Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סליחה על הבורות,אבל אני מחפש HU חדש, ונתקלתי בדגם של סוני שלא

נתקלתי בו קודם...

יכול להיות שהתצוגה באמת כזאת??? :?

ואם יש מישהו שמכיר את הדגם יותר מקרוב, יכול לתת לי עליו פרטים??

תודה מראש....

סוני.jpg

פורסם

אני חוזר בי...:oops:

 

קראתי קצת על המפרט שלו ומסתבר שיש לו רזולוציה של 32,000 צבעים! :shock:

אבל לא הצלחתי להבין כמה דברים (מכיוון שהיה כתוב עליו מאד בצימצום ).

 

1.האם הפאנל שלו נשלף? מתוך ניסיון, יש מספר גדול של דגמים לסוני שלא נישלפים.

2.יש לו יציאה חיצונית של Aux? חשוב מאד!!!

3. 40X4 ??50X4??

אשמח לקבל תשובה מהירה,אמא שלי טסה מחר ואני שוקל שהיא תביא לי את ה- HU הנ"ל

:-)

 

תודה.

פורסם
אני חוזר בי...:oops:

 

קראתי קצת על המפרט שלו ומסתבר שיש לו רזולוציה של 32,000 צבעים! :shock:

אבל לא הצלחתי להבין כמה דברים (מכיוון שהיה כתוב עליו מאד בצימצום ).

 

1.האם הפאנל שלו נשלף? מתוך ניסיון, יש מספר גדול של דגמים לסוני שלא נישלפים.

2.יש לו יציאה חיצונית של Aux? חשוב מאד!!!

3. 40X4 ??50X4??

אשמח לקבל תשובה מהירה,אמא שלי טסה מחר ואני שוקל שהיא תביא לי את ה- HU הנ"ל

:-)

 

תודה.

יש לו 32000 גבנים של צבע ! זה לא רזולוציה !!. בקשר לאיכות תמונה צריך באמת לבדוק מהי הרזולוציה.

 

תגיד איזה דגם זה ואפשר לענות לך על השאלות

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
יש לו 32000 גבנים של צבע ! זה לא רזולוציה !!. בקשר לאיכות תמונה צריך באמת לבדוק מהי הרזולוציה.

 

תגיד איזה דגם זה ואפשר לענות לך על השאלות

 

תמיר

sony cdx-m9905x
פורסם

Anti Theft: None

Preamp Outputs: 3 sets

Preamp Output Voltage: 4 volts

CD Changer Controls: Yes

Remote Control: Yes

RMS Power: 23W x 4

Peak Power: 52W x 4

CD Frequency Response: 10-20,000 Hz

FM Mono Sensitivity: 9 dBf

CD Signal-to-Noise Ratio: 120 dB

Amp Total Harmonic Distortion: 0.01 %

Renault Clio RSi 1995 :evil:

פורסם

בדקתי קצת וביררתי, באמת מכשיר מדהים, לא יודע מבחינת איכות הסאונד אבל מבחינת התצוגה עוד לא ראיתי

משהו כזה. תוכל לראות תמונות יותר ברורות ומפרט פה:

 

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=39753&item=5726037987&rd=1#ebayphotohosting

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם

אם ב- Ebay זה בסביבות הארבע מאות דולר, אז בארץ (אם יש אותו בכלל) זה יגיע לשלוש וחצי אלף שקל פלוס

מינוס.

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם

אני לא מזמן רציתי אותו וביררתי...

 

אצל רדיו מילאנו=6500 אלף שקל!!!!

חיפשתי קצת יותר טוב ובוא נגיד שאם ממש מחפשים ועם כסף מזומן אפשר למצוא אותו ב3000 שקל!!!

אבל ב3000 שקל יש הרבה מאוד אופציות :אלפיין 9835

JVC החדש הציבעוני רק 256 צבעים ויש ממש ממש איכות גבווה רואים הרבה יותר יפה מכל הפלאפונים הציבעוניים!! והוא דייי זול 2500שקל

יש את הפיוניר 960

קיצור ב3000 שקל לא שווה לקנות את הסוני הזה..וזה לא פנל נשלף!!!

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

×
×
  • תוכן חדש...