Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה פרלוד 2200


bender
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל מי שיודע\יש ניסיון

איך הרכב מבחינת הגה ?שלדה?התנהגות כללית?כוח?

ובכלליות

אני יודע שהוא רק אוטומט

מה ההספק?

תודה מראש!

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

מבחינת מנוע זאת הונדה מבחינת שילדה היא לא משהו ולפי מה שכתוב ב"אוטו" היא לא מספיק ספורטיבית

בסך הכל מכונית טובה ולדעתי יפה אבל באה רק באוטומטי בארצנו הקטנה ולא מספיק ספורטיבית

מכונית לפוזה ובשביל "לתת בראש" ברמזורים...

אההה פרט חושב ששכחתי כמעט

לוקחת לא מעט דלק :!:

 

לגבי הספק 185 כ"ס ביצועים נחמדים של 8.5 מ 0 ל 100 ומהירות סופית של 228 קמ"ש

אני שונא את הקיץ!

פורסם
מבחינת מנוע זאת הונדה מבחינת שילדה היא לא משהו ולפי מה שכתוב ב"אוטו" היא לא מספיק ספורטיבית

בסך הכל מכונית טובה ולדעתי יפה אבל באה רק באוטומטי בארצנו הקטנה ולא מספיק ספורטיבית

מכונית לפוזה ובשביל "לתת בראש" ברמזורים...

אההה פרט חושב ששכחתי כמעט

לוקחת לא מעט דלק :!:

 

לגבי הספק 185 כ"ס ביצועים נחמדים של 8.5 מ 0 ל 100 ומהירות סופית של 228 קמ"ש

 

הוא כתב מנסיון למקרה שלא שמת לב...

 

את מה שכתוב באוטו אנחנו יכולים לקרוא לבד..

.

לא מספיק ספורטיבית - מעניין איך כבודו הגיע למסקנה?

 

מכונית "לתת בראש"? עם 8.5 למאה?

 

לוקחת לא מעט דלק.. ממש מחקר ממצא על הנושא ...

 

 

 

בפעם הבאה יש דברים שהשתיקה יפה להם

( אצלך זה בכול המקרים)...

פורסם

כבר שאלו עליה כמה פעמים, תעשה חיפוש ב Y-NET תמצא כמה פרטים...

בכל אופן, מנסיון(לא היתה לי כזו, אבל היה כזה אוטו לחבר, ויצא לי לנהוג עליה כמה פעמים), אוטו נחמד, לדעתי לא יותר מידי ספורטיבי, ישיבה לא הכי נוחה,

והרכב צפוף. אומנם הוא אוטו' אבל הוא דיי חזק, כולל בפתיחה. תיבה אוטו' מעולה.

האוטו אמין מאוד, למרות שהוא היה יחסית חדש כך שקשה לקבוע, לא עשה שום בעיה הכי קטנה,רק טיפולים וזהו, אין קרקושים, אין צקצוקי פלסטיק, לסיכום אוטו חביב, לא יותר.

פורסם
מבחינת מנוע זאת הונדה מבחינת שילדה היא לא משהו ולפי מה שכתוב ב"אוטו" היא לא מספיק ספורטיבית

בסך הכל מכונית טובה ולדעתי יפה אבל באה רק באוטומטי בארצנו הקטנה ולא מספיק ספורטיבית

מכונית לפוזה ובשביל "לתת בראש" ברמזורים...

אההה פרט חושב ששכחתי כמעט

לוקחת לא מעט דלק :!:

 

לגבי הספק 185 כ"ס ביצועים נחמדים של 8.5 מ 0 ל 100 ומהירות סופית של 228 קמ"ש

 

הוא כתב מנסיון למקרה שלא שמת לב...

 

את מה שכתוב באוטו אנחנו יכולים לקרוא לבד..

.

לא מספיק ספורטיבית - מעניין איך כבודו הגיע למסקנה?

 

מכונית "לתת בראש"? עם 8.5 למאה?

 

לוקחת לא מעט דלק.. ממש מחקר ממצא על הנושא ...

 

 

 

בפעם הבאה יש דברים שהשתיקה יפה להם

( אצלך זה בכול המקרים)...

 

בקשר לפרליוד אני לא יודע יותר מדי...

 

אבל לירן, מספיק, בחיית, הילד מנסה לעזור - אז לא צריך לקטול אותו על כל דבר שגוי או משהו שנובע מחוסר ניסיון שהוא אומר. לדעתי היית צריך לתקן אותו, ותו לא.

לא ממש מוצא חן בעיני הקטילות פה, על ה"קטנים" - אפילו שזה "בצחוק".

 

bender, מצטער שלא התייחסתי לשאלתך, למרות שאינני יודע משהו על הפרליוד :lol:

 

תומר, מסטול כמו תמיד אחרי יום שישי מוגדש באלכוהול |מסטול| (אין לי כח אפילו לפתוח את "ראה עוד סמיילים").

 

עריכה:

 

פרליוד יפה שתפסתי בר"ג...

 

11794541.prelude_front.jpg

172

פורסם

...באיזשהו מקום מהצד הוא מזכיר קצת קצת סקיילין לא ??? :?

בכל אופן נסעתי פעם אחת בפרלוד , לא נהגתי אבל האוטו מאיץ יפה ושאמרו שהמנוע כמו "הונדה" התכוונו ל rev range , מנוע שמנתק מעל 7K טור , לא הייתי אומר שזאת מכונית ספורטיבית , אולי נראית ככה , יפה לא ?

אלפא רומיאו , הנעה אחורית V6 24v Twin-Turbo

פורסם
מבחינת מנוע זאת הונדה מבחינת שילדה היא לא משהו ולפי מה שכתוב ב"אוטו" היא לא מספיק ספורטיבית

בסך הכל מכונית טובה ולדעתי יפה אבל באה רק באוטומטי בארצנו הקטנה ולא מספיק ספורטיבית

מכונית לפוזה ובשביל "לתת בראש" ברמזורים...

אההה פרט חושב ששכחתי כמעט

לוקחת לא מעט דלק :!:

לגבי הספק 185 כ"ס ביצועים נחמדים של 8.5 מ 0 ל 100 ומהירות סופית של 228 קמ"ש

הוא כתב מנסיון למקרה שלא שמת לב...

את מה שכתוב באוטו אנחנו יכולים לקרוא לבד...

לא מספיק ספורטיבית - מעניין איך כבודו הגיע למסקנה?

מכונית "לתת בראש"? עם 8.5 למאה?

לוקחת לא מעט דלק.. ממש מחקר ממצא על הנושא ...

בפעם הבאה יש דברים שהשתיקה יפה להם

( אצלך זה בכול המקרים)...

 

בקשר לפרליוד אני לא יודע יותר מדי...

אבל לירן, מספיק, בחיית, הילד מנסה לעזור - אז לא צריך לקטול אותו על כל דבר שגוי או משהו שנובע מחוסר ניסיון שהוא אומר. לדעתי היית צריך לתקן אותו, ותו לא.

לא ממש מוצא חן בעיני הקטילות פה, על ה"קטנים" - אפילו שזה "בצחוק".

bender, מצטער שלא התייחסתי לשאלתך, למרות שאינני יודע משהו על הפרליוד :lol:

תומר, מסטול כמו תמיד אחרי יום שישי מוגדש באלכוהול |מסטול| (אין לי כח אפילו לפתוח את "ראה עוד סמיילים").

 

לא. הילד לא ידע. הילד לא היה צריך לכתוב. נ-ק-ו-ד-ה. בנדר לא חיפש "אולי" ו"נראה לי", הוא חיפש תשובות. אם כל אחד יכתוב שפעם הוא ראה פרלוד שעשתה סיבוב ב-180 ולכן היא מכונית ספורטיבית, לא יצא מזה כלום.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אין לי בעיה עם "הקטנים " בפורום , אבל ברגע שזה מגיע

לדברי שטויות , וכמובן מחוסר נסיון

אז יש לי בעיה , בעיה קשה...

אני לא נסעתי לדוגמא על פרלוד , אבל חיפוש של 2 דקות ברשת היה מניב לי יותר

תוצרות מאשר הוא כתב...

הסתכלת בהודעה בייעוץ ברכישת רכב , שלמי שאין רשיון לא ישמיע את דעתו...

מה גם שהילד הספציפי הזה כותב שטויות כבר דיי הרבה זמן

פורסם
אין לי בעיה עם "הקטנים " בפורום , אבל ברגע שזה מגיע

לדברי שטויות , וכמובן מחוסר נסיון

אז יש לי בעיה , בעיה קשה...

אני לא נסעתי לדוגמא על פרלוד , אבל חיפוש של 2 דקות ברשת היה מניב לי יותר

תוצרות מאשר הוא כתב...

הסתכלת בהודעה בייעוץ ברכישת רכב , שלמי שאין רשיון לא ישמיע את דעתו...

מה גם שהילד הספציפי הזה כותב שטויות כבר דיי הרבה זמן

 

תגיד לירן,

 

נראה לך שגם הפרלוד לא אמינה כמו הסיויק 96?

 

כי שמעתי שמועות שגם שם עפות אנטנות... :lol::lol:

פורסם
אין לי בעיה עם "הקטנים " בפורום , אבל ברגע שזה מגיע

לדברי שטויות , וכמובן מחוסר נסיון

אז יש לי בעיה , בעיה קשה...

אני לא נסעתי לדוגמא על פרלוד , אבל חיפוש של 2 דקות ברשת היה מניב לי יותר

תוצרות מאשר הוא כתב...

הסתכלת בהודעה בייעוץ ברכישת רכב , שלמי שאין רשיון לא ישמיע את דעתו...

מה גם שהילד הספציפי הזה כותב שטויות כבר דיי הרבה זמן

 

תגיד לירן,

 

נראה לך שגם הפרלוד לא אמינה כמו הסיויק 96?

 

כי שמעתי שמועות שגם שם עפות אנטנות... :lol::lol:

 

נו גיא, ואתה עוד מתפלא שהרכב נכנס לקטגוריית ה"לא ספורטיבי"? :lol:

L'amour Toujours

פורסם
מבחינת מנוע זאת הונדה מבחינת שילדה היא לא משהו ולפי מה שכתוב ב"אוטו" היא לא מספיק ספורטיבית

בסך הכל מכונית טובה ולדעתי יפה אבל באה רק באוטומטי בארצנו הקטנה ולא מספיק ספורטיבית

מכונית לפוזה ובשביל "לתת בראש" ברמזורים...

אההה פרט חושב ששכחתי כמעט

לוקחת לא מעט דלק :!:

לגבי הספק 185 כ"ס ביצועים נחמדים של 8.5 מ 0 ל 100 ומהירות סופית של 228 קמ"ש

הוא כתב מנסיון למקרה שלא שמת לב...

את מה שכתוב באוטו אנחנו יכולים לקרוא לבד...

לא מספיק ספורטיבית - מעניין איך כבודו הגיע למסקנה?

מכונית "לתת בראש"? עם 8.5 למאה?

לוקחת לא מעט דלק.. ממש מחקר ממצא על הנושא ...

בפעם הבאה יש דברים שהשתיקה יפה להם

( אצלך זה בכול המקרים)...

 

בקשר לפרליוד אני לא יודע יותר מדי...

אבל לירן, מספיק, בחיית, הילד מנסה לעזור - אז לא צריך לקטול אותו על כל דבר שגוי או משהו שנובע מחוסר ניסיון שהוא אומר. לדעתי היית צריך לתקן אותו, ותו לא.

לא ממש מוצא חן בעיני הקטילות פה, על ה"קטנים" - אפילו שזה "בצחוק".

bender, מצטער שלא התייחסתי לשאלתך, למרות שאינני יודע משהו על הפרליוד :lol:

תומר, מסטול כמו תמיד אחרי יום שישי מוגדש באלכוהול |מסטול| (אין לי כח אפילו לפתוח את "ראה עוד סמיילים").

 

לא. הילד לא ידע. הילד לא היה צריך לכתוב. נ-ק-ו-ד-ה. בנדר לא חיפש "אולי" ו"נראה לי", הוא חיפש תשובות. אם כל אחד יכתוב שפעם הוא ראה פרלוד שעשתה סיבוב ב-180 ולכן היא מכונית ספורטיבית, לא יצא מזה כלום.

 

רוני

 

אני כתבתי את מה שכתבתי מתוך קריאה ב"אוטו" ומזה שנסעתי בפרלוד

הוא שאל מה ההספק ועניתי ושאל עוד כמה שאלות שעליהם עניתי את מה שאני יודע

יכולתי אולי לא להגיב ולחכות שמישהו אחר יכתוב לו

או שיכולתי לכתוב 185 כ"ס וזהו

אז כתבתי 185 כ"ס ועוד פרטים שאני יודע

עכשיו לירן\רוני אם אתם כבר מבקרים אז אל תקטלו

ביקורת בונה

שמעתם על זה פעם :?:

קטילה לא עוזרת כלום רק מעליבה :!:

אני שונא את הקיץ!

×
×
  • תוכן חדש...