Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

ראשית אציין שביצעתי חיפוש.

ברשותי הרכב הנ״ל בגימור Comfortline TDI 110 אם זה משנה.

לאחרונה הנסיעה נהייתה קצת קופצנית והבולם הקדמי שמאלי החל לנזול.

החלטתי על החלפת בולמים.

הרכב עבר כ337KKM ולפי התיעוד של הטיפולים (מוסך פליקס מהיום הראשון שלו עד שהגיע אליי. יד ראשונה) הוחלף רק הבולם הקדמי ימני עקב מכה.

את ההחלפה אני מבצע לבד בעזרת חבר.

השאלה שלי היא האם יש משהו שכדאי להחליף באותו מעמד והאם להחליף גם קפיצים? כריות בולמי הוחלפו לפני כ15KKM.

לגבי הדגמים : ראיתי באיזיטרוניק של בוש שמופיעות החברות ZF, Boge וSachs.

מה עדיף ואיזה דגם? כמו כן אני מתכנן לרכוש את הבולמים בצנטרל ת״א. האם יש מקום שמתמחה בבולמים ויהיה יותר זול?

תודה.

VW MK5 Golf 2.0TDI

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הקפצה.

בולמים אחוריים וקדמיים. אני הולך על זקס.

אני מזמין 4 בולמים ואת הברגים ואומים שצריך להחליף.

יש עוד משהו שאני יצטרך?

VW MK5 Golf 2.0TDI

פורסם

זקס ו boge הם oem, נפוץ מאוד אצל גרמניות.

ממליץ גם להחליף כריות בולם אם יש צורך הפירוק כבר נעשה בלאו הכי. שקלת גם להחליף קפיצים? הרכב ישן, יחסית שקוע ככל הנראה ועייפות החומר עד עשתה את שלה. לדעתי סט חדש יעבוד בהרמוניה בהשוואה לקפיצים ישנים.כמובן שאשמח לשמוע גם דעות מנוגדות

M-TECH E46

פורסם

אם הרכב לא עבר תאונה או מקרה של חבלה רצינית נפילה לבור וכו' - אין טעם להחליף קפיצים .

 

במידה והמוסך או אתה זיהתם בעיה גם בקפיצים , כדאי לגשת לעוד מוסך לבדיקה ואימות .

לדעתי כדאי לבצע את העבודה במוסך ולא לבד .

 

בבדיקה במוסך בדקו גם את כריות הבולמים הקדמיים אם צריכים החלפה .

אחרי בדיקה והיתייעצות במוסך - תן למוסך להזמין את החלקים - כך תשמר לך אחריות על העבודה והחלקים .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

את החלקים אני מזמין דרך סוכן שעובד עם אבא שלי.

הוצע לי בולמי מונרו קדמיים + אחוריים ב900 ש"ח.

אני יותר פוזל לכיוון זקס. מה עדיף? העדיפות שלי היא לנוחות נסיעה.

כריות בולמים הוחלפו לא מזמן אצל רון, נדמה לי ללמפרדר אם אני לא טועה. בכל מקרה איכותי.

 

הקפיצים קצת חורקים עכשיו אבל חוץ מזה הם בסדר. אני מצבע את ההחלפה. חבל לשלם סתם כסף על משהו שאני יכול לעשות לבד.

VW MK5 Golf 2.0TDI

פורסם

למפורדר טובים. אין סיבה לא להשתמש בהם.

בנוגע לבולמים, מצטער, אך לא אוכל לחוות דעה לכאן או לכאן.

 

הזקס הגיעו על הרכב שלי במקור, לא יכול להגיד יותר מזה.

M-TECH E46

פורסם

דיברתי עכשיו עם הספק של החלקים.

הוא הציא לי קדמיים זקס ב750.

אחוריים מונרו 400.

קדמיים מונרו 500 (דגם הרגיל)

קדמיים מונרו 600 (דגם ריפלקס).

 

אחוריים הוא אומר שאין זקס.

 

מה עדיף?

VW MK5 Golf 2.0TDI

פורסם

עדיף זקס, מסוג סופר טורינג, על גז.

ותקנה מספק שיכול להביא לך את כל הארבעה. לא לערבב יצרנים.

קפיצים כמו שאמרו לך אין סיבה להחליף.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

שאל את רון אם הוא מוכן למכור לך, הוא מרכיב זקס לפי המלצות של חברים כאן

פורסם (נערך)

בסופו של דבר הוחלט על רביעית בולמים של זקס מדגם סופר טורינג.

הספק כרגע בודק לי על מחיר.

בלדיקו אמרו לי שעולה קדמי 490 ש"ח ואחורי 384 ש"ח לאחד.

באיביי מצאתי ב410 ש"ח בערך קדמי ו360 ש"ח אחורי.

 

מה אתם אומרים?

עריכה אחרונה על ידי yossi1290

VW MK5 Golf 2.0TDI

פורסם

נשמע מחיר סביר. יש גם יבואן בשם אמפייר אוטומוטיב, ואני מאמין שגם מוסך רון יודע להשיג אותם. תבדוק.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

×
×
  • תוכן חדש...