יש לי מאזדה 3
וצפוף להם ולא נחמד להם שמה מאחורה
חשבתי לעבור למאזדה 5
רציתי לדעת את ההבדלים במחיר של
טסט
טיפולים שוטפים
ביטוחים
צריכת דלק
בקיצור כמה זה מייקר לי בחודש את אחזקת הרכב?
את ההבדל בקנית הרכב אני יודע
אשמח לעזרה
תודה לכם חברים
בעל הרכב טוען שהרכב ליסינג מימוני אבל מאחר וסיים לשלם עליו הרכב עבר כביכול בהפקדה אליו ולכן רשום 01 בבעלים קודמים אבל אם אני יקנה אותו אני יהיה יד שניה ולא שלישית
האם זה נכון??
היי חברים!
מחר אני הולך לבדוק רכב שהינו יד 1 בליסינג מימוני הבנתי שהרכב רשום על שם הליסינג אז לא ברור לי עם מי אני מבצע העברת בעלות ואיך אני מוודא שמאז שהרכב עבר טסט לפני 5 חודשים ועד היום הוא לא עבר איזה העברת בעלות למוכר או מישהוא אחר...
תודה לכולם
ערב טוב, ברשותי מאזדה 3 ומאתמול השלט לא פותח את הרכב ושאני לוחץ אז הרכב משמיע צפצוף אבל שונה מהרגיל ולא פותח.
ביררתי אצל איזה מתקין בטלפון והוא אמר לי שכנראה הלך הפיקוד וצריך להחליף את כל היחידה כולל השלטים, נראה לכם הגיוני?
מה יכולה להיות הבעיה?