Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך את עזרתכם אני כנראה הולך לסגור על יונדאי I20 ידנית 0 קילומטר, ורציתי לשאול האם זה נורמלי לבקש מהחברה כל מיני הטבות כמו מרימי שמשות נעילה מרכזית וקודנית.. או שזה לא מקובל ואין מצב שאני יצליח..

בתודה מראש!!

פורסם

הכל אפשרי ובר ביצוע כמובן שזה תלוי בכושר המיקוח שלך מול סוכן המכירות.אם יענו לך בשלילה תגיד בלי להתבייש

שאתה הולך לחברת ליסינג אחרת ושם יש לך הצעה יותר הגונה.בדוק זה עובד,השאר תלוי בך.

פורסם

בטח מקובל, רוב הסיכוי שתקבל חיישני רוורס כי זה הכי זול.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
בטח מקובל, רוב הסיכוי שתקבל חיישני רוורס כי זה הכי זול.

זה הקטע שחיישני רוורס פשוט לא מעניינים אותי.

אני חייב קודנית מרימי שמשות ושלט

פורסם
זה הקטע שחיישני רוורס פשוט לא מעניינים אותי.

אני חייב קודנית מרימי שמשות ושלט

 

אפשר לשאול מאיזה חברה אתה קונה?

אני למשל יודע שאלבר מוכרים יונדאי ללא שלטים (גם 0ק''מ) אבל כשקנינו מהם את היונדאי שלנו קיבלנו מהם זוג שלטים לנעילה מרכזית במתנה.

הכל תלוי באמת ביכולת המיקוח שלך ,אני למשל קיבלתי 2 שלטים עם קוד מובנה על השלט (שלט משולב עם קודנית)+4 מחזיקי מפתחות עם הצפרדע של אלבר+10 רייחנים של אלבר :lol: :lol: :lol:

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

4 מחזיקי מפתחות עם הצפרדע של אלבר+10 רייחנים של אלבר :lol: :lol: :lol:

 

וואלה בעצי הריח פשוט הורדת להם את התחתונים :lol: :lol: :lol:

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
וואלה בעצי הריח פשוט הורדת להם את התחתונים :lol: :lol: :lol:

 

ראית מה זה :wink::roflmao:

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

מעולם לא הבנתי מה בדיוק ההתלהבות ממרימי שמשות?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
וואלה בעצי הריח פשוט הורדת להם את התחתונים :lol: :lol: :lol:

לא לדאוג עם כל המכוניות,שיש להם במגרשים בטוח שיש להם תקציב לקנות הרבה זוגות חדשים 8)

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אז זהו חברה..

לקחתי יום חופש נסעתי לעיר הרכבים בגלילות לחברה יחסית ידועה.. שבטלפון אמרו לי על הפחתה בין 12 ל-21 % הגעתי רק כדי לשמוע שהמחירון 76 והוא מוכן לתת לי ב-68 מקסימוםםםם לפני אגרת רישוי לאחר אישור מנהל...חחח ...בקיצור אמרתי לו למה הבאת אותי לכאן?? אני משלם מזומן והיבואן נתן לי ב-71.000 יד 0...בקיצור שלום ביי ביי

עברתי לחברה אחרת ממול...לפחות הודו שאין להם הנחות...

בדרך חזרה הביתה התקשרתי לחברה הראשונה אמרתי אולי נלחץ נראה מה יהיה...דיברתי עם הנציג אמרתי לו ב-67 כולל אגרה אני קונה..ההוא והוא אמר שהוא יברר כמובן שלאחר 4 שעות עדיין לא חזר אלי..חזרתי אני אליהם וביקשתי את אותו נציג ואז אני שומע אותו צועק מי זה צבי? אהה תגיד לו שאין אישור...קיצור אפילו לא טרח לענות לטלפון.. גועל של שירות שרפו לי יום שלם על שטויות..ואחר כך ישירו לי "מבינים אנשים מבינים מכוניות"....

פורסם

לא נורא, עדיף שתלך ותוציא כבר רכב מהחנות אם מדובר על הנחה כל כך נמוכה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
לא נורא, עדיף שתלך ותוציא כבר רכב מהחנות אם מדובר על הנחה כל כך נמוכה.

 

 

כן, זה פשוט מטורף..ומצחיק!

הקטע שכל שקל חשוב לי...

×
×
  • תוכן חדש...