Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוט טוב,

לאשתי קיה פרייד שרוב נסיעותיה בתוך העיר לעבודה והביתה(כ-3-4 ק''מ)

בערך כול 3 שבועות אני אני מוסיף כחצי ליטר מים שנעלמו.

הרדיאטור נבדק תחת לחץ שהרכב היה קר ולא התגלתה נזילה.

שמתי לב שבנסיעה יותר ארוכה ומהירה שהמנוע מתחמם והמחוג מגיע לחצי,רוב המים ברדיאטור נעלמים.

כלומר יש איבוד מים רציני כשהם חמים.

מה יכולה להיות הבעיה,

תודה

פורסם

אתה משתמש במים רגילים או במים יעודיים לרדיאטור?,

 

אני ממליץ על מים בעלי טמפ׳ עבודה גבוהה וכך גם אם המנוע מתחמם מעט המים פחות מתאדים ולא נוצר מצב שאין מים ברדיאטור.

פורסם

אם בבדיקת המערכת היא תקינה, אז כנראה שזה פקק של הרדיאטור.

או שתבדוק שהרדיאטור חימום הפנימי לא נוזל.

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם
אם בבדיקת המערכת היא תקינה, אז כנראה שזה פקק של הרדיאטור.

או שתבדוק שהרדיאטור חימום הפנימי לא נוזל.

 

הכוונה להחליף את הפקק?

תודה

פורסם
הכוונה להחליף את הפקק?

תודה

 

יכול להיות פקק אבל תבדוק קודם את הפקק, תסתכל טוב על הגומיות שלו אם אתה רואה סדקים, תוודא שהשסתום בפקק נלחץ טוב וכו.

 

אבל לפני זה לא ברור משהו, איפה חסרים מים, ברדיאטור ? או במיכל העודפים ?

 

אתה יכול לעשות בדיקה לבד. כשהאוטו קר לגמרי, תמלא מים ברדיאטור ובמיכל, תניע ותעקוב מה קורה אחרי שהמאורר מתחיל לעבוד . חפש נזילות, תסתכל מתחת לרכב ותעקוב אחרי כל הצינורות.

פורסם
אם בבדיקת המערכת היא תקינה, אז כנראה שזה פקק של הרדיאטור.

או שתבדוק שהרדיאטור חימום הפנימי לא נוזל.

אייל כמו תמיד צודק, התחל בהחלפת הפק, לפקק בלחץ של 0.9.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...