Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

עקב הופעה של נורת חום מנוע בגולף ( שנת 2000 מנוע 2.0 אוט' )

עצרתי לבדוק מה קורה התברר לי שהיו חסרים מים במיכל ( מוזר אני מקפיד למלא )

אחרי מילוי וכעבור בערך שבוע שוב אותה תופעה בנקודה הזאת כבר נסעתי למוסכניק שלי והצצנו במה שקורה שם

מתברר שיש נזילה.. למזלי הרב מאוד העסק לא מהרדיאטור עצמו אבל הנזילה היא מהצינור הראשי שמתחבר לרדיאטור

המוסכניק אמר לי להשיג את החבק\מחבר הזה שלא אמור לעלות יותר מידי

והזהיר אותי שעבודה כזאת אי אפשר לדעת במאה אחוז שתצליח מכיוון שהצינור ישן ופירוק שלו יכול לעקם עסק חשוב מאוד ולפגוע ברדיאטור עצמו

על כל מקרה אני צריך להשיג את החלק הזה ואין לי מושג מאיפה

אז אם תוכלו לעזור לי להפנות אותי למקום שיכול למכור את זה

 

hljyjliyywjj.jpg

yi0oydtm4zmj.jpg

2ojunnnmdm5m.jpg

 

תודה מראש לכולם :)

פורסם

זה שאתה מוסיף באופן קבוע נוזל קירור הדבר בהחלט מצביע על מערכת קירור לא תקינה.

צינור וגם חבק חדש תוכל לרכוש במחסן של צ'מפיון או לקפוץ לחבר הפורום מוסך רון לביצוע התיקון.

למיטב זיכרוני קוטר החבק 40 מילימטר.

 

בכול מקרה רצוי גם להחליף את האטם בין הצינור לרדיאטור מכיוון שייתכן מאוד שהנזילה נגרמת כתוצאה מאטם בלוי.

איזה כייף לי :)

פורסם

הניפל או צינור היציאה מהרדיאטור הוא חלק מהרדיאטור ולא ניתן להחליפו.

 

יש צורך לפרק את הצינור ולבדוק מהי הסיבה לנזילה או כפי שכתבתי קודם לכן בחלק מהדגמים קיים אטם בין הצינור לרדיאטור וייתכן שהנזילה היא תוצאה של אטם בלוי כמו בתמונה המצרפת.

radiator_hose_connector_o_ring_oem_n_907_653_01_n90765301.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

למה המוסכניק שלך לא מספק את החלקים ?

 

אני מצטרף להמלצה לגשת לרון בת"א - מומחה ב VW.

 

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

תודה לכולם על התגובות

יש טלפון מסויים שאפשר להתקשר ולבדוק לגבי החלק הספציפי הזה ?

ואני מודע למוסך רון שאני שומע עליו רק דברים טובים אבל נסיע לתל אביב היא קצת בעייתית בשביל דבר כזה לדעתי

  • ספונסר פורום
פורסם

כמו שנאמר לך כאן הבעיה הינה באטם הגומי של המחבר הזה .

אטם גומי מקורי יש לי במלאי ומחירו 12 שח לפני מעמ .

לפעמים בזמן פרוק המחבר, הוא יסדק או ישבר ,מחבר כזה שכולל בתוכו גומיה

יש לי במלאי ומחירו כ 110-140 שח לפני מעמ אני לא זוכר בדיוק .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
מנפלאות הפלסטיק של פולקסווגן....

ואיך התגובה שלך תורמת לאשכול ?

 

אל תשכח שהרכב כבר 13-14 שנים על הכביש ובטח עם 150K+ אז בהחלט ייתכן שדברים מתקלקלים.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...