ניסיון עימם.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

הפלטיניום הבוס והמוביל אודיו - תתרחק!

מגנט קדנס ומאק אודיו כמה רמות מעליהם.

 

ה4100 ש"ל מאק אודיו הוא מגבר ממש חדש ו80 X 4 רמס לערוץ ואני אישית אוהב את המוצריהם שלהם.

לפי דעתי הכי משתלם.

לא הייתי שולל ומשווה בין שאר הדגמים של המגנט שבזמן האחרון מאוד מפתיעים לטובה!

פורסם

סתם מתוך סקרנות, באיזו נקודה בשלב פסי הייצור של מאגנט, הם לא הפתיעו , אותך ספציפית,

לטובה \ או לרעה ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ושכחתי לציין שאני כרגע שוקל גם את הפייל (יש שני דגמים 1000 ואט, אחד כזה שקוף והשני חיכוי של סוני..)

שניהם באיזור ה750

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

בגלל ששמעת אותו מול מגברים אחרים או בגלל החברה?

 

ואני מאמין שרוב המגברים פה נותנים בערך אותו הספק ההבדל הוא רק בשם של החברה ואולי באמינות

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

ומה לגבי הפיילים? הבנתי שיש להם מגברים לא רעים...

 

ואם מישהו יכול לומר מה ההבדל בין שני הדגמים שנמכרים בארץ, שניהם 1000 אחד שקוף וכחול והשני עם איקס אדום

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

×
×
  • תוכן חדש...